Vieze gewoonte
vrijdag 19 januari 2018 om 08:01
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
maandag 22 januari 2018 om 12:24
Klopt. Alleen bij dat bedrijf trek je als je pauze hebt je werkkleding uit zodat het schoon blijft.
En als je dan viezerikken hebt die na het plassen of misschien wel poepen de handen niet wassen..
Met die vieze handen trekken ze dan wel weer de werkkleding aan.
Kan aan mij liggen, maar als je met eten werkt dan is dat gewoon ranzig.
maandag 22 januari 2018 om 12:36
Inderdaad.Fizzyhideous schreef: ↑19-01-2018 09:14Allemaal goed voor ons immuunsysteem. Niet zo smetvrezerig jullie.
Kan sommige dingen wel vies vinden maar een doekje op de kraan...
maandag 22 januari 2018 om 13:19
Dat doe ik dan weer wel. Anders heeft het helemaal weinig zin.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 januari 2018 om 15:10
Ik snap het ook niet. Buiten het feit dat ik niet hangend kan piesen (het loopt altijd langs mijn benenfrancieneke schreef: ↑21-01-2018 20:21Dat van dat hangen boven een wc....dat wil er bij mij dus echt niet in. Ik begrijp het niet. Waarom zou je gaan hangen, en dan ook nog een oudje met slappe spieren...
Hangen is toch juist vies, want zo'n straal kleddert ook allerlei kanten op...
En aan de rest moet ik helemaal niet denken..
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
maandag 22 januari 2018 om 16:59
Niet poepen buitenshuis.
Of handen extra afvegen met een stukje wc-papier.
The best things in life are the ones you can't afford.
maandag 22 januari 2018 om 17:27
Ik kan heel veel hebben. Vaatdoekjes, wc's, het badkamerkleedje, het doucheputje etc. doe ik allemaal pas als ik merk dat het moet. Daar heb ik geen schema voor. Wat levensmiddelen betreft, vertrouw ik mijn neus meer dan de houdbaarheidsdatum. En plassen doe ik bij voorkeur zittend - behalve als er smeerpijpen voor me hebben staan sproeien
De enige deurklink die ik probeer te vermijden, is de klink die je op een openbaar toilet nog tegenkomt ná het handen wassen.
Eigenlijk is er maar één ding waarvan ik echt moet kokhalzen en zelfs wel eens van heb overgegeven: mannen die een walm van verzorgingsproducten verspreiden. Zo'n scherpe cocktail van scheerschuim, aftershave, deo en vaak ook haargel
Eigenlijk is er maar één ding waarvan ik echt moet kokhalzen en zelfs wel eens van heb overgegeven: mannen die een walm van verzorgingsproducten verspreiden. Zo'n scherpe cocktail van scheerschuim, aftershave, deo en vaak ook haargel
maandag 22 januari 2018 om 19:37
Leuk ding dit. Jammer dat het 50 euro moet kosten.Daantje1970 schreef: ↑21-01-2018 13:19
Wij hebben (nu nog) een open keuken en ik vind zo'n vaatdoekje een rotgezicht. Daarom hebben wij dit in de gootsteen hangen, als we in de woonkamer zitten zien we het doekje niet. https://www.puurdesign.nu/merken/magiss ... vs-gebogen
.
woensdag 24 januari 2018 om 06:27
Vind ik ook erg duur. Ik hang mijn vaatdoekje netjes opgevouwen over de kraan. Wij hebben een half-open keuken, dus ook zichtbaar uit de kamer. Maar in mijn beleving is een keuken om te gebruiken dus het stoort me niet. Ik zie ook mijn koffiezetters en waterkoker, gezellig toch
woensdag 24 januari 2018 om 06:53
woensdag 24 januari 2018 om 12:49
Misschien vanwege het gebruik van water na het wc papier.
Vul thuis ook een fles met water als ik moet poepen.
Dan gebruik je je handen op je afgeveegde bibs.
Erna wel handen wassen.
woensdag 24 januari 2018 om 12:53
Dit dus. Ik heb geleerd dat vocht = bacterien. De snelste manier om zo'n doekje te laten drogen is uithangen. En dus niet op een hoopje op het randje van een aanrecht laten liggen.
woensdag 24 januari 2018 om 12:54
woensdag 24 januari 2018 om 13:01
Of wat ik ook altijd smerig vond, was toen ik nog met de trein naar school ging.
Dat als de trein vol was en je moest staan, dat er dan tig mensen in je nek/gezicht enz. zitten te hijgen. En dan ook nog met zo'n graflucht, of ze hun mond niet (goed genoeg) gepoetst hebben...
Gelukkig heb ik daar geen last meer van, maar ik krijg de kriebels als ik er weer aan denk
Dat als de trein vol was en je moest staan, dat er dan tig mensen in je nek/gezicht enz. zitten te hijgen. En dan ook nog met zo'n graflucht, of ze hun mond niet (goed genoeg) gepoetst hebben...
Gelukkig heb ik daar geen last meer van, maar ik krijg de kriebels als ik er weer aan denk
woensdag 24 januari 2018 om 13:07
Jawel hoor.
Eerst veeg je, je billen af met toiletpapier, daarna met water uit de fles, of gietertje oid.
Dit heet cebok bij Indische mensen, spreek je uit als tjebok.
Mijn opa en oma hadden na jaren flessen gebruik op een gegeven moment een mini sproeiertje naast het toilet, aangesloten op de waterleidingen, ideaal.
Nu heb jevan die toilets waar je ook je kont mee kan na wassen met water naast een bidet.
Vochtig toilet papier zo nodig in mijn tas als ik ergens heenga.
Moslims hebben dit ook eigenlijk in principe altijd.
Van flessen, gieters, tot lege cola of wasmiddel flessen op t toilet.
Heb wel eens sex gehad met een gast(en) die zijn reet niet met water na waste, gaaatver, pijpen met zo'n schijtlucht, no way....
woensdag 24 januari 2018 om 13:22
Ging wel eens met de auto op reis en veel openbare toillets gezien.
In bepaalde landen ook bij benzinestations geweest...
Tsjees dat was eigenlijk gewoon horror.
Betaalde vooraf en daar waren van die gaten als wc, prima echter stront, bloed, nat papier, natte grond al over the place.
Niet een spatje of streepje poep of bloed, nee echt o ver al..
Drollen, stukken poep, verbanden, druipende vloeren niet te omschrijven.
Kon niet naar de wc en maar de bosjes opgezocht.
In Nederland zijn de toillets super schoon, ook de meest vieze, als je dat hebt gezien...
woensdag 24 januari 2018 om 14:00
Ik zie echt het nut niet in van alleen water gebruiken. Dan is je reet toch nog niet (voldoende) schoon?Donna1971 schreef: ↑24-01-2018 13:07Jawel hoor.
Eerst veeg je, je billen af met toiletpapier, daarna met water uit de fles, of gietertje oid.
Dit heet cebok bij Indische mensen, spreek je uit als tjebok.
Mijn opa en oma hadden na jaren flessen gebruik op een gegeven moment een mini sproeiertje naast het toilet, aangesloten op de waterleidingen, ideaal.
Nu heb jevan die toilets waar je ook je kont mee kan na wassen met water naast een bidet.
Vochtig toilet papier zo nodig in mijn tas als ik ergens heenga.
Moslims hebben dit ook eigenlijk in principe altijd.
Van flessen, gieters, tot lege cola of wasmiddel flessen op t toilet.
Heb wel eens sex gehad met een gast(en) die zijn reet niet met water na waste, gaaatver, pijpen met zo'n schijtlucht, no way....
Je lichaam en handen was je toch ook met water en zeep.
Geef mij maar vochtige doekjes, vind ik toch een properder idee.