Upside down baby
woensdag 24 januari 2018 om 23:39
woensdag 24 januari 2018 om 23:48
Soms vraag ik me af hoe het kan dat mensen wel slim genoeg zijn om n partner te vinden maar niet weten hoe n zwangerschap werkt. [Edit: we hebben temaken met maria. Scheelt weer kosten voor zwemles voor de kleine]
TO vraag voorlichting aan je verloskundige.
Dat drukkende gevoel is ook normaal. Je banden worden losser en je bekken wordt ruimer zodat de baby er straks door kan.
Dat drukkende gevoel is ook normaal. Je banden worden losser en je bekken wordt ruimer zodat de baby er straks door kan.
donderdag 25 januari 2018 om 00:00
[...]Kralenketting83 schreef: ↑24-01-2018 23:48Soms vraag ik me af hoe het kan dat mensen wel slim genoeg zijn om n partner te vinden maar niet weten hoe n zwangerschap werkt. [Edit: we hebben temaken met maria. Scheelt weer kosten voor zwemles voor de kleine]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2018 09:06
Reden: Op de man
Reden: Op de man
8.97% gewijzigd
donderdag 25 januari 2018 om 10:01
Normaal? Dertig weken zwanger en je afvragen of het in orde is dat je baby met het hoofd naar beneden ligt?Oudewijzeuil schreef: ↑25-01-2018 03:14Bah altijd die kattige reacties... Jammer. Normaal dat je die vragen hebt tomaar het gevoel is zeker herkenbaar.
donderdag 25 januari 2018 om 10:22
donderdag 25 januari 2018 om 10:26
Omdat ik mij helaas altijd vergis in de sfeer op dit forum. En om een of andere kattige hormonen-uitval (vanuit mij) op de reacties te voorkomen heb ik mijn vraag verwijderd.
Overigens wel bedankt voor je reactie! Maakte mij ook verder geen zorgen of iets, is/was gewoon een compleet nieuw gevoel voor mij.
donderdag 25 januari 2018 om 10:42
Jazeker vind ik dat normaal. Domme vragen bestaan namelijk niet.
En ook al zou het een domme vraag zijn, ik vind onvriendelijk reageren of sneren dat TO voorgelicht moet worden, echt zó niet nodig!
donderdag 25 januari 2018 om 10:47
Dankjewel @Oudewijzeuil! Er zullen helaas altijd mensen zijn die een geschreven vraag op hun eigen manier interpreteren.Oudewijzeuil schreef: ↑25-01-2018 10:42Jazeker vind ik dat normaal. Domme vragen bestaan namelijk niet.
En ook al zou het een domme vraag zijn, ik vind onvriendelijk reageren of sneren dat TO voorgelicht moet worden, echt zó niet nodig!
Overigens ben ik niet zo dom als nu wordt neergezet. @Eze had gewoon mijn vraag iets beter moeten lezen.
donderdag 25 januari 2018 om 13:05
Jokkebrok. Je vroeg wel degelijk ook of het normaal was dat je kind met het hoofd naar beneden ligt.
donderdag 25 januari 2018 om 13:09
Dit is het voorkomen?HvP schreef: ↑25-01-2018 10:26Omdat ik mij helaas altijd vergis in de sfeer op dit forum. En om een of andere kattige hormonen-uitval (vanuit mij) op de reacties te voorkomen heb ik mijn vraag verwijderd.
Overigens wel bedankt voor je reactie! Maakte mij ook verder geen zorgen of iets, is/was gewoon een compleet nieuw gevoel voor mij.
-
donderdag 25 januari 2018 om 13:27
Jokkebrok mag je lekker tegen je eigen kinderen zeggen als het nodig is.
Zo teleurstellend altijd als je denkt met volwassen vrouwen te maken te hebben en dan dit soort kattig kinderlijk gedrag naar voren komt.
Fijne dag!