Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Fijn Oudblond, dat het met de kat goed gaat
Cateautje ik doe mee, ik ga maar een drambuie inschenken.
O dan was het toch niet de wens vader van de gedachte dat ik vanmiddag het idee had dat het al wat langer licht bleef
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kom net thuis van een avondje met mijn schoonvader en ik ga zo naar bed, want morgen heb ik een drukke dag. Ik ga eerst een ochtendje zingen bij een koor, met schoonzus (niet die ene, duh ;-D ), daarna moet ik nog de stad in en 's avonds heb ik een vrijgezellenfeest. Zo'n drukke dag is voor mij best wel zwaar, ik heb weinig energie, dus ik hoop ergens ook nog even te kunnen slapen, maar ik betwijfel of dat erin zit. Misschien als ik het bezoek aan de stad snel kan doen dat ik daarna nog wat tijd over heb.

Voor nu in elk geval welterusten!
Zo, terug thuis van een avondje kneuterige bingo. Het was echt heel leuk en ik heb nog een prijs gewonnen ook, 2 tubes bodylotion van Hugo Boss.
Wat een hagel en onweer daarstraks, blij dat ik veilg thuis ben.

Blond, fijn dat katje het weer goed doet en Drackie, heel veel sterkte.
Zo! De volgende mijlpaal is gehaald. - 30 kilo :cheer2:
prada schreef:
20-01-2018 19:27
:shout: Prada gaat goehoehoed!! Nog 15 kg en je bent ' Oublond' afgevallen ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
20-01-2018 19:27
Recht zo die gaat Prada. :)
Reuzegoed Prada!

Ik ben vandaag met mijn man weer eens naar de film geweest, The Last Jedi van Star Wars. Ik heb heerlijk zitten genieten, mooi verhaal en mooi gefilmd.
Dankjewel lieverds, ik voel me ook echt zooo goed.
Fijn om lezen Prada. Ik zit in een fysiek dipje: erg verkouden, moe, koortsig en mijn darmen en reuma spelen behoorlijk op. Gelukkig ben ik weer thuis en vanavond en morgen helemaal vrij. Lekker hangen en kroelen met de katjes.
Cateautje heb jij nog kittennieuws?
Nee, geen nieuws betreft kittens. Heb besloten te wachten tot de lente tot er weer nieuwe nestjes zijn en men ze met geen mogelijkheid aan de straatstenen kwijt kan, dan zal ik er vast eentje vinden. :)
Goedenavond!

Ik meld mij maar weer eens na een drukke tijd van verhuizen en ziekte. Ik ben weer terug in Nederland en het begon goed hier (uch uch). Helaas spelen mijn longen weer op en blaf ik de longen uit mijn lijf, maar het zou vanzelf beter moeten gaan.

Heb ik nog wat gemist?

Jammer dat je nog geen kitten hebt Cateautje.
Cateautje schreef:
20-01-2018 20:27
Nee, geen nieuws betreft kittens. Heb besloten te wachten tot de lente tot er weer nieuwe nestjes zijn en men ze met geen mogelijkheid aan de straatstenen kwijt kan, dan zal ik er vast eentje vinden. :)
Lente katjes zijn over het algemeen ook sterker dan winterkatjes. :sun:
FiIee schreef:
20-01-2018 20:33
Goedenavond!

Ik meld mij maar weer eens na een drukke tijd van verhuizen en ziekte. Ik ben weer terug in Nederland en het begon goed hier (uch uch). Helaas spelen mijn longen weer op en blaf ik de longen uit mijn lijf, maar het zou vanzelf beter moeten gaan.

Heb ik nog wat gemist?

:hello: Ik miste je! Geen heel goede berichten, maar wel blij dat je weer in NL bent?
Oudblond schreef:
20-01-2018 20:34
:hello: Ik miste je! Geen heel goede berichten, maar wel blij dat je weer in NL bent?
Jaa! Ik ben weer terug in mijn oude vertrouwde stad. Heeft wel flink wat geld gekost, maar nu heb ik officieel mijn eigen plekje :proud:
Dat geld komt wel weer, die eigen plek is fantastisch! Zeker na je desceptie van vorig jaar. Filee is back :cheer2:
Oudblond schreef:
20-01-2018 20:42
Dat geld komt wel weer, die eigen plek is fantastisch! Zeker na je desceptie van vorig jaar. Filee is back :cheer2:
Precies! Mijn woning neemt niemand mij meer af :cheer2:. Het voelt ook wel weer goed om in Nederland te zijn. Ik heb die Hollandse nuchterheid echt gemist :heart:

Hoe gaat het met jullie?
FiIee schreef:
20-01-2018 21:13
Precies! Mijn woning neemt niemand mij meer af :cheer2:. Het voelt ook wel weer goed om in Nederland te zijn. Ik heb die Hollandse nuchterheid echt gemist :heart:

Hoe gaat het met jullie?
Bij ons veel gebeurd. Heftige dingen en het blijft moeilijk. Maar nog steeds verliefd op man en op de Maine Coontjes. Heb je je hondjes bij je? :D
Oudblond schreef:
20-01-2018 21:29
Bij ons veel gebeurd. Heftige dingen en het blijft moeilijk. Maar nog steeds verliefd op man en op de Maine Coontjes. Heb je je hondjes bij je? :D
Ja natuurlijk!
:jump:

Ondertussen hebben ze al hun eigen stoel geclaimed

Main coons zijn leuk. Jammer dat ik allergisch ben voor katten, anders had ik ook een main coon gewild.
FiIee schreef:
20-01-2018 20:33
Goedenavond!

Heb ik nog wat gemist?

Hé, stadsgenoot, welkom terug! :hello:
Filee! Wat leuk dat je er weer bent! Welkom terug! :hello:
aviv_13 schreef:
20-01-2018 23:54
Hé, stadsgenoot, welkom terug! :hello:
Ik zag het :high5:
Ha Filee, welcome back :cheer:
Welkom terug :cheer:
Hoi Filee!
Hallo Filee. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven