Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteravond een feestje, maar jeetje, ik heb echt de conditie van een bejaarde. Om 0:45 was ik de eerste die vroeg of we al naar huis gingen en om 1:30 lag ik uitgeteld in bed. :zzz:

En volgende maand gaan we weer, dus ik moet toch maar eens leren om gewoon door te gaan. B-)
Ik las in de krant dat er in Berlijn feesten worden gegeven zonder alcohol en luide muziek. Ze starten met een veganistische maaltijd om 18 uur en het feest eindigt voor 00:00. Dan kunnen mensen met minder conditie ook eens naar een feestje.
Haha wauw, dat zou iets voor mij zijn! Ik drink ook inderdaad niet en ik vond de muziek gisteravond echt te hard. Helaas is Berlijn een beetje ver weg.

Man was het hele weekend gamen bij een vriendin. Ik ben daar vanmiddag ook nog even heen gegaan en we zijn nu net thuis. Ik ben van plan om morgen flink aan het huishouden te gaan, is hard nodig.

Morgenavond een verjaardagsfeestje van schoonzusje die gisteravond (ze was ook op het vrijgezellenfeestje) geen woord tegen me heeft gezegd. Erg veel zin in ja. :nut: We gaan eerst met de schoonfamilie samen eten en daarna komen er nog vrienden enzo van haar, maar ik denk dat ik het eten maar oversla. En als ze me morgenavond ook negeert ben ik heel gauw weer weg.

Nou, eerst maar eens slapen zo. Welterusten!
Drackie, dit is een wijze quote die je maar eens moet gaan onthouden want anders blijft het je leven beinvloeden.

Quote "Een wijze meester zei tegen zijn leerling: "Stel, iemand komt naar je toe met een cadeautje, maar je neemt het niet aan. Van wie is dan het cadeautje?" "Van degene die het jou wil geven", antwoordde zijn leerling. "Datzelfde geldt voor dingen als jaloezie, boosheid en beledigingen," zei de meester. "Als je het niet aanneemt, blijft het van degene, die het met zich mee zeult...." Onthoud het als je zo'n persoon tegenkomt." Einde quote.
Mooie quote. Zeker een goede om te onthouden. Dankjewel.
Drackie schreef:
21-01-2018 16:08
Ik had gisteravond een feestje, maar jeetje, ik heb echt de conditie van een bejaarde. Om 0:45 was ik de eerste die vroeg of we al naar huis gingen en om 1:30 lag ik uitgeteld in bed. :zzz:

En volgende maand gaan we weer, dus ik moet toch maar eens leren om gewoon door te gaan. B-)
Waarom zou je, het haat om de kwaliteit, niet om de lengte van het feest he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
22-01-2018 01:05
Waarom zou je, het haat om de kwaliteit, niet om de lengte van het feest he
Omdat ik het wel heel jammer vind om zo snel alweer naar huis te gaan.
Jaaa, mijn inloopkamer is bijna klaar. Vandaag weer 4 vuilniszakken met kleding volgemaakt. Kleding die ik toch nooit meer droeg. Nog een zak of 4 te gaan schat ik en dan zijn al mijn kasten en schoenenrekken op orde :cheer2:
*
Zie je sterretjes Cateautje?
aviv_13 schreef:
22-01-2018 19:03
Zie je sterretjes Cateautje?
:proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
:hug: voor Cateautje!
Oei, Cateau gaat het goed?
Wat is het toch heerlijk om yoga te doen. Ik vind het zelfs zo fijn dat ik vanmorgen een uur te vroeg van huis ging :facepalm:
Tijd maar opgevuld met boodschappen doen en wat nagellakjes voor een zieke vriendin halen.
:shout: Wat is het hier stil..
Buiten is het niet (wind) stil. Als ik van mijn werk naar huis fiets, moet ik over een hoge brug waar je lekker wind kan vangen. Het waren weer windstoten, het ene moment reed ik snel, 20 km/u, het volgende moment stond ik stil en moest ik afstappen!
Ik heb nu al een week de griep.
Zit er over te denken morgen toch even naar vrijwilligerswerk te gaan.
Ik ben ook ziek Miedo. Aangestoken door man, niks aan. Beterschap!
Beterschap Roepers :hug:
Beterschap aan de zwak ziek en misselijken!
Ik heb er een werkdag van 14 uur opzitten. Waarvan zo'n 9 uur staande. Ik word oud. Wel weer een hele geslaagde bijeenkomst tot een goed einde gebracht en dus vol op de adrenaline. Is er een manier om die adrenaline rechtstreeks naar mijn brandende voeten te sturen zodat mijn hoofd rustig is en ik kan slapen? :-D
Nou Oudblond, 9 uur staan doe ik je niet na, ik krijg na 1 uur staan al klachten van mjin rug.

Iedereen die beterschap nodig heeft, beterschap gewenst. Dat geldt ook voor mijn collega die tegenover me ziek zit te worden. Maar we moeten nog wel overleggen vanmiddag...
Aviv: het is eigenlijk vreemd hoe dat werkt. Ik sta/wandel/redder (gastvrouw) en dat gaat me heel lang goed af. Tot we gaan opruimen dan lijkt ineens alles in 'brand' te staan. En als ik dan thuis uit de taxi stap weet ik waarlijk niet meer hoe ik tot aan de lift moet komen ;-D Ik denk dat dat komt omdat ik pas 'loslaat' als de taak tot een goed einde gebracht is. Toch een keer uitzoeken of dat 'loslaten' pas kan inslaan als ik in mijn eigen huis ben :D
Het is volbracht... Het meisje waarover ik laatst sprak, is vanmiddag rustig ingeslapen. Gelukkig is het nog gelukt om het goed te maken met haar. Ik kan het niet bevatten. Elf jaar mocht ik haar kennen. Ik had haar zoveel meer gegund dan dit... Ik ben best wel verdrietig.
Gecondoleerd Drakie. Ik ben blij voor je dat je toch nog een en ander recht hebt kunnen zetten en echt afscheid hebt kunnen nemen. :rose: :hug:
Drackie, gecondoleerd. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven