Kinderstoel eettafel 110cm

25-02-2009 10:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een hoge eettafel, ongeveer 110 cm hoog. Nou zijn we op zoek naar een kinderstoel, maar ik kan echt niets vinden voor onze tafel. Hebben jullie tips?
De stabiliteit van een kinderstoel is gebaseerd op de breedte van de basis bij de meeste stoelen. Bij een hoge tafel van 110 cm zou de basis van die kinderstoel ongeveer 1 bij 1 meter zijn.... ik kan me niet voorstellen dat je die in je huis wilt hebben staan.

Deze schijn je wel vrij hoog te kunnen stellen (niet deze, maar de Loft uitvoering), maar of het hoog genoeg is? En ik vraag me af hoe stabiel hij is....

http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoe ... -19954.htm
Om een kort verhaal lang te maken...
Hoi,

Ik heb een Bloom Fresco Loft. Die is in hoogte verstelbaar tot, uit mn hoofd, 115 cm. Weet niet hoe je een plaatje moet plakken, maar als je op deze woorden googelt, kom je er vast wel uit.

Het is geen goedkope stoel, maar ik vind hem ideaal!

Succes
Hier ook zo'n tafel.

Ik heb gehoord dat de Bloom ook niet hoog genoeg kan.

Wij hebben een gewone kinderstoel gekocht van de Prenatal en geven zoontje (9mnd) zn eten als we zelf op de bank zitten. We eten nu nog niet gelijk met hem. Als we later wel tegelijkertijd, en dus aan tafel, gaan eten, moeten we iets anders zoeken. Volgens mij zijn er opzetstoeltjes die je aan een gewone stoel kan vastmaken.
Hoi Foeng, wij hebben hetzelfde probleem. Vriendlief heeft nu een plato gemaakt voor onder de stoel. Ik heb hier ooit eens een topic over geopend. Zal hem voor je uppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven