Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle spam is weer verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
AeonOfWinter schreef:
22-01-2018 10:53
Nu pas?
Ik kon het tot nu toe vrij makkelijk negeren, nu niet meer.
Ik ben echt een leek op dit gebied hoor, maar kan het niet zo ingesteld worden dat je maar 1 topic per 5 minuten kan aanmaken?
Dit is mijn motto
Dat was een algemene vraag :P
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
22-01-2018 10:56
Ik kon het tot nu toe vrij makkelijk negeren, nu niet meer.
Ik ben echt een leek op dit gebied hoor, maar kan het niet zo ingesteld worden dat je maar 1 topic per 5 minuten kan aanmaken?
Ja hoor, dat kan. Er zijn ook zat fora waar je na 50+ posts pas een topic aan kan maken.
Hier op Viva echter kun je dat vergeten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
22-01-2018 10:57
Ja hoor, dat kan. Er zijn ook zat fora waar je na 50+ posts pas een topic aan kan maken.
Hier op Viva echter kun je dat vergeten.
Ik vind het best wel raar dat je pas een topic mag openen na 50+ posts, ik snap wel dat viva hier niet voor kiest.
Ik noemde maar iets hoor.
Dit is mijn motto
Ik heb een dubbele zwarte balk.

Ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt om die bugtopic.
Wat pas echt ergerlijk is, is dat het hele forum technisch gezien gewoon totaal niet functioneert.
Ja ik heb die grafbalk ook. Of zijn alle andere bugs opgelost zodat jullie een nieuwe lay out gaan implementeren?
He mods,

Jullie gemodder op het vluchtelingentopic is zo gênant.
Zou ten minste één van jullie de moeite willen nemen om pagina 60 helemaal te lezen?

Zelfs HBG toont meer inzet dan jullie om het netjes te houden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-01-2018 21:52
He mods,

Jullie gemodder op het vluchtelingentopic is zo gênant.
Zou ten minste één van jullie de moeite willen nemen om pagina 60 helemaal te lezen?

Zelfs HBG toont meer inzet dan jullie om het netjes te houden.
Beste feow,

Bedankt voor het attenderen. We gaan er naar kijken. Let wel, onze pagina 60 is mogelijk niet dezelfde als jouw pagina 60. Het zou ons enorm helpen als je de berichten zou willen staffen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

edit: inmiddels hebben we je stafje gevonden. Excuses voor de vertraging.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic "Goedkoop gaatjes schieten " is verwijderd ivm een te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "een vader met kanker" is verwijderd ivm te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Nee, het is niet off-topic. Ik meld dat de zwarte balk dubbel is. En aangezien er geen echt bugtopic is, meld ik het netjes hier.
Het gaat niet over beleid, dus is het niet off-topic.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 23-01-2018 00:53
78.20% gewijzigd
Het topic "Raad betrouwbaar om te halen zijn ex" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "Injectables" is verwijderd ivm vragen om medische hulp.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Moiren’ schreef:
22-01-2018 22:33
Nee, het is niet off-topic. Ik meld dat de zwarte balk dubbel is. En aangezien er geen echt bugtopic is, meld ik het netjes hier.
Het gaat niet over beleid, dus is het niet off-topic.

Daar heb ik ook last van, het is sinds gisteren en het stoort het zicht behoorlijk!
''Geen woorden maar daden''
Het topic "Tijd op display veranderen'' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic ''Vakantieliefde'' is verwijderd ivm oproep.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Beste moderator, Toen ik net inlogde kwam er een vreemde regel in vette zwarte woorden (php warning, sanoma enz.) boven in beeld. Volgens mij was dit voor u bestemd.
missie_m wijzigde dit bericht op 23-01-2018 11:33
10.54% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Af en toe krijg ik Bad Gateway te zien met een soort code. Ik sluit dan alles weer en daarna doet hij het weer.
Maar niet veel later zie ik het weer gebeuren.
Dit is mijn motto
missie_m schreef:
23-01-2018 11:31
Beste moderator, Toen ik net inlogde kwam er een vreemde regel in vette zwarte woorden (php warning, sanoma enz.) boven in beeld. Volgens mij was dit voor u bestemd.
Beste Missie_m,

Bedankt voor het melden, deze waarschuwing betekent verder niks ernstig. Als dit nog een keer gebeurt zou je dan een screenshot willen mailen naar: forum@viva.nl ?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic ''Hartdruk verhoogd bij lichaam in ruststand'' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
23-01-2018 13:32
Beste Missie_m,

Bedankt voor het melden, deze waarschuwing betekent verder niks ernstig. Als dit nog een keer gebeurt zou je dan een screenshot willen mailen naar: forum@viva.nl ?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ik heb deze waarschuwing/melding ook al meerder malen gehad. Mailen met een screenshot ga ik niet doen. Jullie weten toch al welke het is zo te lezen en het kan geen kwaad zeg je net.
Wat is dan het nut van mailen?
Scratte schreef:
23-01-2018 16:04
Ik heb deze waarschuwing/melding ook al meerder malen gehad. Mailen met een screenshot ga ik niet doen. Jullie weten toch al welke het is zo te lezen en het kan geen kwaad zeg je net.
Wat is dan het nut van mailen?
Beste Scratte,

Graag zouden wij willen weten hoe de waarschuwing eruit ziet , vandaar dat wij vragen om een screenshot. Want als wij weten hoe de waarschuwing eruit ziet, is het voor ons makkelijker om het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
23-01-2018 16:31
Beste Scratte,

Graag zouden wij willen weten hoe de waarschuwing eruit ziet , vandaar dat wij vragen om een screenshot. Want als wij weten hoe de waarschuwing eruit ziet, is het voor ons makkelijker om het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Ik gok roze letters.

Blijft de extra zwarte balk voor altijd of is het weer een bug (en blijft ie dus voor onbepaalde tijd)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven