Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Ja pakket is binnen.

Ik ben blij dat het eindelijk afkoelt. Die warmte begon te wennen, maar na die regenbui was het vochtig en klam weer.
FiIee schreef:
09-08-2018 17:55
Beter. Ze genezen al aardig en de pijn is ook minder.

Boter erop is niet handig advies. Je moet koelen. Boter sluit af waardoor het kan gaan ontsteken (brandwond is meestal vochtig)
Dit dus :-D

Fijn dat het begint te genezen en de pijn afneemt. Brandwonden zijn akelig, maar genezen over het algemeen best snel.
Wat een wind zeg. Wilde alles buiten veilig zetten en binnen halen, maar kreeg de deur al amper open naar buiten. Buiten werd ik gezandstraald en kon ik moeilijk blijven staan. Gaat goed te keer hier :|
Alle reacties Link kopieren
Jemig roeperts, we stonden al helemaal onderaan pagina 3! Hoe gaat het met jullie?

Ik heb spierpijn als een malle, ik kan bijna niet meer zitten. Heb ik weer het idee dat ik iets gedaan heb. :P

Komend weekend wordt het 15 graden. :'( Ik ga zaterdag naar Summernight at the musicals met Pia Douwes. Jippieeee. En komend weekend is de uitmarkt, waar ik ook heerlijk van ga genieten. Zondag naar de afsluiting: de musical sing-a-long. Wordt zo'n leuk weekend!

Morgen heb ik een kennismaking en training om als vrijwilliger te gaan voorlezen aan kinderen die moeite hebben met Nederlands. Leuk! En zo blijf ik lekker bezig.

En jullie?
Wat een rust hier inderdaad zeg!
Jammer.

Mijn hernia is weer een graadje erger. Ik wacht nu op een afspraak bij de neurochirurg in de hoop dat ik nu wel onder het mes kan. Zo niet, dan is er niets meer aan te doen behalve pijnbestrijding.

Wat leuk dat je vrijwilligerswerk gaat doen Drackie! Lijkt me een erg leuke uitdaging!
Ik had echt een rotdag op werk. Werken bij een bedrijf waar 90-95% uit mannen bestaat heeft zo zijn voor- en nadelen.
Die nadelen werden vandaag weer duidelijk. Die vieze seksistische opmerkingen, bah. Normaal kap ik het met een grapje/opmerking af maar vandaag ging er een ver over die grens met een opmerking. Heb hem duidelijk verteld dat ik dat niet pikte en hij droop af, maar twijfel of ik dit ergens moet melden. Die opmerking kon namelijk echt niet en viel wat mij betreft onder de categorie seksuele intimidatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn liefste, allerliefste poes Zwelgje is gisteren overleden. Ze heeft een ongeluk gehad en moest worden ingeslapen. Ik ben een wrak, eigenlijk kan ik alleen maar huilen. Ik ben oprecht nog nooit zo verdrietig geweest. Iedereen is superlief voor me, maar mijn lieverd komt er niet mee terug. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet en man viert dit weekend zijn verjaardag. Lekkere timing. We laten het gewoon doorgaan, maar ik heb wel gevraagd aan de gasten of we het alsjeblieft niet over Zwelgje kunnen hebben. Gaan huilen met een woonkamer vol mensen wil ik echt niet, dus ik wil die dag niet aan haar denken voor zover mogelijk.
Oh nee Drackie, wat rot zeg. Sterkte :hug:
Ach arme poes Drackie... Sterkte!
FiIee schreef:
24-08-2018 17:48
Ik had echt een rotdag op werk. Werken bij een bedrijf waar 90-95% uit mannen bestaat heeft zo zijn voor- en nadelen.
Die nadelen werden vandaag weer duidelijk. Die vieze seksistische opmerkingen, bah. Normaal kap ik het met een grapje/opmerking af maar vandaag ging er een ver over die grens met een opmerking. Heb hem duidelijk verteld dat ik dat niet pikte en hij droop af, maar twijfel of ik dit ergens moet melden. Die opmerking kon namelijk echt niet en viel wat mij betreft onder de categorie seksuele intimidatie.
Heeft je bedrijf geen vertrouwenspersoon waar je dit neer kan leggen? Goed dat je je grens liet zien trouwens.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :yes: :shout: ZWANGER! :cheer2: :flirting: :heart:
twilight84 schreef:
01-01-2019 14:15
:cheer2: :yes: :shout: ZWANGER! :cheer2: :flirting: :heart:
Wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
Goed begin van het nieuwe jaar zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fantastisch begin van het nieuwe jaar!!! Gefeliciteerd Twilight! :cheer2:

En gelukkig nieuwjaar allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je zwangerschap Twilight? Hoe lang ben je nu?

Wat jammer dat dit topic helemaal stilgevallen is!
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ja jammer dat dit topic niet meer loopt :(
Ik ben nu precies op de helft van de zwangerschap van ons jongetje.

Hoe is het met jou? Jullie?
Met mij prima. Ik heb een hele tijd een time-out genomen van het forum en toen ik weer ging lezen en posten vond ik dit topic niet meer zo leuk. Geen echte onderwerpen zeg maar.
Fijn dat jouw zwangerschap goed gaat :)
Leuk, weer een update.

@Twilight, fijn dat je zwangerschap goed gaat!
.
anoniem_372345 wijzigde dit bericht op 30-04-2019 14:10
98.40% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven