Ex wil afspreken

22-01-2018 11:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,
Ik heb hier nog nooit wat geplaatst, maar ik lees regelmatig mee om jullie objectieve en eerlijke reacties en dat is precies wat ik nu nodig heb.

Ik heb een paar maanden een relatie gehad. Niet alles ging perfect maar we hadden geen grote problemen of ruzies en het was vooral fijn en gezellig samen. Vorige week kreeg ik een berichtje van hem dat we ‘moesten praten’. Het lukte hem daarna 4 dagen niet om af te spreken, maar ik zag de bui al hangen dus ik heb op een gegeven moment gezegd dat als hij er klaar mee was hij dat gewoon kon zeggen. Het kwam eruit dat hij dit niet via de app had willen doen, maar dat we niet bij elkaar passen, we te verschillend zijn en dat het niet werkt. Ik heb hem toen nog gezegd dat ik het heel jammer vind maar dat ik het begrijp en dat ik hem ga missen. Daarna heb ik hem niet meer gesproken. Ik heb mezelf een dagje heel zielig gevonden (series kijken en een hoop huilen) en daarna heb ik veel afleiding proberen te zoeken en geaccepteerd dat het over is.

Nou kreeg ik vandaag weer een berichtje, nog steeds dat het niet werkt tussen ons etc., maar ook dat hij me wil zien vanavond omdat het niet goed voelt om het op deze manier af te sluiten. Ik ben heel erg aan twijfelen of ik dit moet doen of niet. Aan de ene kant wil ik graag gaan omdat ik er een hekel aan heb dat dit allemaal niet face to face is gebeurd. Aan de andere kant is eigenlijk alles al gezegd en vraag ik me af wat het nog toevoegt om vanavond af te spreken.

Wat zouden jullie doen, gaan of niet?
Als je hem fysiek kunt weerstaan dan kan je het wel doen. Maar wat je al zegt. Alles is al gezegd. Er zit niet veel meerwaarde meer aan volgens mij. Met mijn zelf ondervonden wijsheden zou ik het iig niet doen.
wc-pot wijzigde dit bericht op 22-01-2018 11:23
Reden: fyziek come on.. fysiek
0.48% gewijzigd
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Ik zou niet afspreken als ik jou was, t voegt niks toe en brengt je misschien meer van de wijs.
Zonde van tijd en energie zou ik denken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wc-pot schreef:
22-01-2018 11:23
Met mijn zelf ondervonden wijsheden zou ik het iig niet doen.
Dus dat.... Je hebt het voor jezelf al goed kunnen afronden.
Begrijpelijk dat hij er misschien nu mee in zijn maag zit, maar jullie zijn nu niet meer samen, dus even heel bot: het is aan hem om dat te verwerken.
Ik zou niet meer gaan. Je hebt het zoals ik het lees het een plekje gegeven en het geaccepteerd. Het was zijn keus om er zo een einde aan te maken. Jij bent nu niet verantwoordelijk voor zijn gevoel.
stel hem voor om het dan telefonisch af te sluiten
Of
op een openbare plek

als hij dat niet wil, wil hij gewoon alleen seks
Je wilde eerder toch al niet afspreken om dit te bespreken waarom nu dan wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Noomie82 schreef:
22-01-2018 11:27
Ik zou niet meer gaan. Je hebt het zoals ik het lees het een plekje gegeven en het geaccepteerd. Het was zijn keus om er zo een einde aan te maken. Jij bent nu niet verantwoordelijk voor zijn gevoel.
+1
Niet gaan. Heeft helemaal geen nut meer.
nope, niet doen tenzij jíj er behoefte aan hebt en dan nog zou ik me afvragen of het een goed idee is
Lorem Ipsum
Absoluut niet meer afspreken. Dat heeft geen enkele nut.
Je ex is duidelijk geweest. De kans is aanwezig dat hij wil afspreken voor een afscheidswip.
Als hij nu echt nog iets aan je kwijt moet, dan gaat hij maar met je Facetimen.
Trap er in iedergeval niet in.
Niet doen natuurlijk. Je hebt het geaccepteerd en bent al klaar om verder te gaan. Dit gaat niks toevoegen.
Persoonlijk zou ik niet gaan.
Als je er geen behoefte aan hebt: niet doen. Heel vervelend voor hem dat hij zich er rot over voelt dat hij het op die manier heeft afgebroken maar dan had hij daar eerder aan moeten denken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hij voelt zich vast gekrenkt in zijn ego omdat je geen drama en stampij hebt gemaakt toen hij de relatie verbrak.
Niet gaan hoor.
Zou echt niet gaan, je hebt het afgesloten. Het voegt niets toe. Begrijp die ex van jou ook niet zo goed waarom moet hij je nog spreken als het al over is?
Niet gaan. Het helpt jou niet, het helpt hem alleen om zijn schuldgevoel weg te poetsen.En dat schuldgevoel is niet jouw probleem.
Niet gaan.
Zijn ego is gekwetst, omdat een appje voldoende was om het af te sluiten.
Jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen. Bedankt voor alle reacties!
Goh wat is iedereen unaniem! ik ben het met iedereen eens; niet gaan.
Ik zou wel gaan....
Castor1975 schreef:
22-01-2018 20:15
Ik zou wel gaan....
Ben jij soms TO's ex? ;-D
haha dat dacht ik ook...

wat bblientje zegt zou wel eens waar kunnen zijn trouwens :whoops:
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven