Gezondheid alle pijlers

Hysterectomie

24-01-2018 09:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

ik ben 8/1 geopereerd laparoscopisch ( en vaginale verwijdering). Alles gaat eigenlijk heel goed. De draadjes zijn uit en de pijn valt erg goed mee.
Echter heb ik sinds ene paar dagen ene zeer raar gevoel in mijn benen, alsof ze slapen, alsof mijn bloed niet goed circuleert...En 's avonds in bed velt alsof mijn voeten "slapen".
Ik probeer te bewegen en wandelen regelmatig, maar met zo een mottig weer lukt niet zo vaak...
Ik spuit elke dag tegen flebitis (nog 6 spuiten te gaan). Nog iemand hier ervaring mee?
Ik was zo goed afgevallen na de operatie en ben nu alles weer bij :/, tja gebrek aan beweging en eten door verveling (ik ben normaliter een zeer actief persoon). groetjes
bel je arts even
Idd, overleg met je arts. Dit is niet hoe het hoort (qua klachten). Kan op een complicatie wijzen.
Arts bellen.
ok doe ik!
Heb je geen b12 tekort? Door narcose gaat je b12 niveau naar beneden. Zelf heb ik vorige week dezelfde operatie ondergaan, maar ik wandel al weer 4km binnen een uur (6 dagen na operatie) en ik heb me de dag na de operatie een shot b12 latrn inspuiten.
Klopt! Ben net naar de dokter geweest! Ik kreeg vit B12 pilletjes, een ontsteking remmer (ontsteking in lage rug, maar ik heb reuma dus..) en kine (lymfedrainage)...

ps: ik probeer elke dag wat te wandelen sinds ik thuis ben, maar de laatste keer begon mijn tig echt pijn te doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven