Militair als partner ...
maandag 22 januari 2018 om 13:19
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier op de site. Sinds kort date ik een US navy soldaat die nu twee jaar in België zit. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik heb nooit eerder een relatie gehad met een militair, maar het voelt wel allemaal goed aan. Hij heeft mij recent door een zware periode gesleurd, we whatsappen elke dag, hij laat lieve voicemail berichtjes achter, .... Ik vertelde hem dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe relatie omdat ik mijn vorige relatie nog aan het verwerken ben en niet van de ene relatie in de andere wil duiken en ook daar had hij alle begrip voor. Komend weekend hebben we afgesproken om elkaar voor de eerste keer in het echt te ontmoeten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik ben op zoek naar originele ideetjes voor zo’n eerste date, maar ook naar tips. Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met US militairen?
Ik ben nieuw hier op de site. Sinds kort date ik een US navy soldaat die nu twee jaar in België zit. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik heb nooit eerder een relatie gehad met een militair, maar het voelt wel allemaal goed aan. Hij heeft mij recent door een zware periode gesleurd, we whatsappen elke dag, hij laat lieve voicemail berichtjes achter, .... Ik vertelde hem dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe relatie omdat ik mijn vorige relatie nog aan het verwerken ben en niet van de ene relatie in de andere wil duiken en ook daar had hij alle begrip voor. Komend weekend hebben we afgesproken om elkaar voor de eerste keer in het echt te ontmoeten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik ben op zoek naar originele ideetjes voor zo’n eerste date, maar ook naar tips. Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met US militairen?
maandag 22 januari 2018 om 13:23
Hoe kun je al met hem daten terwijl je hem nog nooit ontmoet hebt?
Mijn man heeft jaren als militair gewerkt. Uitzendingen naar Bosnië, Irak, Afghanistan etc. Je kunt er als partner goed mee om gaan of je kunt het niet. Zo simpel is het. Amerikanen zijn over het algemeen langer op uitzending. Maak het vooral niet groter dan het is.
Veel plezier!
Mijn man heeft jaren als militair gewerkt. Uitzendingen naar Bosnië, Irak, Afghanistan etc. Je kunt er als partner goed mee om gaan of je kunt het niet. Zo simpel is het. Amerikanen zijn over het algemeen langer op uitzending. Maak het vooral niet groter dan het is.
Veel plezier!
maandag 22 januari 2018 om 13:40
Sorry als mijn verhaal wat verwarrend klinkt. Met de term “daten” bedoel ik dat we dagelijks contact hebben. Weet niet met welke term ik het anders zou kunnen formuleren. Hij stuurt mij regelmatig liefdesboodschappen, maar ik hou de boot wat af omdat ik hem toch eerst wat beter wil leren kennen.
Ik vind hem inderdaad heel lief en heel attent maar om nu al te zeggen dat ik mij direct in een nieuw avontuur wil storten, dat vind ik toch wat vroeg. Wat niet weg houdt dat ik hem niet beter wil leren kennen ...
Ik vind hem inderdaad heel lief en heel attent maar om nu al te zeggen dat ik mij direct in een nieuw avontuur wil storten, dat vind ik toch wat vroeg. Wat niet weg houdt dat ik hem niet beter wil leren kennen ...
maandag 22 januari 2018 om 13:41
Dagelijks contact was een geschikte term geweestSnowflakepoppy schreef: ↑22-01-2018 13:40Sorry als mijn verhaal wat verwarrend klinkt. Met de term “daten” bedoel ik dat we dagelijks contact hebben. Weet niet met welke term ik het anders zou kunnen formuleren. Hij stuurt mij regelmatig liefdesboodschappen, maar ik hou de boot wat af omdat ik hem toch eerst wat beter wil leren kennen.
maandag 22 januari 2018 om 13:44
Is meer dan appen. Hij belt, we gebruiken ook facetime, dus weet niet of ik het al dan niet kan verwoorden met het woord ‘daten’Lucylucille schreef: ↑22-01-2018 13:35Huh? Je date helemaal niet. Je appt met een man die tijdelijk in België ziet.
Althans, dat zegt 'tie.
maandag 22 januari 2018 om 13:46
Nou inderdaad.
Het is je partner helemaal niet.
Verder is er weinig bijzonders aan, mijn Nederlandse militair doet gewoon zijn werk net als die uit de US.
maandag 22 januari 2018 om 13:48
Met vraagteken. Omdat ik mensen zoek die in een gelijksoortige situatie zitten ...
maandag 22 januari 2018 om 13:49
je hebt hem nog niet eens in het echt gezien!Snowflakepoppy schreef: ↑22-01-2018 13:48Met vraagteken. Omdat ik mensen zoek die in een gelijksoortige situatie zitten ...
wij slapen nooit.
maandag 22 januari 2018 om 13:50
Hij heeft je door een zware periode gesleept zeg je. Wat was er dan allemaal?
Ik vind je verhaal vol tegenstrijdigheden dus misschien is het handig dat je eerst voor jezelf nagaat waar je staat, hoe het met je gaat, of je je vorige relatie hebt verwerkt, wat voor soort contact je met deze man wil. En dat hem ook heel duidelijk maken zodat er geen ongemakkelijke situatie volgt.
Ik vind je verhaal vol tegenstrijdigheden dus misschien is het handig dat je eerst voor jezelf nagaat waar je staat, hoe het met je gaat, of je je vorige relatie hebt verwerkt, wat voor soort contact je met deze man wil. En dat hem ook heel duidelijk maken zodat er geen ongemakkelijke situatie volgt.
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 13:52
0.92% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 13:54
Wat had je dan wel verwacht?
Je hebt een date met een man. Veel plezier.
Daar valt niet zoveel over te ervaren toch?
maandag 22 januari 2018 om 13:55
Welke gelijksoortige situatie?Snowflakepoppy schreef: ↑22-01-2018 13:48Met vraagteken. Omdat ik mensen zoek die in een gelijksoortige situatie zitten ...
maandag 22 januari 2018 om 13:57
Jammer dat je ze negatief opvat maar vertel even concreet waar je advies bij wil hebben?
maandag 22 januari 2018 om 13:58
Je vindt het negatief dat militairen gewoon mensen zijn?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 22 januari 2018 om 14:02
Maar wat wilde je dan horen?Snowflakepoppy schreef: ↑22-01-2018 14:00Heb gevraagd om het topic te verwijderen. Wat een ontgoocheling deze pagina. Veel succes verder!