Vieze gewoonte
vrijdag 19 januari 2018 om 08:01
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
zondag 21 januari 2018 om 21:36
Blondie456 schreef: ↑21-01-2018 21:11Dat vind ik echt vieze dingen. Na een feest met veel mannen erbij zie ik wat voor spetters er naast de wc liggen. Dan de andere dag even dweilen en het is weer schoon. Zo'n mat moet je wel zo vaak wassen dat hij snel versleten is.
Hier komen niet van die vieze mannen
Ah joh, wij zijn met z'n tweeën, geen kleine kinderen meer en de mat gaat elke week in de was, ik zie echt het probleem niet hoor.
Je kunt ook overdrijven met de angst voor vuil. Ik denk dat mijn vloerkleed in de kamer viezer is. Daar zitten soms mensen met schoenen op en er loopt een visitehond over. Ach......
zondag 21 januari 2018 om 21:39
Maar dat wordt gecompenseerd met het twee keer per week wassen van een handdoekje dat nooit gebruikt wordt.
Het is ook niet mijn logica
Tjezus, wat vals
zondag 21 januari 2018 om 21:42
Poephanden?
Wat doen jullie toch allemaal op die wc? Ik veeg mijn kont af met papier. Komt echt geen poep aan mijn handen hoor.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 21 januari 2018 om 21:43
Elke week in de was?herfstappeltaart schreef: ↑21-01-2018 21:36Hier komen niet van die vieze mannen![]()
Ah joh, wij zijn met z'n tweeën, geen kleine kinderen meer en de mat gaat elke week in de was, ik zie echt het probleem niet hoor.
Je kunt ook overdrijven met de angst voor vuil. Ik denk dat mijn vloerkleed in de kamer viezer is. Daar zitten soms mensen met schoenen op en er loopt een visitehond over. Ach......
En dan vinden dat anderen overdrijven?
zondag 21 januari 2018 om 21:43
Tja, vloerkleden heb ik ook niet omdat ik dat vies vind.herfstappeltaart schreef: ↑21-01-2018 21:36Hier komen niet van die vieze mannen![]()
zondag 21 januari 2018 om 22:03
Dat was sarcastisch bedoeld. Omdat diegene schreef dat ze geen handdoek bij een ander aan durfde te raken omdat die nooooit in de was zouden gaan. En zelf haar handdoek van het toilet voor de vorm twee keer per week wast, terwijl ze zelf de handen in de keuken wassen.
zondag 21 januari 2018 om 22:07
Ah, het sarcasme was me ontgaan. Sorry.Kirikou schreef: ↑21-01-2018 22:03Dat was sarcastisch bedoeld. Omdat diegene schreef dat ze geen handdoek bij een ander aan durfde te raken omdat die nooooit in de was zouden gaan. En zelf haar handdoek van het toilet voor de vorm twee keer per week wast, terwijl ze zelf de handen in de keuken wassen.
zondag 21 januari 2018 om 22:15
Ik heb ook altijd een flessie handreiniger bij me, in mijn tas en nov een in mijn auto
. Vind ik een fijn gevoel.
Nu heb ik wel eens bij mensen thuis gezeten waar de muizen door de kamer schoten. Of waar je de kattenpisplekken op de vloerbedekkinc ziet. Dat ik de vliegen van mijn gezicht moet slaan en eerst ff langs huis moet voor een schoon setje kleding, alvorens ik mijn werkdag vervolg. En iedereen altijd maar lief vragen of ik koffie wil. Yikes... :o
Ik ben dus wel wat gewend. Dat flesje handreiniger helpt dan behoorlijk. Ik ga elke avond sowieso weer schoon mijn bed in. Je gaat er - gelukkig - niet dood aan.
Nu heb ik wel eens bij mensen thuis gezeten waar de muizen door de kamer schoten. Of waar je de kattenpisplekken op de vloerbedekkinc ziet. Dat ik de vliegen van mijn gezicht moet slaan en eerst ff langs huis moet voor een schoon setje kleding, alvorens ik mijn werkdag vervolg. En iedereen altijd maar lief vragen of ik koffie wil. Yikes... :o
Ik ben dus wel wat gewend. Dat flesje handreiniger helpt dan behoorlijk. Ik ga elke avond sowieso weer schoon mijn bed in. Je gaat er - gelukkig - niet dood aan.
zondag 21 januari 2018 om 22:15
En de andere maanden?Nav__ schreef: ↑21-01-2018 22:15Ik heb ook altijd een flessie handreiniger bij me, in mijn tas en nov een in mijn auto. Vind ik een fijn gevoel.
zondag 21 januari 2018 om 22:27
Ja das waar haha. Maar das in mijn eigen huis en ik ben niet vies van mezelf. Ik was mijn handen na toiletbezoek omdat ik dat geleerd heb en het hoort. Maar eerlijk... als ik alleen een plas heb gedaan dan is er echt niks vies. Mijn hand komt niet in contact met mijn geslacht of met urine. Daar zit wc papier tussen. Dus ja....herfstappeltaart schreef: ↑21-01-2018 19:43Dan heb je dus al met je ongewassen handen aan deurklinken en lichtknopjes gezeten voor je de keukenkraan bereikt hebt![]()
mocht het mijn vagina wel raken ook geen man overboord want die wordt ook keurig schoongehouden.
zondag 21 januari 2018 om 22:29
Hahaha. Sja, ik was nooit af, dat doet mijn vaatwasser voor mij. En poephanden? Ik veeg mn billen af met papier niet met mijn handen. Ik zou ze nog durven aflikken na toiletgebruik, zo schoon ben ik
zondag 21 januari 2018 om 22:34
Oke ik weet dat ook niet zeker maar sommige handdoeken zien er viezig uit. En ik gooi de mijne in de was omdat je nooit weet wat bezoek ermee doet.Kirikou schreef: ↑21-01-2018 22:03Dat was sarcastisch bedoeld. Omdat diegene schreef dat ze geen handdoek bij een ander aan durfde te raken omdat die nooooit in de was zouden gaan. En zelf haar handdoek van het toilet voor de vorm twee keer per week wast, terwijl ze zelf de handen in de keuken wassen.
zondag 21 januari 2018 om 22:43
Maar dat is bij iedereen toch het geval? Dat je tijdens afvegen niet in contact met urine, poep of geslachtsdelen komt als het goed is? Behalve misschien kleine kinderen. Waarom dan zo vies van anderen zijn?Bloemetjefresia schreef: ↑21-01-2018 22:27Ja das waar haha. Maar das in mijn eigen huis en ik ben niet vies van mezelf. Ik was mijn handen na toiletbezoek omdat ik dat geleerd heb en het hoort. Maar eerlijk... als ik alleen een plas heb gedaan dan is er echt niks vies. Mijn hand komt niet in contact met mijn geslacht of met urine. Daar zit wc papier tussen. Dus ja....
mocht het mijn vagina wel raken ook geen man overboord want die wordt ook keurig schoongehouden.
maandag 22 januari 2018 om 07:42
Maar de bekleding van je stoelen en banken dan? Die kan toch ook niet altijd maar in de was, als je in de bus hebt gezeten en daarna op je bank gaat zitten heb je ook "vuil". Of je visite doet dat.
Ik vind een vloerkleed in de zithoek erg gezellig en warm. Een kale gladde vloer kil en ongezellig. Dus voor mij is de keuze niet moeilijk.
Mijn vloerkleed is niet heel erg kostbaar dus na een paaf jaar mag het weer eens wisselen voor een frisse nieuwe.
Niet te krampachtig leven hoor....
maandag 22 januari 2018 om 07:59
Ik heb gewerkt bij een productie bedrijf waar ze broodjes klaar maken voor benzinepompen en de AH.
Hoe vaak ik daar mensen van de wc zag komen zonder de handen te wassen..
Ook al moet je voordat je de productie ruimte weer in gaat je handen wassen en desinfecteren blijft het goor.
Om nog maar te zwijgen over de mensen die je tijdens het beleggen ziet niezen en hoesten over de broodjes heen.
Heb zelfs mee gemaakt dat iemand een broodje op de grond liet vallen, het oppakte en weer op de band neerlegde.
Ook al moet je voordat je de productie ruimte weer in gaat je handen wassen en desinfecteren blijft het goor.
Om nog maar te zwijgen over de mensen die je tijdens het beleggen ziet niezen en hoesten over de broodjes heen.
Heb zelfs mee gemaakt dat iemand een broodje op de grond liet vallen, het oppakte en weer op de band neerlegde.
maandag 22 januari 2018 om 10:48
Dan wassen ze hun handen toch wel? Desinfecteren zelfs. Zouden ze dat dan twee keer achter elkaar moeten doen?Liija schreef: ↑22-01-2018 07:59Ik heb gewerkt bij een productie bedrijf waar ze broodjes klaar maken voor benzinepompen en de AH.
.
maandag 22 januari 2018 om 10:55
Mijn eetkamerstoelen en bankstel zijn van leer. Die kan ik met een vochtige doek schoon maken. Een vloerkleed vind ik inderdaad vies maar ook niet mooi.herfstappeltaart schreef: ↑22-01-2018 07:42Maar de bekleding van je stoelen en banken dan? Die kan toch ook niet altijd maar in de was, als je in de bus hebt gezeten en daarna op je bank gaat zitten heb je ook "vuil". Of je visite doet dat.
Ik vind een vloerkleed in de zithoek erg gezellig en warm. Een kale gladde vloer kil en ongezellig. Dus voor mij is de keuze niet moeilijk.
Mijn vloerkleed is niet heel erg kostbaar dus na een paaf jaar mag het weer eens wisselen voor een frisse nieuwe.
Niet te krampachtig leven hoor....
maandag 22 januari 2018 om 10:57
maandag 22 januari 2018 om 12:10
Je raakt sowieso altijd je kleren aan zonder handen te wassen na het toiletbezoek. Ik neem in ieder geval aan dat je niet met je broek op je enkels je handen staat te wassen.