Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!

:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:

MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Katootje Heel veel succes vandaag!

@Eftelingmeisje Dat is al vlug, 2 februari! Tips om er niet teveel mee bezig te zijn... ik merk dat ik heel veel afleiding van mijn zoontje krijg, daardoor vliegen de dagen voorbij. Verder heb ik tot de echo heel veel leuke dingen gepland :)

@Vlam Ik kan me goed indenken dat je het gewoon wil weten. Ik wil het ook graag weten, denk dat we met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen :)

Vanavond komen mijn ouders eten, gaan we het vertellen! Heb er zin in.
Gisteren was ik zo ongelooflijk misselijk de hele dag,. Vandaag een stuk minder, het is er wel maar wat meer op de achtergrond. Hebben jullie ook dat het per dag zo kan wisselen?
@Vievie, ja bij mij wisselt het ook behoorlijk. Maar ik heb eerder vreetbuien dan dat ik misselijk ben. Ik heb juist meer last van duizeligheid en vermoeidheid. En dat is wel per dag verschillend.

Ik heb mazzel dat manlief straks een weekje weg is. Dan heb ik het zo druk met dochter dat de tijd vast vliegt. En als hij weer terug is, is het nog maar 11 dagen wachten.
@Vlam Duizelig had ik alleen de eerste dagen, wel vervelend zeg! Goed je ijzer in de gaten houden. Je bloeddruk kan volgens mij ook wat lager zijn als je zwanger bent, of is dat pas later? Gek he, hoe je al die dingen zo ‘snel’ weer vergeet na de vorige zwangerschap.
Wanneer gaat jouw man weg? Mijn man is volgend weekend weg. Ik zag er enorm tegenop, vooral door de misselijkheid, maar nu vind ik het eigenlijk wel prima. Lekker zonder schuldgevoel om 20.00 naar bed ;)
@vievie_abc..spannend vanavond!! Wij hebben gisteren de ouders en broers en zus verteld.

Mijn moeder had al wat door aangezien we met zen 2en ineens kwamen onder eten tijd. Ze zei moeten jullie wat vertellen? Dus k vertellen. Zij huilen en vloog me om de nek ze was zo blij. Maar ze had echt niet verwacht. Iedereen reageerde positief en waren bij!
Ahh leuk Nelle dat ze zo positief reageerde :)
Wij gaan het dit weekend denk ik aan schoonouders vertellen en nog een paar vrienden.

Volgens mij kan die duizeligheid zowel door lage bloeddruk als laag bloedsuiker komen. Ik kan me niet echt herinneren dat ik er tijdens de eerste zwangerschap veel last van had. Maar nu is het 1 van de opvallendste kwaaltjes.

Leuk Nelle! Bijzonder om te vertellen he!

Ik vind het aan de ene kant wel vervelend dat hij weg gaat maar ik heb extra vrij genomen van mijn werk om het iets beter te kunnen opvangen. En het is wel lekker dat ik de avonden lekker voor mezelf heb. Plus iets minder zooi in huis, man is niet zo opruimerig :) Maar daar staat dan wel weer tegenover dat ik alles alleen moet doen.
Man en ik hele discussie over het vertellen, hij wacht liever tot na de echo maar we hebben voor die tijd beide ouderparen over de vloer- beter moment! Na de echo mag de hele wereld het weten zegt hij. Maar we vertellen het de ouders dus eerder omdat ik dat graag wil ;)
@Vlam Ook een mooi weekend op de planning dus :) Haha, mijn man is ook niet zo opruimerig :mrgreen:
De avonden alleen is ook best lekker toch. Ik denk dat ik het weekend er maar eens een serie doorheen jas, iemand nog goede tips?

@Roffa Hier in de eerste instantie precies andersom, maar we gaan het nu doen zoals jij het dan wil: ouders voor de echo en anderen willen we het pas na de eerste echo vertellen. Ik moet zeggen dat het me wel bevalt; na vanavond weten ook mijn ouders het en dan kan ik tenminste open en vrij praten als we hen op bezoek hebben. Daarnaast kan ik ook wat hulp vragen bij mijn zoontje als ik dat nodig zou hebben (ga ik niet vanuit maar het idee is fijn).
@vievie fijn dat jullie het doen zoals ik het wil haha ;)
Ik denk ja als het mis is wil ik toch mijn moeder bellen en uithuilen!
Dankjewel @vievie!

Zo, ik heb niet overdreven met mn kwaaltjes of met mn dikke vette testuitslagen. Mijn laatste menstruatie was geen menstruatie maar waarschijnlijk een innesteling.

Ik ben 8 weken zwanger. We hebben een heel mooi duidelijk kloppend hartje gezien. Het was geweldig, ik ben verliefd! :love: :heart:
Katootje 8 weken! Dan gaat je UD naar begin september? Fijn dat alles goed was ❤️
Ah wat fijn Katootje!! Gelukkig alles goed. En al een hartje horen is helemaal fantastisch!!
Wel fijn dat de tijd dan sneller is gegaan, haha. Voor mijn gevoel kruipen de weken nu voorbij.
Wat fijn katootje, gefeliciteerd! Heerlijk dat verliefde gevoel, geniet ervan samen!
Wat een goed nieuws Katootje, gefeliciteerd! Lekker hoor, 2,5 week verder dan je dacht dus!
Thanks!

Bijna 3 weken verder zelfs! Sta nu op de 9e, maar was nog wel moeilijk te zeggen. Het is sowieso ruim meer dan 7 weken en minder dan 9 weken.
Met een cyclus van 23 dagen kan dat wel redelijk kloppen!
Hi meiden, allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :heart:
Ik zou me graag bij jullie aansluiten :)

Wij zijn sinds juli bezig met proberen, ik ben afgelopen augustus/september al eens zwanger geweest maar dit is helaas geëindigd in een miskraam. Ik ben nu 5+4 weken zwanger. A.s. maandag komt er een dame van Moeders voor moeders langs, en 8 februari hebben wij de eerste echo. Ik kan echt niet wachten :flirting:
@Kato! Jeetje dat is mooi! Een kloppend hartje gezien en gewoon 3 weken verder! Ik herinner me dat je zei dat je al vanaf de innesteling van alles had gevoeld, dat is achteraf goed te verklaren dan ;)

@Kikker Welkom!

Hier vanavond mijn ouders verteld, die waren zo blij! Nadat ze 10 keer ‘echt?’ hadden gevraagd drong het tot ze door en moesten ze er zelfs een traantje van laten. Heel mooi moment.
Ik ga zo al naar bed, zoontje is sinds vanmiddag ziek dus ga lekker bij hem op de kamer slapen. Het arme mannetje pakt echt het ene na het andere op, er heerst hier veel!
@roffa38 jij had na seks toch ook last van bloed? Hoe lang hield dat aan? Wij hebben gisteren avond ook seks gehad en k heb nu last van bruine afscheiding. Maak me niet zo heel druk en k denk zelf dat het door de seks komt. Maar k dacht k vraag toch even. Misschien dat andere ervaring hebben?
@vievie, vervelend dat je zoontje ziek is. Wel een redelijke nacht gehad? Hier ook zoontje dat om de haverklap ziek is. Zo sneu als ze niet lekker zijn. Probeer het altijd maar positief te zien: bezig om weerstand op te bouwen!

@nelle, kan goed door de seks komen inderdaad. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gehad ineens rond de 20 weken. schrok me kapot, maar was niets aan de hand :)
Elle_86 ja k denk ooo zeker dat het daarvan komt heb al
Mijn kwaaltjes nog. Tis alleen met afvegen wat bruinig dus denk ook
Idd dat
Daardoor komt. Schrok wel even maar later bedacht Oja we hebben seks
Gehad dus het kan daar nog wel aan liggen
Kato, wat fijn!! Gefeliciteerd! En wat heerlijk dat je zover vooruit bent gezet, ik vind de dagen maar langzaam gaan haha.
@nelle alleen een beetje bij het vegen erna, daarna niet meer.
Ja bij mij was het ook met afvegen vanmorgen nu niet niks meer.. dus maak me ook niet zoveel zorgen en denk dat het daardoor komt.
Bruin bloedverlies kan heel goed van de seks komen inderdaad. Als het daarbij blijft en je geen krampen hebt zou ik me ook geen zorgen maken hoor!

@Elle Sneu he... ze pikken soms alles op he? Wel een goede nacht gehad gelukkig, hij ligt nu weer te slapen en daar knapt hij goed van op. Lief dat je het vraagt :)

Vanmorgen even een flink potje gehuild. Ik denk omdat mijn moeder het nu eindelijk ook weet, dat in combinatie met hormonen en moeheid zorgde voor een mooi snotterfestijn ;) gelukkig was man heel lief voor me.
Gelukkig vievie! Scheelt een hoop als ze goed slapen. Wat lief van je man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven