Wij roepen wederom een eind weg!
zondag 21 januari 2018 om 16:08

zondag 21 januari 2018 om 23:57
Haha wauw, dat zou iets voor mij zijn! Ik drink ook inderdaad niet en ik vond de muziek gisteravond echt te hard. Helaas is Berlijn een beetje ver weg.
Man was het hele weekend gamen bij een vriendin. Ik ben daar vanmiddag ook nog even heen gegaan en we zijn nu net thuis. Ik ben van plan om morgen flink aan het huishouden te gaan, is hard nodig.
Morgenavond een verjaardagsfeestje van schoonzusje die gisteravond (ze was ook op het vrijgezellenfeestje) geen woord tegen me heeft gezegd. Erg veel zin in ja.
We gaan eerst met de schoonfamilie samen eten en daarna komen er nog vrienden enzo van haar, maar ik denk dat ik het eten maar oversla. En als ze me morgenavond ook negeert ben ik heel gauw weer weg.
Nou, eerst maar eens slapen zo. Welterusten!
Man was het hele weekend gamen bij een vriendin. Ik ben daar vanmiddag ook nog even heen gegaan en we zijn nu net thuis. Ik ben van plan om morgen flink aan het huishouden te gaan, is hard nodig.
Morgenavond een verjaardagsfeestje van schoonzusje die gisteravond (ze was ook op het vrijgezellenfeestje) geen woord tegen me heeft gezegd. Erg veel zin in ja.

Nou, eerst maar eens slapen zo. Welterusten!

maandag 22 januari 2018 om 00:01
Drackie, dit is een wijze quote die je maar eens moet gaan onthouden want anders blijft het je leven beinvloeden.
Quote "Een wijze meester zei tegen zijn leerling: "Stel, iemand komt naar je toe met een cadeautje, maar je neemt het niet aan. Van wie is dan het cadeautje?" "Van degene die het jou wil geven", antwoordde zijn leerling. "Datzelfde geldt voor dingen als jaloezie, boosheid en beledigingen," zei de meester. "Als je het niet aanneemt, blijft het van degene, die het met zich mee zeult...." Onthoud het als je zo'n persoon tegenkomt." Einde quote.
Quote "Een wijze meester zei tegen zijn leerling: "Stel, iemand komt naar je toe met een cadeautje, maar je neemt het niet aan. Van wie is dan het cadeautje?" "Van degene die het jou wil geven", antwoordde zijn leerling. "Datzelfde geldt voor dingen als jaloezie, boosheid en beledigingen," zei de meester. "Als je het niet aanneemt, blijft het van degene, die het met zich mee zeult...." Onthoud het als je zo'n persoon tegenkomt." Einde quote.
maandag 22 januari 2018 om 01:05
Waarom zou je, het haat om de kwaliteit, niet om de lengte van het feest heDrackie schreef: ↑21-01-2018 16:08Ik had gisteravond een feestje, maar jeetje, ik heb echt de conditie van een bejaarde. Om 0:45 was ik de eerste die vroeg of we al naar huis gingen en om 1:30 lag ik uitgeteld in bed.![]()
En volgende maand gaan we weer, dus ik moet toch maar eens leren om gewoon door te gaan.![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

donderdag 25 januari 2018 om 21:55
Beterschap aan de zwak ziek en misselijken!
Ik heb er een werkdag van 14 uur opzitten. Waarvan zo'n 9 uur staande. Ik word oud. Wel weer een hele geslaagde bijeenkomst tot een goed einde gebracht en dus vol op de adrenaline. Is er een manier om die adrenaline rechtstreeks naar mijn brandende voeten te sturen zodat mijn hoofd rustig is en ik kan slapen?
Ik heb er een werkdag van 14 uur opzitten. Waarvan zo'n 9 uur staande. Ik word oud. Wel weer een hele geslaagde bijeenkomst tot een goed einde gebracht en dus vol op de adrenaline. Is er een manier om die adrenaline rechtstreeks naar mijn brandende voeten te sturen zodat mijn hoofd rustig is en ik kan slapen?

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 26 januari 2018 om 12:44
vrijdag 26 januari 2018 om 12:48
Aviv: het is eigenlijk vreemd hoe dat werkt. Ik sta/wandel/redder (gastvrouw) en dat gaat me heel lang goed af. Tot we gaan opruimen dan lijkt ineens alles in 'brand' te staan. En als ik dan thuis uit de taxi stap weet ik waarlijk niet meer hoe ik tot aan de lift moet komen
Ik denk dat dat komt omdat ik pas 'loslaat' als de taak tot een goed einde gebracht is. Toch een keer uitzoeken of dat 'loslaten' pas kan inslaan als ik in mijn eigen huis ben

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 januari 2018 om 15:55