Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_6428789dcd711
donderdag 18 januari 2018 om 12:22
Huidkleurige lingerie.
Denk jij ook dat BeerVanEenVent met eigenhandig opkrikken bedoelt dat hij zichzelf aftrekt bij de gedachte dat hij een grote klabanus zou hebben?
Ik merk dat er best veel mensen zijn met een kousen/panty fettisch...wat is daar zo opwindend aan?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Anoniem_643021e2c600f
donderdag 18 januari 2018 om 18:30
Geen idee, maar panties zijn zowat het enige stuk textiel die de vrouw nog kan dragen bij coïtus (onafgezien van handschoenen of een muts ) en die geen erogene zones bedekken. Bij slanke benen voelen ze best sexy aan in de nek.
Ooit een kledingstuk van de ander kapot getrokken alvorens seks te hebben? Zoja, welk?
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 19-01-2018 15:08
0.16% gewijzigd
Anoniem_344137
donderdag 18 januari 2018 om 20:14
Nee daar zou ik me achteraf schuldig over gaan voelen
Van welke aanraking moest je voorheen niets hebben, maar tegenwoordig wel?
Anoniem_360568
donderdag 18 januari 2018 om 20:27
Dwingend sturende aanrakingen.
Is seks bijna geheel mindfuck?
Anoniem_6428789dcd711
vrijdag 19 januari 2018 om 06:56
Nee hoor, het kan ook 99% fysiek/mechanisch zijn.
Heb jij kleding waarin jij je aantrekkelijker voelt? Wanneer draag je die?
Heb een rood, leren jasje dat me bijzonder blij maakt. Die draag ik op feestjes en momenten dat mijn onzekerheid een rotschop nodig heeft. Maar liever nog dan dat, draag ik niks.
Op welk moment van de dag vrij jij het liefst?
Anoniem_333831
vrijdag 19 januari 2018 om 11:41
In principe 's avonds, maar met de juiste persoon in mijn buurt, maakt het me echt niets uit. Hele nacht doorhalen is dan ook heerlijk.
Eenmaal, op een parkeerplaats aan de rijksweg....Hulde aan de betreffende agenten die aanklopten en me vroegen of ik het naar mijn zin had (en dat was zo!).
Heb je minder slaap nodig na een orgasme om je fit te voelen?
Anoniem_643021e2c600f
maandag 22 januari 2018 om 17:41
Nee, ik denk niet dat daar een verband tussen bestaat. Bij een orgasme komen wel endorfines vrij die je sneller in slaap doen vallen. Als je de hele nacht de liefde bedrijft, heb je net slaap in te halen.
Als ik onopgemaakt, in mijn huispak het huishouden aan het doen ben...
Of toch meer als ik met een oude afwasborstel de poep onder de schoenen van een van de kids uit sta te krassen. Weet het even niet....
Wat vind jij opwindend aan het orgasme van je bedpartner?
Ja, een studiegenote met wie ik een paper moest schrijven. Zij mocht mij ook niet en dus hadden we ruzie. Het “afneuken” hielp om het pater goed af te ronden.
Af en toe een vlug vluggertje oké.?
Puritanism: „The haunting fear that someone, somewhere, may be happy” (HL Mencken)