Wij roepen wederom een eind weg!
vrijdag 19 januari 2018 om 22:28
vrijdag 19 januari 2018 om 22:52
Ik kom net thuis van een avondje met mijn schoonvader en ik ga zo naar bed, want morgen heb ik een drukke dag. Ik ga eerst een ochtendje zingen bij een koor, met schoonzus (niet die ene, duh
), daarna moet ik nog de stad in en 's avonds heb ik een vrijgezellenfeest. Zo'n drukke dag is voor mij best wel zwaar, ik heb weinig energie, dus ik hoop ergens ook nog even te kunnen slapen, maar ik betwijfel of dat erin zit. Misschien als ik het bezoek aan de stad snel kan doen dat ik daarna nog wat tijd over heb.
Voor nu in elk geval welterusten!

Voor nu in elk geval welterusten!

zaterdag 20 januari 2018 om 00:16

zaterdag 20 januari 2018 om 20:19
Fijn om lezen Prada. Ik zit in een fysiek dipje: erg verkouden, moe, koortsig en mijn darmen en reuma spelen behoorlijk op. Gelukkig ben ik weer thuis en vanavond en morgen helemaal vrij. Lekker hangen en kroelen met de katjes.
Cateautje heb jij nog kittennieuws?
Cateautje heb jij nog kittennieuws?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 20 januari 2018 om 20:33
Goedenavond!
Ik meld mij maar weer eens na een drukke tijd van verhuizen en ziekte. Ik ben weer terug in Nederland en het begon goed hier (uch uch). Helaas spelen mijn longen weer op en blaf ik de longen uit mijn lijf, maar het zou vanzelf beter moeten gaan.
Heb ik nog wat gemist?
Jammer dat je nog geen kitten hebt Cateautje.
Ik meld mij maar weer eens na een drukke tijd van verhuizen en ziekte. Ik ben weer terug in Nederland en het begon goed hier (uch uch). Helaas spelen mijn longen weer op en blaf ik de longen uit mijn lijf, maar het zou vanzelf beter moeten gaan.
Heb ik nog wat gemist?
zaterdag 20 januari 2018 om 20:34
Lente katjes zijn over het algemeen ook sterker dan winterkatjes.

zaterdag 20 januari 2018 om 20:34
FiIee schreef: ↑20-01-2018 20:33Goedenavond!
Heb ik nog wat gemist?

zaterdag 20 januari 2018 om 21:13
Precies! Mijn woning neemt niemand mij meer af

Hoe gaat het met jullie?
zaterdag 20 januari 2018 om 21:29
Bij ons veel gebeurd. Heftige dingen en het blijft moeilijk. Maar nog steeds verliefd op man en op de Maine Coontjes. Heb je je hondjes bij je?

zaterdag 20 januari 2018 om 21:44
Ja natuurlijk!

Ondertussen hebben ze al hun eigen stoel geclaimed
Main coons zijn leuk. Jammer dat ik allergisch ben voor katten, anders had ik ook een main coon gewild.

zaterdag 20 januari 2018 om 23:54
Hé, stadsgenoot, welkom terug!FiIee schreef: ↑20-01-2018 20:33Goedenavond!
Heb ik nog wat gemist?