Militair als partner ...

22-01-2018 13:19 84 berichten
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op de site. Sinds kort date ik een US navy soldaat die nu twee jaar in België zit. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik heb nooit eerder een relatie gehad met een militair, maar het voelt wel allemaal goed aan. Hij heeft mij recent door een zware periode gesleurd, we whatsappen elke dag, hij laat lieve voicemail berichtjes achter, .... Ik vertelde hem dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe relatie omdat ik mijn vorige relatie nog aan het verwerken ben en niet van de ene relatie in de andere wil duiken en ook daar had hij alle begrip voor. Komend weekend hebben we afgesproken om elkaar voor de eerste keer in het echt te ontmoeten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik ben op zoek naar originele ideetjes voor zo’n eerste date, maar ook naar tips. Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met US militairen?
Alle reacties Link kopieren
Snowflakepoppy schreef:
22-01-2018 14:00
Heb gevraagd om het topic te verwijderen. Wat een ontgoocheling deze pagina. Veel succes verder!
:there: jammer dat je het zo ervaart
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Meer dat jij succes nodighebt want je verhaal is zo tegenstrijdig. Sterkte.
Ok, als ik het goed begrijp zit het zo:

sinds een paar weken heb je digitaal contact met een man.
in die paar weken heeft hij je al door een moeilijke periode gesleept.
jij ben nog helemaal niet toe aan een relatie omdat je je vorige relatie aan het verwerken bent
nu ga je toch met hem afspreken.

Waarom ga je in hemelsnaam met hem afspreken als je daar nog helemaal niet aan toe bent? Omdat hij lief tegen je is? Ben je zo wanhopig dat je hem tegen beter weten in toch valse hoop wil geven? En waarom bespreek jij jouw moeilijke periode / problemen met iemand die je net een paar weken kent?
Ga eerst eens je oude relatie verwerken, met jezelf aan de slag. Als je daar overheen bent is het nog snel genoeg om te gaan daten. Dit klinkt allemaal niet erg gezond.
Hoe ziet je leven er nu uit?

Hier geen ervaring maar wel de tip om eerst bij jezelf te raden te gaan.
Dus los van deze persoon.

Wat voor partner en relatie zou jij in de toekomst willen?

Heb jij veel behoefte aan contact en bevestiging? Of ben je juist heel zelfstandig en voel je je alleen ook helemaal happy?

Houd je van (zelfstandig) reizen of is de Benelux voor jou wel groot genoeg?
Zeker weten dat hij single is? Je zal de eerste niet zijn, die daar in trapt bij hier gestationeerde militairen
lilalinda schreef:
22-01-2018 14:19
Zeker weten dat hij single is? Je zal de eerste niet zijn, die daar in trapt bij hier gestationeerde militairen
En dit!
En geef geen geld.
Heb je hem ook in het echt ontmoet of alleen online?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geef hem geen geld!

Ach, meid, weet je hoeveel vrouwen er denken dat ze een militair mailen/appen?
En dan zit er een oplichter achter.

Die zegt:
"Lieve Snowflakepoppy, mijn zoon (uit mijn vorige huwelijk) moet met spoed geopereerd worden in de US. Kan jij me tijdelijk € 7.000 lenen? Omdat jij en ik elkaar zo goed kennen. Je vertrouwt me toch."

https://vrouw.nl/artikel/verhalen-achte ... -oplichter

http://kellivanderwaals.nl/2013/09/01/datingfraude/
anoniem_361474 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 16:09
0.49% gewijzigd
Van een website over datingfraude:

Profiel van de fraudeur

Criminelen maken een profiel aan op een datingsite, waarin ze zich in hun teksten en met foto’s presenteren als een degelijk type met een goede baan en goede familiecontacten. Het gaat dikwijls om:

Een Amerikaanse militair
Een blanke zakenman die tijdelijk in het buitenland werkt
Een weduwnaar met een zoontje of een studerende dochter
viva-amber schreef:
22-01-2018 15:54
Heb je hem ook in het echt ontmoet of alleen online?
Ze zou hem binnenkort voor het eerst irl ontmoeten.
Ik ga hier nog even in detail verder ...

We facetimen, whatsappen en hij stuurt mij voice berichtjes en dit dagelijks. ‘s Morgens zijn zijn berichtjes de eerste die verschijnen en ‘s avonds de laatste voor ik ga slapen.

Hij heeft mij nog nooit geld gevraagd en ben ook niet zo gek om daar op in te gaan, mocht hij het vragen.

Hij heeft mij al redelijk veel over zichzelf vertelt, over zijn persoonlijk leven en de hele opleiding die hij gevolgd heeft, wat hij hier doet.

Hij heeft wel degelijk een US telefoon, dat is nu echt niet moeilijk om te checken.

Het enige wat ik vroeg zijn tips voor een eerste date. Ja, ik ben heel zelfstandig, ik zit zelf veel in het buitenland en ben enorm avontuurlijk aangelegd. Ja, ik ben ook graag alleen.

Feit is dat hij mij overstelpt met lieve woorden en daardoor ook wel helpt om mijn vorige relatie te verwerken. Hij zegt zelf ‘take all the time you need’ ... Hij weet dus ook wel hoe de vork in de steel zit

En neen, het is absoluut niet mijn bedoeling om met zijn gevoelens te spelen, maar ik denk dat er niets mis mee is om elkaar beter te leren kennen ...

Ik lees inderdaad heel veel negatieve dingen over fake profielen, ik heb mijn opzoekingswerk heus wel verricht!

Oh ja, en de foto’s die hij stuurt kan ik intussen ook wel bevestigen dat ze echt zijn!

Maar mijn vraag was eerder, wie heeft hier een relatie met een militair? Hoe ga je daarmee om als ze op misie zijn? Toch logisch dat je dit allemaal in overweging wil nemen VOOR je eraan begint!

Verder zien we wel!
anoniem_363085 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 16:54
20.16% gewijzigd
TO, een topic op het VIVA-forum kan niet afgesloten worden op verzoek.

Lijkt een internetdate te mooi om waar te zijn? Dan is het dat meestal ook.

Ik wens je alle geluk toe.
En hoop dat je jezelf niet laat bedriegen.

Nou, één tip dan.
Geef je huisadres niet!
Ook niet als hij je bloemen/pralines wil sturen.
Dus zeker ook niet bij jou thuis afspreken.
Weet je hoe onlangs een vrouw is opgelicht? Haar 'geliefde' zei dat haar adres bij de tegenstander bekend was. En dat als ze een bedrag zou betalen, dan ging haar 'geliefde' haar veiligheid zeker stellen (door mensen zwijggeld te betalen of informatie op te kopen ofzo).
anoniem_361474 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 16:29
48.40% gewijzigd
Die US Navy stelt dan ook barweinig voor als hij tijd heeft om de hele dag de voicemail van een wildvreemde vrouw vol te lebberen.
Lucylucille schreef:
22-01-2018 16:25
Die US Navy stelt dan ook barweinig voor als hij tijd heeft om de hele dag de voicemail van een wildvreemde vrouw vol te lebberen.
Heb ik ergens geschreven dat hij de hele dag niets anders doet! Toch even beter lezen!
_Isolde_ schreef:
22-01-2018 16:24
TO, een topic op het VIVA-forum kan niet afgesloten worden op verzoek.

Nou, één tip dan.
Geef je huisadres niet!
Ook niet als hij je bloemen/pralines wil sturen.
Dus zeker ook niet bij jou thuis afspreken.
Weet je hoe onlangs een vrouw is opgelicht? Haar 'geliefde' zei dat haar adres bij de tegenstander bekend was. En dat als ze een bedrag zou betalen, dan ging haar 'geliefde' haar veiligheid zeker stellen (door mensen zwijggeld te betalen of informatie op te kopen ofzo).
Neen, daarom dat ik tips zoek.
Je bent al op het topic 'Militair als partner' aan het meeschrijven.

relaties/militair-als-partner/list_messages/9

Dat uniform kan hij ook even geleend hebben hè?
Alles wat je wil weten over het hebben van een relatie met een militair staat zo ongeveer in het topic waar je eerder postte...Heb je dat topic wel gelezen?
_Isolde_ schreef:
22-01-2018 16:34
Je bent al op het topic 'Militair als partner' aan het meeschrijven.

relaties/militair-als-partner/list_messages/9

Dat uniform kan hij ook even geleend hebben hè?
Daar hadden ze mij aangeraden om een nieuw topic aan te maken 😉

De foto’s die hij stuurt zijn niet in uniform. Op zijn profielfoto’s stond hij ook niet in uniform. Het is met elkaar beter te leren kennen dat hij mij gezegd heeft wat hij doet.
Tijdens die date moet je juist niets origineels gaan doen. Doe gewoon iets wat je normaalgesproken ook doet; uit eten, dansen, museum. Dan zie je pas of het klikt.
Verwacht er niet teveel van. Iemand die jou meteen bombardeert met liefdesverklaringen is een slecht teken, want je hebt hem nog niet eens ontmoet. Die vent slaat al door.
Anyco schreef:
22-01-2018 16:35
Alles wat je wil weten over het hebben van een relatie met een militair staat zo ongeveer in het topic waar je eerder postte...Heb je dat topic wel gelezen?
Neen, omdat iemand mij daar schreef dat het vol onzin stond.
maar welke vent gaat nu over problemen van een vrouw die hij nog nooit gezien heeft appen?
een vrouw die ook nog zegt niet klaar te zijn voor een relatie.

ik ben opgegroeid in de buurt van VS militairen, de vrouwen wierpen zich aan hun voeten,
die wisten al dat ze gingen scoren voordat ze de discotheek binnen waren.
wij slapen nooit.
sinnombre schreef:
22-01-2018 16:39
Tijdens die date moet je juist niets origineels gaan doen. Doe gewoon iets wat je normaalgesproken ook doet; uit eten, dansen, museum. Dan zie je pas of het klikt.
Verwacht er niet teveel van. Iemand die jou meteen bombardeert met liefdesverklaringen is een slecht teken, want je hebt hem nog niet eens ontmoet. Die vent slaat al door.
Lieve woorden zijn toch geen liefdesverklaringen?
Sorry TO, ik wil graag blij voor je zijn dat je zo'n leuke kerel hebt gevonden,
maar ik vertrouw het gewoon niet.

Als je toch wil doorzetten:
Spreek af op een neutrale plek. Bijvoorbeeld in het hart van een grote stad, waar veel mensen zijn.
En kan je broer toevallig ook even langskomen in het café, hem een hand geven en dan weer verder gaan?
Neem een foto van de militair en van jullie beiden. Als hij daar bezwaar tegen heeft, weet je al genoeg.

Zorg dat je van te voren heel veel feitjes weet over de US Navy.
Je kan een paar checks doen.

Een kennis was aan het daten met een gynaecoloog. Althans, iemand die imposant in een witte doktersjas liep, omdat hij net van zijn werk kwam.
Ze vroeg: "Wat is baarmoeder in het Latijn?"
Dat wist hij niet. (Of hij wist het pas nadat hij even naar het toilet was geweest.)
Dan merk je al dat iemand loopt te jokken.
valentinamaria schreef:
22-01-2018 16:42

ik ben opgegroeid in de buurt van VS militairen, de vrouwen wierpen zich aan hun voeten,
die wisten al dat ze gingen scoren voordat ze de discotheek binnen waren.
Dat zijn dus inderdaad terechte vragen die ik mij stel. Waarom hij zoveel moeite doet? Hij moet toelating vragen om de kazerne uit te mogen (mogen normaal enkel buiten om te patrouilleren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven