Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
buurman & buurman gaan het niet lang met elkaar uithouden denk ik.

Geen Addy en familie dus als 4e gezin
Nee Jasper begint al te twijfelen zeiden ze aan het eind. Of hij het wel echt een goed idee vindt samen iets te gaan doen. Nu al benieuwd naar volgende week hahaha, Ook hoe dat nieuwe gezin erbij gaat passen.

En nou inderdaad lekker in een container op vakantie..... gezellig in de middle of niks :nope:
hondonspain schreef:
22-01-2018 22:17
17 stellen dacht ik, gratis verblijf misschien, niet echt iets om op te bouwen.
17 mensen toch?
Er is een gezinnetje van 4 geweest en 2 meiden in het begin en een meisje voor de Cabana, de andere 10 zijn de werkers van Karel en Ann?
Ik werd misselijk van het gedrag van Jasper. Om zo je schade te verzwijgen en je borg op te halen na eerst nog even een jongen uit te buiten de auto helemaal te poetsen voor paar euro. Bah bah...wie goed doet goed ontmoet.... hopelijk is het andersom ook zo! Eerlijkheid duurt het langst.. ook als je iets van een ander beschadigd! En inderdaad, de kosten met lachende Ocke delen.
grasklokje schreef:
23-01-2018 08:22
Ik werd misselijk van het gedrag van Jasper. Om zo je schade te verzwijgen en je borg op te halen na eerst nog even een jongen uit te buiten de auto helemaal te poetsen voor paar euro. Bah bah...wie goed doet goed ontmoet.... hopelijk is het andersom ook zo! Eerlijkheid duurt het langst.. ook als je iets van een ander beschadigd! En inderdaad, de kosten met lachende Ocke delen.
Helemaal mee eens. Hij heeft zichzelf al goed laten zien.
Vind Ocke echt lelijk doen tegen Fleur. Ik heb hem nog geen lief woordje tegen haar horen zeggen. Het lijkt wel alsof al zijn zinnen met "ik" beginnen. Zijn gezin bungelt er maar een beetje bij. Draait voornamelijk om hem.

Verder vind ik het erg knap van Senna dat hij zo dapper naar de nieuwe school gaat waar hij niemand kent. Respect!

En vakantie vieren in een container? Klinkt niet erg aantrekkelijk.

Ik denk steeds bij dat bouwen van dat douche huisje, hoe zou Addy dit aanpakken :-D
Waarschijnlijk met koffie en stroopwafels voor zijn werknemers :-D
grasklokje schreef:
Ja daar had ik ook moeite mee :/
Eerder werd er geklaagd dat ze daar de nieuwkomers een poot willen uitdraaien en vervolgens gebeurt het andersom.
Ocke is echt zo’n typisch haantje 🙄 ze gedragen zich als mensen van de wereld, maar ik zie 0.0 zelfreflectie en ze hebben totaal geen mensenkennis.
Anders hadden ze nu al op hun klompen aangevoeld dat de buurman het niet direct meer ziet zitten, omdat hij wat meer afstand neemt.
Jasper lijkt me meer het type dat zelf iets wil bouwen. Iets wat duurzaam is.
Ocke is meer van snel iets neer zetten waar we geld mee kunnen verdienen. Een jaartje blijven voor het avontuur en dan weer terug naar Nederland.
Een mooie auto vinden Fleur en Ocke dan weer wel belangrijk.

Van mij mogen ze de gezinnen meer in beeld brengen. Nu was het vooral Ocke en Jasper.

Ik ben even de naam kwijt van de andere familie. Die met die kakkerlakken. Echt ranzig dat hij dat spul over o.a. de borden spoot.

Ocke deed inderdaad lelijk tegen Fleur. Maat daar is toch echt zelf bij.
Jaaah, inderdaad dat gif wat hij zo even overal overheen spoot!!! Idioot!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vraag me af of deze vriendschap stand houd, Ocke geeft vaak van die harde knuffels alsof hij daarmee zijn dominantie wil laten gelden.
Ik zou daar echt kriegel van worden.
Waarom willen ze allemaal een vakantiepark? Ik zou lekker beginnen met een echte Hollandse friettent of poffertjestent, dat soort aparte dingen slaan meestal aan in het buitenland.
Ik vind het een leuk programma en ik blijf dit volgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Zijn de andere kinderen nog niet naar hun (dure) school geweest?
Flashy schreef:
23-01-2018 12:43
Zijn de andere kinderen nog niet naar hun (dure) school geweest?
Reken maar van wel! Fleur kan niet wachten om de handen vrij te hebben! En Jasper is ook al niet zo dat hij graag veel met de kinderen optrekt....
Gelukkig is Ocke wel aardig voor Jessica:
https://www.rtl.nl/video/b67f4379-ae1b- ... f0e7cadde/
louise1 schreef:
23-01-2018 10:48
Jaaah, inderdaad dat gif wat hij zo even overal overheen spoot!!! Idioot!
Ik zat ook met verbijstering te kijken, alsof hij een luchtverfrisser rond spoot (en ook dat is nog giftig).
grasklokje schreef:
23-01-2018 12:54
Reken maar van wel! Fleur kan niet wachten om de handen vrij te hebben! En Jasper is ook al niet zo dat hij graag veel met de kinderen optrekt....
Ik dacht dat er vorige week daar een voorstukje van was dat die kinderen van Ocke naar een prive-school gingen. Die katholieke school van Senne? Heet ie zo? Dat ventje. Zag ook gewoon uit als een prima school.
grasklokje schreef:
23-01-2018 13:00
Gelukkig is Ocke wel aardig voor Jessica:
https://www.rtl.nl/video/b67f4379-ae1b- ... f0e7cadde/
:-o Hij zit inderdaad gewoon te flirten met Jessica!
grasklokje schreef:
Oneens. Een huurauto blijft niet nieuw. Ik ben benieuwd wie ieder krasje eerlijk doorgeeft. En ik vind ook niets mis met het gedrag van Ocke. We zijn niet allemaal even handig. Hij heeft andere kwaliteiten, soit.
EenzameFietser schreef:
24-01-2018 11:45
Oneens. Een huurauto blijft niet nieuw. Ik ben benieuwd wie ieder krasje eerlijk doorgeeft. En ik vind ook niets mis met het gedrag van Ocke. We zijn niet allemaal even handig. Hij heeft andere kwaliteiten, soit.
Als ik schade maak, geef ik het altijd door. Een keer achteruit tegen bumper andere auto gereden. Maar heel lichte schade aan nummerplaat, maar wel even briefje achter raamwisser gedaan. Man was zo blij dat ik eerlijk was dat hij er niets voor wilde hebben, dus maar mooie bos bloemen gebracht.
Hoe zou je het zelf vinden als iemand schade aan jouw spullen toebrengt zonder het te melden?
Normaal heb je een verzekering op je huurauto zodat krassen gedekt zijn. Waren zij niet verzekerd?
Oh oh oh oh zeg... Ik had ooit toen met dat bouwpakket van het huis van Addy uit nieuwsgierheid gekeken op die facebook pagina van 'zwarte markt pichilemu' . Krijg sindsdien nu constant allemaal suggesties voor de meest uiteenlopende pagina's die over pichilemu gaan hahahahahaha. Ik wil daar niet gaan wonen, ook niks kopen en ook niet stemmen.

Dat doe ik ook nooit meer :facepalm: .
EenzameFietser schreef:
Je behandeld een huurauto net als je eigen auto toch?
Dus zonder krasjes of rare deukjes.
EenzameFietser schreef:
Er bestaat altijd nog zoiets als eerlijkheid en jezelf in de ogen kunnen kijken.
Als je zo doelbewust lieft zegt dat wat over je karakter.
Ik vind er tot nu toe geen ruk aan en geen gezin leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven