Lidl matras; is het wat?

24-01-2018 12:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van hun matrassen is als beste koop bestempeld door de consumentenbond. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze matras? Is t een aanrader of juist niet?
Dat verschilt toch per persoon? Ben je een buikslaper, zijslaper of rugslaper? Wat is je gewicht? Heb je het snel warm?
Ik zou zelf nooit een matras online of bij een supermarkt kopen, maar ja, ik heb dan ook rugklachten.
Ik zou me er niet aan wagen. Wij hebben vorig jaar nieuwe matrassen gekocht en ik wil er toch echt op liggen om het te voelen. Maar ja ook rugproblematiek hier.
Niemand is onmisbaar
Een matras wordt niet voor niets beste koop. Het zal dus best een goed matras zijn.

Maar wat je lekker vind liggen is heel persoonlijk.
Ik vind m lekker liggen al een maand of 8...
Schijnen goed te liggen mits je niet zwaarder bent dan 70kg.
Ik heb hem ook al een half jaar ofzo, prima matras waar ik goed op slaap.
De eerste dagen zat wel een wat chemisch luchtje aan dus goed luchten.

Ik heb toen gekozen voor een goedkoop matras omdat we later dit jaar de slaapkamer willen aanpakken en een nieuw bed enzo willen kopen. Maar het oude matras was echt op, kuilen en vlekken enzo en ik had last van mijn rug. Nu niet meer!
Ik ben trouwens 60 kg en mijn man 90 en we hebben een ongedeeld matras van 160cm.
Is het eigen advies van de lidl toen ik daar over belde met de klantenservice.
Dat was voor ons dan ook de reden om ergens anders te gaan kijken voor een goedkoop matras.
@ella70 en Foodb; is het een zacht of hard matras? Ik lees daar tegenstrijdige verhalen over op internet namelijk,

@ploppie76; dat is wel een goed idee om ze gewoon te bellen. Kennelijk geven ze eerlijk antwoord...
blondy77 schreef:
24-01-2018 16:34
@ella70 en Foodb; is het een zacht of hard matras? Ik lees daar tegenstrijdige verhalen over op internet namelijk,

@ploppie76; dat is wel een goed idee om ze gewoon te bellen. Kennelijk geven ze eerlijk antwoord...
De dame die ik aan de telefoon had zei dat je er rustig een loge van 80/85 kg op kunt laten slapen maar dat je zeker niet meer dan 70 kg moest wegen als je er dagelijks gemak van wilt hebben.
Dus ja ik vond dat een erg eerlijk advies.
Ik vind het een niet zacht maar ook niet hard matras. Waarschijnlijk iets harder dan gemiddeld als ik vergelijk met hotels enzo, maar zeker niet te hard want dat vind ik echt niks.

Mijn vorige matras was zachter maar eigenlijk te zacht voor mijn man. Je zakt er niet in weg, ligt er meer bovenop, maar ik kan er zwanger en wel goed op mijn zij in liggen.
Ik vind m vooral stevig en ondersteunend ,niet te hard en zeker niet te zacht.
Ik heb 'm sinds mei vorig jaar en ik ben er hartstikke tevreden mee! (Ik ben 90 kg, bijna 1m90, slaap er ook weleens op met anderen.)
Ik vind hem ook goed liggen, ben er tevreden mee. Stevig matras, mijn vorige was te zacht waardoor ik steeds met een zere rug opstond.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Ligt er net aan welke de H3 en zeker de H4 zouden ons ook wel kunnen liggen.
Hoe denk je dat de Consumentenbond aan zijn conclusies komt?
ik ga m toch maar bestellen; las dat je bij Lidl tegenwoordig 90 dagen kunt uitproberen. Als ie niet bevalt kun je m binnen die tijd terug sturen en krijg je je geld terug.
Beste koop? Dat lees ik ook van Mline, Ikea en Emma matrassen
Ik wilde het matras gaan halen maar ik las dat die tot 80 kilo is en hoewel ik bezig ben met afvallen en nu schommel tussen de 80-81 vind ik het niet slim om het te kopen want het maximale gewicht staat er vast niet voor niks bij.
Goed matras! Niet te hard en niet te zacht, wel draai ik hem 1x in de maand even om, om doorzak plekken te voorkomen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven