F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! Zo, hehe, kom er steeds maar neit aan toe om hier te reageren. Zie dat ik niet de enige ben

Druk weekend gehad, uitgebreid indiaas gekookt zaterdag voor vrienden en zondag hele dag ziek geweest. Kwam gelukkig niet van het eten, vrienden hadden nergens last van.

Gisteren bij de kaakchirurg geweest want moest nog een deel van een implantaat voor een kroon. Loop al 2 jaar zonder kies en moet nu toch wel wat aan gebeuren. Viel op zich mee maar nu wel hechtingen in mijn mond en beetje gevoelig Maargoed, ergste is nu gebeurd dan.

Verder wil het nogsteeds niet lukken met lijnen, kan gewoon niet de discipline opbrengen om de een of andere reden en eet alles wat los en vast zit. Doe wel mijn best maar vanochtend ook alweer half zakje paaseitjes naar binnen gewerkt...ben er gewoon een beetje misselijk van
erg he, dat neergestorte vliegtuig op schiphol. De trauma-helikopter komen hier recht over. Brr..
Ik hoorde het net, wat schrikken zeg.

Hier zoals iedereen lekker druk. Op maandag en vrijdag kom ik echt niet aan het forum toe overdag. Ben gewoon echt te veel bezig met de kids. Krijg hooguit een keertje 5 minuten de tijd om mail te checken en iets bij te lezen.

Afgelopen weekend naar schoonouders geweest voor de carnaval. Niet mijn ding maar oke. R ging met vrienden op stap en ik ben met de kids de optocht gaan kijken op zaterdag. Zondag nog een andere met z'n allen.

Misschien volgend jaar maar heel per ongeluk een weekend weg plannen. Hoewel Tim vindt het geweldig. Zal proberen vanavond even een foto te plaatsen van zijn pakje.

Nitro, hoe is het met je humeur? Hoe lang moet je nog wachten op de echo? Hebben je ouders al iets door?

Lau, balen ddat het niet lukt met afvallen. Paaseieren haal ik gewoon niet maar vorige week op de huishoudbeurs (wat erg gtezellig maar retedruk was) nog wel 3 grote repen chocola meegenomen. Dat helpt ook niet natuurlijk.

Dok, fijn dat het zindelijk zijn zo goed gaat. Is ze 's nachts ook al zindelijk? Heb het met Tim maar even laten gaan. Hij wil nu nog niet dus als het warmer wordt nog maar eens proberen.

Cees, klinkt alsof je een leuke carnaval hebt gehad.Heb je een foto van jullie samen als pinguin?

Josje, hoe is het bij jou?

Marlee, bij jou ook alles goed? Misschien een rotvraag maar wanneer moet je weer aan het werk eigenlijk?

Vish, de stoel bevalt dus nog niet. waarom vind je hem niets?

Tieg, leuk een kinderfeestje.

Lukt het trouwens zonder speen?

Tim is ineens ook niet meer zo afhankelijk van zijn aap. Wel heel fijn. HIj vraagt er bijna nooit meer om. Hij krijgt hem alleen in bed en als we lang in de auto zitten en hij er dan om vraagt (maar ook niet altijd). En natuurlijk gaat ie nog mee naar de opvang omdat hij daar nog slaapt.

Ik ga weer aan het werk, nog genoeg te doen vandaag. Mijn cursus wordt ook al iets leuker want ik moet al een beetje gaan nadenken. Anders zou ik het echt niet volhouden tot eind juni als het zo makkelijk zou blijven.
Haha, nee ik was mijn eigen verjaardag maar eventjes vergeten. Toen ik een paar minuten wakker was dacht ik eraan. Lisa en papa hebben hard gezongen, mijn zus is geweest en vandaag mijn ouders dus was helemaal jarig. Dit weekend naar jarig neefje geweest en naar het zwembad met z'n allen. Maartje vindt het ook super! Ze loopt nu een aantal meters los, met haar armpjes in de lucht (erg grappig).

Nico, was dus niet zo uitdagend

Cees en Jesse dus echte feestbeesten! Feestpinguins dan.. En oppaskindje op zaterdag? Werk je niet te hard?

Oppas wordt binnekort geopereerd dus dan gaan ze 3 maanden naar het KDV. Wordt wel een stuk duurder dan GO, ik kreeg jaaroverzicht en kon mooi vergelijken. Gastouder is per uur goedkoper en ik betaal niet voor niet gebruikte uren. Bij KDV standaard 10 uur per dag dokken, al komen ze 2 uur minder. (Scheelt 4 uur a 6,70 per week, is 1286 euro per jaar..en per uur 60 ct, is ook weer 575 euro per jaar, samen 1861!)
Oeps...Dok nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat zijn sommige creches toch inflexibel....wat dat aangaat ben ik zo ontzettend blij met de creche waar Emma heen gaat....betalen per afgenomen en halen/brengen wanneer ik maar wil. En ruime openingstijden 6.30-18.30! Hebben wij ook nodig, wegens die onregelmatige diensten... Moet soms al om7.00 met Emma daar voor de deur staan, om zelf op tijd op mijn werk te komen.

En de rest......ben het eventjes vergeten

Eind van de week 2 nachtdiensten draaien en daarna lekker lang vrij! En dus gaan we een midweekje weg, kredietcrisis of niet...!
Morguh
Goedemorgen!

Dok, wat een dure creche zeg. Bij ons is het 5.96 per uur. Je hebt dan wel inderdaad 10 uur per dag maar dat halen we meestal wel een heel eind.

Alleen met vakanties telt het ook door en bij go niet.

Josje, lekker een midweek weg. Moet ook nog even kijken voor een weekje vakantie eind mei. Waar ga je heen?

Oke, ga maar eens lekker aan de slag. Vanavond bezoek van de dominee ivm ons huwelijk en de kerkdienst dan.
Dok, nog gefeliciteerd! Ook 25 geworden Hier is de creche 6,10 per uur, standaard 11 uur (7.30 tot 18.30) op een dag. Dus reken maar uit En Maartje al los lopen! Tessel staat sinds dit weekend pas echt los, zonder direct weer op de knietjes te zakken.

Nic, ik ga je zo een mailtje sturen met onze liturgie. Is wel voor een hervormde dienst, weet even niet of je hervormd of katholiek bent (maar als je het over de dominee hebt, zal het wel hervormd zijn?)

Josje, lekker een weekje weg! Waar ga je heen?

Nitro, heb je verder veel last gehad van de helicopters? Wat ik op het journaal hoorde gisteren was het wel een bizar ongeluk volgens mij.

Cees, lekker carnaval gevierd dus! Hier absoluut geen carnavalvierders, zwager en zus wel, maar zwager komt dan ook uit Oeteldonk

Hier even wat drukke dagen gehad. Maandag en dinsdag voor het werk naar Utrecht, dus vroeg weg. Man heb ik dinsdagmiddag even gemist op het station, hij kwam net aan toen mijn trein wegreed, we hebben nog even naar elkaar kunnen zwaaien

En gisteren heeft man uiteindelijk zijn nieuwe baan rond gekregen! Dus we gaan nu als een speer kijken naar een ander huis, ben benieuwd waar we terecht komen Vast bij Lau in dr achtertuin

Het slapen van Daan zonder speen gaat best goed, hij is gisteravond wel 3 keer uit bed gekomen, met als resultaat dat ik dus uiteindelijk maar naast hem ben gaan liggen, als een blok in slaap ben gevallen en om half 1 door man wakker gemaakt werd die op de bank in slaap gevallen was. Maar hij wordt er verder niet wakker om of zo, dat scheelt wel. En zondag vroeg hij ook gericht om zijn beer (in de auto), en niet om zijn speen. Dus dat is ook wel prettig.

Komend weekend gezellig naar mijn ouders, ook even belastingdingen doen. Ben benieuwd wat eruit komt...

Nu nog even wat nuttigs doen in huis!

Groetjes!
chiquita's,

Tieg, gefeliciteerd met de baan van je man, lekker zeg. Per wanneer gaat hij beginnen? maar dan moet jij straks wel een eind verder als jullie verhuizen. Ga je dan ook iets nieuws zoeken?

En fijn dat dat speen ontwennen goed gaat!

Dok, wij betalen id ook voor een hele dag 7-18, en 6.15 per uur. Maar we bregen ze vroeg en halen ze laat, dus we springen er wel goed uti geloof ik.

Heb je wle plaats op de dagen die je wil op t kdv? Hier zit alles altijd helemaal vol.

En Maartje loopt al!, wat een snelle. mannnetje begint nu ook pas net met los lopen.

Josje, heerlijk lekker weg! Waar gaan jullie heen? en hoe is t met je man? En lieve foto in de Ak, schattig!

Nic, veel plezier met het gesprek vanaovnd. Wel leuk al die vorobereidingen!

Humeur is hier gelukkig weer opgeknapt. En ik heb t mn ouders inmiddels vertelt. Ze vonden het super leuk, en idd leuke afleidng.

Jesse 3 jaar!!! Hiep Hiep Hoera!!

Hoera voor Jesse!!!
Goedemorgen!

Tieg, bedankt. Heb er zeker wel wat aan. En om het makkelijk te maken, ik ben hervormd en R is katholiek. Handig hé.

Gefeliciteerd voor je man met zijn baan. Super. Per wanneer is het. Weet eigenlijk niet meer waar en wat voor baan het was.

Ben zo trots, Floor zei vanmorgen mama. Papa zei ze al. Vind het zo ontzettend vroeg met 9 maanden al dus geloofde het eerst helemaal niet dat het bewust was. Maar het was wel iets te vaak toeval.

Oke, moet naar Tim toe. Die heeft niet zo goed geslapen van het hoesten en vroeg wakker. Wordt een leuk dagje. Hoop dat hij vanmiddag even een keertje wil gaan slapen maar ben er bang voor dat het niet gaat lukken.
wow nico, dat is inderdaad knap van Floor zeg! Mannetje is nu al 17 maanden en zegt ook nog niet echt meer dan papa en mama.

Beterschap voor tim
Hoera voor Jesse!!

En Tieg, wat goed dat je man die baan gekregen heeft! Heb je al wat huizen op het oog om te gaan bekijken?

En Nic, wat goed al van Floor, dat ze mama zegt. Lasse zegt wel mmammmaaamammaammaaamaamaaa, maar denk toch niet dat hij daar echt mama mee bedoeld

Oja, en Lasse heeft zijn eerste tandje! Daar is hij dan in ieder gevan vlotter in dan zijn zus
Dit is jouw dag grote vent!!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Gefeliciteerd! Nog net op de valreep.....

Voor iedereen alvast welterusten...(ben nu al jaloers)...ik heb zo nachtdienst!
Hoeraa voor Jesse! Ook al 3 jaar!

Een hele fijne dag met papa, mama en Silvan!
Nic, goed joh, van Floor! En handig, jij hervormd en man katholiek. Hier ook, en uiteindelijk gekozen voor een hervormde dienst. We hebben wel bewust gekozen voor de belofte die erin staat, niet het 'tot de dood u scheidt' zoals bij de katholieken. Want hoe leuk zo'n dag ook is, you never know, er kan altijd wat gebeuren waardoor je de ander niet meer zo leuk vindt.

Lau, ik heb wel een leuk huis gezien in jouw plaats, 3 straten verderop in de E-laan. Staat op funda, zal in de ak wel een linkje zetten.

Verder weinig nieuws, lekker bezig geweest op mijn werk, vanavond nog even de laatste dingen voor de belasting. Dit weekend naar mijn ouders zodat mijn vader de boel nog even kan checken, en dan hoeft man alleen nog maar zijn studiekosten in te voeren. Krijgen toch weer een aardig bedrag terug, altijd prettig.

Nu nog even verder kijken, en een beetje op tijd gaan slapen maar.
Nee, dit is op de valreep! Gefeliciteerd met Jesse's 3e verjaardag!! En wat een leuke foto's op Hyves!

Die creches hier zit allemaal onder 1 overkoepelende stichting, dus kan je ook geen goedkopere vinden in de hele stad! Miss. de NMA eens bellen..

Net even Arc's topic zitten lezen. Beter van niet uit zelfbescherming... Kindje is vandaag begraven en ze had ook een filmpje geplaatst

Overigens vond ik Maartje niet bijzonder snel, dacht dat Lisa eerder was, maar bij nader inzien niet! Met tandjes is ze juist later, blijft nog bij 2 stuks. En het is zo'n vrolijk lachebekje nu ze over haar allergieen heen is, echt leuk! Ze zegt ook wat woordjes zoals Papa, mama, ham (heel hard, als ze wil eten!), 'isa (Lisa natuurlijk), 'eet (heet), 'aate' (Maartje, waarbij ze zichzelf op de borst klopt ), ja en nog wat minder verstaanbare..

Wij hebben ook weer een aardig huis gespot, gaan morgen kijken. Ik zal jullie niet weer vermoeien met een huis dat het toch weer niet wordt, dus pas als het wat lijkt zal ik een linkje zetten
Hallo,

fijn weekend gehad allemaal?

Casey, hoe was de verjaardag? groot feest?

Dok, ik vind maartje echt wel snel hoor. Ze is net zo snel als mannetje, maar die is toch een flink stukje ouder.

En was t huis wat?

Tieg, huis ziet er goed uit! Gaan jullie een afspraak maken om te kijken?

Hier weer eens twee zieken. Mannetje als sinds vrijdag hoge koorts, dik 39, gisteravond zelfs 40.1 en Meis sinds vanmiddag ook. Dus ze hangen nu lekker allemaal op de bank met papa. lekker knus!
echo!

Meis en Mannetje hebben allebei de zesde ziekte. Mannetje is vandaag weer naar t kdv (onder de vlekjes, maar niet meer ziek) en Meis is nog een dagje thuis.

hoe is t met iedereen?
lau, was jij nou degene die de vloeibare paracetamol aanraadde?

Ik heb t gisteren gekocht, maar wat is dat spul smerig zeg! Vind Nina dat echt lekker?
Hallo!

Haha Nitro, vind het allemaal smerig die paracetamol. Ik gebruik bij beide nog steeds zetpillen. Bij Tim gaat het wat minder makkelijk maar doe het toch. Die kauwtabletten vindt hij helemaal vies en de sinaspril heeft hij nooit gewild.

Gaat het alweer beter met Meis? Gelukkig voor jou niet gevaarlijk. De vijfdde ziekte wwel toch (als je het zelf nog nooit hebt gehad).

Wanneer heb je de echo eigenlijk? Binnenkort denk ik of niet.

Wij hebben een iets dove Tim en dan niet alleen oost-indisch doof. Zaterdagavond ineens knallende oorpijn. Met een zetpil ging het weer gelukkig. Zondag hoorde hij ineens heel slecht. Schijnt normaal te zijn maar is wel irritant. Vindt hij zelf ook.

Als het donderdag nog zo is ga ik toch weer de ha bellen en dan moeten ze toch maar even kijken.

Ik ga weer snel aan de slag.
Ben ik ook weer!!

Niet alles terug gelezen.. maar als eerste.. (en veel te laat)..

Lieve Jesse, nog gefeliciteerd!! HIEP HIEP HOERA.. (ben het echt vergeten, sorry)... Maar heb nu alles op de kalender gezet.

Tieg, mooi huis! En hebben jullie al actie ondernomen?

Lau, vergeet het elke keer te vragen aan jou of vriendin, is de knuffel weer terug bij Nina? Marius vond het erg jammer dat hij er niet was ..

Hier gaat de vloeibare paracetamol er wel in, maar onder flink protest.. Balen dat de kindjes ziek zijn.. Klinkt ook niet lekker van Tim...

Ik hoop dat de verkoudheden etc ons een keer overslaan. Met Levi gaat het meer dan goed. Vorige week eerste prikken gehad (nergens last van gehad) en meneer was al 60 cm en woog al bijna 6100 gram. Het is een joekel en dat voor 8 weken.. .. Hij slaapt 's nachts redelijk door, dus das ook wel fijn... 15 April is mijn eerste werkdag en moet er nog niet aan denken .. Vind het nog wel lekker zo thuis en heb het druk zat..
Yep, Daro vloeibare paracetamol. Ik vind het ook goor hoor, gewoon zoete roze prut, maar Nina vind het superlekker en daar gaat het om toch. Wilde meiske het niet nemen?

Hoe ver ben je nu inmiddels alweer? Is de misselijkheid wat minder?

Misschien dat hij een loopoor krijgt dan Nic, had Nina ook, en toen kwam er ineens een paar dagen achter elkaar heel veel prut uit haar oor. Ik vind oorpijn altijd heel zielig.

Gaan jullie kijken naar dat huis Tieg? Ik weet welke je bedoeld hoor, inderdaad vlak achter ons. Had ik al gezegd dat je ook even net aan de andere kant van het spoor meot kijken, die wijk vind ik er altijd wat frisser uitzien. En in de schrijversbuurt, staat volgens mij ook wat te koop. Weet alleen niet of dat te duur is voor jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven