***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
goedenmorgen, het huis is hier nog in dromenland. Finn zo wakker maken en naar de creche brengen en dan alweer laatste dagje kantoor deze week.

Als het goed is een rustige dag, als het goed is ...
Fach, wat dacht je van boxkleden? Mensen kunnen dan een boxkleed met een bijpassende speelgoedzak voor aan de box kopen! Het lijkt mij niet heel moeilijk om een boxkleed te maken, maar ik ben niet zo'n crea. (het ziet er waarschijnlijk makkelijker uit dan het is!)

Ik geloof dat Steijn en Huug aan het wakker worden zijn, maar ik vind het veel te vroeg! Ze zijn hun ritme een beetje kwijt doordat ze ziek zijn geweest, denk ik.
DN fijn dat je weer langskomt, en goed dat je twee dagen extra kraamzorg krijgt. Doe lekker rustig aan en geniet van de kleine Thomas.

Mooi ventje trouwens die Thomas, ik smeltte ter plekke.
Ik had vroeger een hondje (luisterend naar de originele naam woe woe) en die had op zijn buikje een rits en daar kon je je pyamaatje instoppen. Dat kan dan ook met andere diertjes?

Even Puk uit bed halen.
Boxkleden en boxzakken zijn idd een goed idee en veel mensen zijn best bereid wat meer te betalen voor een aparte uitvoering. Kijk maar eens op www.mauddesign.nl
Fachat: Spenendoekjes? Ik kwam er deze week pas achter dat degene die ik gebruik door mijn schoonmoeder zijn gemaakt (ik dacht dat ze ze zo had gekocht)

Makkelijk te maken en ook leuk voor in kraammanden ed.
Boxkleden is ook een goeie idd! Wat een gave bedden op die site Layla!

Zo stom, had net gewoon een aanvaring met een moeder op het schoolplein (is echt helemaal niets voor mij)! Ze werd boos omdat ik mijn fiets tegen de achterkant van haar fiets had gezet en zij er niet meer uit kon. Ik had echt zoiets van "stel je niet aan, wat maakt het uit" (niet letterlijk hoor), maar zij werd echt kwaad! Belachelijk joh! Het werd een hele discussie Ik heb uiteindelijk maar gezegd, om ervan af te zijn, dat ik hem de volgende keer wel niet tegen haar fiets aan zou zetten als dat haar gelukkig maakt. (ja heel kinderachtig, ik weet het)
Dat hondje klinkt ook leuk Lara, alleen is me nu nog iets te ingewikkeld denk ik.

Spenendoekjes zijn ook leuk, aan mijn labeldoekjes zit ook een lusje om een speen aan te binden en dat wil ik met de knisperdoekjes ook doen.
Fachat zag op die site van layla hele gemakkelijk uitziende hart spenen doekjes. Misscien leuk te maken van die handdoek slabbers van de zeeman!! Daar heb je hele goedkope maar leuke vintage look handdoek slabbers!!

hahaha een aanvaarding op het schoolplein! Wat een droefketel die vrouw zeg! Je zou op zo'n moment haast zeggen. " Goh zijn dat de dingen waar u zich druk om maakt in het leven??"

Maar ja, je staat zelf natuurlijk ook met je mond vol tanden van zoiets!
Ja, boxkleden Fachat! Goed idee! Een boxkleed in dat stofje van mijn labeldoekje zou echt geweldig zijn. Met een leuk biesje, beetje zoals bij Jippiejajee, ken je dat? Heeft hele mooie kleden en kussenslopen.

Jeetje, die moeder zat vast een beetje met zichzelf in de knoop. Waarschijnlijk een stressvolle ochtend gehad of zo... Pff, vervelend om van die types tegen te komen.

Hier ook een beetje te vroeg dag. Er wordt er elke dag wel een om een uur of 6 wakker. Nina gaat na haar voeding wel weer slapen, maar ik ben dan wakker. Dus 6 uur is de laatste tijd de standaardtijd waarop ik wakker word.

Swissie, hoop dat je een beetje een rustige dag op kantoor hebt!

O, ik hoor Nina.
Hahaha Framboos, een droefketel!! Wat een leuk woord!
quote:michasha schreef op 25 februari 2009 @ 09:13:

Hahaha Framboos, een droefketel!! Wat een leuk woord!

Een veelgebruikt woord hier in huis!

mich herkenbaar die wakkere kindjes! Hier al een paar maanden ook 1 van de 2 die wakker wordt tussen 4en6. Meestal Liv.

En inderdaad als ze dan een X redelijk lang slapen slaap ik weer heel licht! Je gaat er op 1 of andere manier toch op wachten!
Ja, heel irritant is dat! Het is ook niet zo dat ik uitgeslapen ben, maar ik word gewoon wakker.
ja heel irritant ja! Het gooit je bioritme overhoop!

Wat mij helpt is tegen 6uur nadat ik wakker ben geworden van liv met een kussen op mijn hoofd verder slapen. Hierdoor hoor ik niet elk kreuntje, en is het lekker donker!

Ik pak door dat kussen nog even een diepe slaap van max.2uur, en daar knap ik erg van op!
gave site Micha, wel grappig een aantal van die stoffen die ze daar gebruiken krijg ik als het goed is vandaag ook binnen!

En ze verkopen er ook stoffen, heb hem meteen bij mijn favorieten gezet!

We hebben hier normaal gesproken ook vroege ochtendgangers. Tussen de 6 en 7 uur! Vannacht hebben ze echter goed geslapen, Ole gewoon de hele nacht en ze werden allebei pas om 07.30 uur wakker (wat op een doordeweekse dag ook weer niet handig is aangezien Kaj om 08.30 uur op school moet zijn!)
Ik slaap zelf trouwens prima door als ze ook doorslapen, heb zoveel slaap in te halen!
Vandaag is mijn kleine meisje voor het eerst een hele dag naar de peutergroep. Vanochtend intake gehad daar. Ik vind het nog wel een beetje spannend, maar het zal vast wel goed gaan. Ze is wel erg onder de indruk van al het speelgoed daar! Hoewel ze niet de jongste is is ze volgens mij wel de kleinste (ik schat dat Fleur nu 81 cm. lang is, ukkie dus)

Fachat: Ik krijg helemaal de creakriebels van jou! Ik ga vandaag en morgen nog even keihard werken om mijn huis aan kant te krijgen en dan a ik de rest van mijn verlof lekker freubelen.... Heerlijk!! Goed idee van Framboos van die spuugdoekjes, dat is idd een fijn stofje om spenendoekjes enzo van te maken. Leuk modelletje knippen en een leuk biesje eromheen en klaar! Ik ga er meteen een paar maken voor al mijn zwangere vriendinnetjes!!!
Wat leuk drop dat je ook echt wat gaat doen met mijn hersenspinsel! En een zelfgemaakt kadootje is zooooow leuk om te krijgen!

De zeeman heeft dus hele leuke handdoek slabbers, maar ook leuke handdoekjes enzo..Iig leuk spul om iets van te maken lijkt mij.

Wat spannend drop je meisje naar de peutergroep!!
Trouwens (als je toch gaat!) ze verkopen nu bij de zeeman geweldige shirts van MR happy enzo...Zoals mijn avatar. Ik kocht voor liv een knalgeel shirt met deze

zo lief! En voor Tommy MR Strong! haha Leuk met een longsleeve eronder.
Framboos: Ik was net nog bij de Zeeman, voordat ik hier kwam, dus dat is dan wel weer een beetje jammer.... Morgen misschien maar weer even doorfietsen als ik Fleur naar de opvang heb gebracht, of ik ga morgen even de stad in....

Vandaag Ga ik soppen en schilderen, even tanden op elkaar en dan ben ik er vanaf.

Heb net alle deuken in onze niet meer zo witte keukenmuren gevuld. Die ga ik vandaag of morgen nog even texen en dan maakt man er nieuwe plintjes tegen en is alles weer fris!
Framboos, ik heb tijden geleden een shirtje gekocht van Mr Happy, van de V&D. Finn had het aan toen we de meeting bij Micha hadden. Weet niet of deze shirtjes hetzelfde zijn, maar ik vind die shirtjes ook erg leuk!

Zal mijn schoonmoeder even langs de zeeman sturen!

Zijn er ergens nog leuke aanbiedingen waar ik naar moet kijken? Schoonouders komen zaterdag hierheen.
Framboos, vorige week was ik al langs de zeeman maar toen hadden ze die shirts nog niet. Straks nog maar een keer kijken, zijn erg schattig.

Swissie, ik weet nog dat Finn in december zo'n shirtje aan had, heel leuk!

Haha, Dropneus en haar inmiddels legendarische nesteldrang! Ik weet nog dat jij de eerste keer ook zo aan het poetsen en doen was!

Fachat, krijg jij dit soort stoffen binnen? Dan ga ik je site goed in de gaten houden, ik vind alles wat ze daar hebben fantastisch.
Wacht even, ik zie nog steeds jouw blonde shopvrouwtje als avator Framboos. En ik begrijp dat Lara en Esan ook een andere hebben maar ik zie nog steeds hun oude. Zelf had ik ook een andere ingesteld maar die zie ik ook niet. Waar zou dat toch aan liggen?
OOh ja Avator, die wilde ik ook nog wijzigen (maar dat was ik natuurlijk weer vergeten)

Net als de twee fietsjes die ik gisteren op marktplaats zag voor 25 euro. Ik draai me om en vergeet het weer en toen waren ze natuurlijk verkocht, balen!!!

Ben nu aan het onderhandelen over een driewieler met een grote houten bak erachter met een bankje erin. Hoop dat we hem kunnen kopen. Dan gaan we hem helemaal mooi opschilderen voor de verjaardag van Fleur.
quote:michasha schreef op 25 februari 2009 @ 11:59:

Wacht even, ik zie nog steeds jouw blonde shopvrouwtje als avator Framboos. En ik begrijp dat Lara en Esan ook een andere hebben maar ik zie nog steeds hun oude. Zelf had ik ook een andere ingesteld maar die zie ik ook niet. Waar zou dat toch aan liggen?Even pagina refreshen!! Ik zie jouw nieuwe wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven