F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
ff heel snel, zit op m'n werk...

We hebben nog geen actie ondernomen op het huis, het hele idee moet nog een klein beetje landen bij man. Ondertussen ben ik wel al wat drukker aan het kijken naar scholen en kdv's, waarschijnlijk wordt het namelijk wel bij Lau in het durp.

Lau, heb jij al een school en bso voor Nina? En hoe is het bij jullie met de opvang verder geregeld, hadden jullie snel plek? Nina gaat naar een locatie van Skon toch?

Vanmorgen ook nog met Daan naar de uroloog geweest voor controle. Blaas en nieren zagen er op de echo netjes uit, we moeten nu wel gaan beginnen met Dridase, een middel dat blaaskrampen verminderd. Het vermoeden is namelijk dat de blaas gewoon erg snel overprikkeld is en dan samentrekt, waardoor Daan eigenlijk continu urine laat lopen, geen aandrang voelt en eigenlijk ook geen droge periodes kent. Met het medicijn zou dat verholpen moeten worden. Het is alleen even kijken hoe de rest van zijn lijf erop reageert, omdat het ook zijn weerslag kan hebben op de darmen en zweet- en speekselproductie.

Maar op zich wel een stap in de goede richting

Nu weer hard aan de slag...
Hee Marlee, ja dat vergeet ik steeds te melden. Je vriendin heeft vrijdag gelijk knuffel langsgebracht hoor, thanks! Ook je vriendin ff bedanken als je d´r spreekt, want man keek geloof ik wat wazig toen ze voor de deur stond

Fijn dat het goed gaat met Levi! Nina vond het ook jammer dat Marius er niet was, maar was ook wel onder de indruk van Levi hoor...én van de chocoladekoekjes
Tieg, er zitten vlakbij 3 scholen, Jenaplan, openbaar en katholiek. Jenaplan moet je echt inschrijven voor 1e verjaardag ofzo, waren wij ook te laat voor, maar die andere 2 kunen nog gewoon, kregen laatst brief dat de wachtlijsten afgeschaft zijn en dat kinderen gewoon geplaatst worden. We hebben Nina nog bij allebei staan, ben nog niet op bezoek geweest bij de scholen.

Opvang is lastiger, wachtlijsten zijn hier heel lang. Nina en Lasse zitten in Woerden, bij ons werk in de buurt. Bso moet ik Nina nogsteeds inschrijven dus vrees dat het lastig wordt in het begin. Bso zit wel gewoon bij de scholen trouwens, van Koko kinderopvang. En we willen Lasse daar dan eigenlijk ook gewoon op kdv hebben.

Als je meer vragen hebt kun je me ook wel mailen hoor, emailadres heb je wel toch?
Was een dooie boel hier zeg! Maar ik had ook niet echt wat te melden.

Fijn dat de echo verder goed was, Tieg. Dridase gebruiken wij ook voor katers met plasproblemen na een blaasverstopping Is trouwens wel gruwelijk bitter! (Zelf geproefd omdat ik een capsule had opengemaakt om door het eten te doen) Heel doorslikken dus!
goedemorgen allen!

bedankt voor de felicitaties en de kaartjes!

vrijdag ontzettend druk gehad (9 kids in da house) maar J vond het super. we hadden van te voren niet gemeld dat hij vrijdag al jarig was, dus hij stond helemaal verbaasd naar de slingers en ballonnen te kijken! Zondag voor familie gevierd en hij is ontzettend verwend...

Morgen Lars nog en dan zijn al onze feb kindjes al weer 3 jaar zeg...

Tieg, wil man wel verhuizen dan? En ben benieuwd hoe die medicatie werkt..

Nic, druk op je nieuwe plek?

Nitro niet meer misselijk?

Marlee en Lau, hadden jullie kids bepaalde regels van de ogentest niet goed? J kon de onderste niet zo goed, maar ze heeft er verder niks over gezegd. S was wel gegroeid, maar niks aangekomen in 3 mnd. Komt omdat ie zo lang ziek was. Babyvet is er nu wel af. En hij zegt nu pas mama en papa en of ie dan weet wat ie zegt is twijfelachtig, dus dan is 9 mnd echt snel hoor!

Ik ga snel verder, 1e kindje komt zo (errug drukke week :( ) maar wilde ff mijn gezicht laten zien hier.

Is het al beknd waar we gaan meeten?
Goedenavond.

Cees, neem je de moeite om extra vroeg op te staan om hier even langs te komen en dan reageert er niemand.

Had je vrijdag 9 oppaskindjes (incl je eigen 2 dan)??? Veel zeg. De onderste regel van de ogentest hebben ze bij tim niet eens gevraagd, alles was prima.

En een goeie idd waar is de meeting. Volgens mij waren we er nog neit uit. Gingen we nu eigenlijk met of zonder kindjes meeten?

Lau, hoop dat Tim dan snel dat loopoor krijgt. Zei de ha ook al dat hij dat kon krijgen maar tot nu toe zie ik nog niets en hoort hij nog slecht. Vindt hij zelf ook irritant want dan kan hij Dora zo slecht horen op tv, hihi.

Marlee, Levi doet het idd goed. Heb je nog nieuwe foto's voor ons.

Tieg, ben benieuwd hoe de medicatie gaat werken bij Daan. Zou fijn zijn als het dan beter gaat met het droog blijven.

Hier druk met de nieuwe functie. Superleuk, heb gewoon weer echt zin om te gaan werken. Maar vanmiddag alweer vrij moeten nemen omdat Floor ziek was. Weeeer oorontsteking. Ze is zo'n zielig hoopje ellende. Vanmiddag al bij de ha geweest omdat ze maar bleef huilen ondanks paracetamol en ik geen contact kreeg met haar. Mag nu zwaardere zetpillen geven. Ze slaapt nu, in de wipstoel, want haar eigen bed wil ze niet. Vanmiddag ook al bij mij geslapen. Morgen komt mijn schoonmoeder oppassen zodat wij wel kunnen werken. R heeft het nu ontzettend druk en ik wil niet meteen meer dan de helft van de tijd weg zijn nu ik net op een nieuwe plek zit. Als het nodig is doe ik het zo maar ben blij dat we het zo kunnen oplossen.

Ga nu maar even spullen klaarzetten voor morgen en dan lekker mijn meisje mee naar bed nemen. Ze mag vannacht fijn bij ons, vind die zwaardere zetpillen namelijk nog wel wat eng bij zon'n klein guppie maar de lichtere variant werkte nu ook echt niet goed. (plus volgens mij wordt ze ook nog eens geplaagd door een nieuwe tand dus dat helpt ook niet mee natuurlijk).

Weer allemaal kindjes drie geworden. Gefeliciteerd nog, kom echt veel te weinig hier. En Dok, ook nog gefeliciteerd met jouw verjaardag, ietsje ouder dan drie gok ik, haha.

Nic, als je zo blijft tobben met die oren van de kids, laat dan een KNO arts een keer kijken. Ik heb hier drie orenkindjes, en de huisartsen zijn steeds zo terughoudend met behandelingen dat ik liever bij de KNO kom. Vandaag met Koen weer bij KNO geweest, moest vandaag neusamandelen knippen, en wat was hij stoer zeg. Alle kindjes huilden en hij zat gewoon rond te kijken, wel lekker tegen mij aan. Mocht hem om 9.15 uur al mee naar huis nemen, en nu al niks meer aan te merken.

Alles al versierd vanavond, en cakejes gebakken voor traktatie KDV morgenochtend. Had ie zelf uitgezocht. Ik vroeg wat hij wilde trakteren, wat denk je dat ie zegt? Wat is dat mama, trakteren? Haha, oh ja, even terugschakelen.

Hij is zich helemaal bewust van zijn verjaardag, roept tegen iedereen dat ie 4 wordt. Hij wil zo graag naar school, en ook op badminton, net als zijn broer.

Heb vorige week gehoord dat ik volgend jaar geen BSO heb voor Lars en dat jaar erna niet voor Koen. Pas in 2013 weer plek. Tja, dan begint de onrust weer he, ben nu weer alles op een rijtje aan het zetten, verschillen en voor- en nadelen van gastouder, of oppas aan huis, misschien ander kdv. En ik wil de kindjes perse op dezelfde lokatie hebben. Toen ik Jesse vroeg: met wie speel je het liefst op het kdv? Zegt ie: met Lars. Ja, dan ga je vechten voor je kids hoor, dat ze bij elkaar kunnen zijn.

We beginnen hier alweer aan een nieuwe fase. Jesse heeft zijn eerste wiebeltandje, en trots dat ie is, laat hem aan iedereen zien. Volgens mij is hij redelijk vroeg, wordt over 2 weken pas 5. Maar goed, hij zit echt los, dus zal er binnenkort wel uitvallen. Leuk, zo'n fietsenstalling.

Zijn jullie kindjes al zindelijk? Lars is meestal 's nachts wel droog en gaat dan 's ochtends op het potje, maar de rest van de dag laat hij het gewoon lopen. Vind ie niet interessant. Jesse was zindelijk met 2 jaar en 9 maanden, overdag en 's nachts, van mij mag Lars ook wel gaan doorzetten.

Hebben trouwens maar een klein beetje carnaval gevierd. Had hier 3 piraatjes. Man was ziek de hele carnaval, dus alleen geweest met de kids. Had zelf een kort (heeeeel kort)serveersterjurkje aan, met glitterbolletjes. Ach, met carnaval kan alles, en gewicht begint weer met een 5, dus zal best meegevallen zijn. Bedenk me alleen nu dat ik niet eens een foto heb gemaakt. Stom stom.

Nou, maar lekker slapen, morgen drukke dag, feestje kdv, 's middags naar Billy Bird (indoorspeeltuin) en dan nog naar het pannenkoekenhuis, en 's avonds nog werken.

Truste allemaal.
Hoihoi!

Wat was de meetingdatum ook alweer? Ik heb mijn dienstrooster steeds 2 maanden vooruit, dus moet nog even kijken hoe dat gaat.

Cees, lekker druk zeg 9 stuks!! Ogentest hoeven ze volgens mij de onderste niet te kunnen lezen hoor. Lisa zag die ook niet zo goed en dat was prima. Arme S. dattie niet eens aankomt doordat hij veel ziek geweest is! Wat weegt hij nu dan?

Floortje ook weer, wat vervelend toch die oortjes. Luister maar naar de prof op dit gebied: Danielle! Wat een binkie die kleine Koen! Dat ze trouwens nu al weten dat er voor Koen pas in 2013 weer plaats is Hier valt het wel me met de wachtlijsten gelukkig. Alvast gefeliciteerd met Lars. Het is trouwens alweer bijna donderdag .

Ik heb trouwens voor 't eerst gefietst met beide dames; erg leuk! (Of word ik dement en had ik dat al verteld?) Maartje zat met haar voeten vooruit en haar handjes in de lucht te gillen van enthousiasme! Wel zwaar hoor, en wankel ook als je stilstaat.
Lars gefeliciteerd!!!!! D hekkensluiter.

Leuk om weer war berichten te lezen, het schiet er bij iedereen volgens mij wel bij in....

Vandaag vrij, maar J was om 6 uur wakker, dus uitslapen was mooie droom... Terwijl ik zoooo moe ben en 's avonds ook steeds vroeg erin lig, ik lijk er niet van op te knappen. Net als Nic ben ik hard toe aan de lente!!

S weegt 12 kilo ( is nu 15 mnd) en J 20.........

Bij mij gaat t (net als Lau geloof ik?) ook niet echt lekker met de afvalrace, ik kom alleen maar aan. Lukt me nog niet de knop om t zetten. Alles is ook zo lekker....

Vandaag komt stagiaire extra, dan kan ik wat klusjes gaan doen, terwijl zijn bij J en S blijft. Kijken of er wat uit mijn vingers komt!

Argghhhh J is nu al strontvervelend, en ik ruik ook poep. Fijn zo'n hond die krantzindelijk is...... En buiten niks doet, ookal loop je een uur. (en gelijk naar de krant vliegt om alles te doen bij binnenkomst)

Zal dramkont J is even helpen, die wil NUUUUU met mama krwazijntjes maken.
hahah duidelijk te lezen dat ik flink last heb van ochtendhumeurtje!!!!!

pfff en dan blijkt ook nog dat je partycroissants hebt gepakt ipv gewone.... Past net 1 vlokje in per croissantje...

Hihi wat een dei!
Goedemorgen!

Hoera voor Lars!

Arme Cees, niet chagrijnig zijn hoor! En partycroissants zonder vlokken zijn toch ook lekker?! Lekker beetje roomboter erop...mmmm. Ik krijg er gelijk trek van, maar het gaat nu net een paar dagen al wel goed met lijnen dus laat ik maar even volhouden. Zondag mag ik van mezelf wel lekker ontbijten met croissantjes. Zijn die van de Aldi lekker? Die heb ik gisteren eens meegenomen, in het kader van de kredietcrisis

Arme Floor, weer oorontsteking. En tandje zal idd ook niet bevorderlijk zijn. Gelukkig gaat het bij ons alweer een tijdje goed zonder ziek zijn, maar dat moet ik natuurlijk niet te hard zeggen.

Daan, Koen is ook stoer inderdaad zeg! En een gewicht dat begint met een 5?? Laatste keer dat ik in die regionen woog is zo 20 jaar geleden denk ik Maar ik ben natuurlijk ook veeeeeel langer dan jij

Ik ben het ook even kwijt, wanneer ook alweer meeting is. Ik ben wel voor Ballorig oid, hoeven we ook niet de hele tijd achter de kindjes aan te rennen en hebben we ook tijd om gezellig met elkaar te kletsen.

even werken maar....

Hiep Hiep Hoera voor lars!!!

knuffel voor casey, en ik kom vanavond ff reageren, nu druk.

liefs,
Hoera voor Lars!!!!
Hoera voor Lars! Ook drie!

Daan, wat vervelend zeg, over 3 jaar pas plek! Da's nie handig (zei zij die gisteren ook te horen kreeg dat er waarschijnlijk nul komma nop kans op een plek op school was)

Nic, vervelend dat Floor weer ziek is. Kan het niet met elkaar te maken hebben, de tand en de oren? En fijn dat je werk nu zo leuk is.

Cees, lekker he, zo'n dag dat alles mis gaat... Hopelijk klaart het nog een beetje op.

Lau, kunnen man en ik zaterdag koffie komen drinken? We hebben dan een bezichtiging gepland staan

Zaterdag gaan we dus kijken bij het huis, ben erg benieuwd. Begin het nu ook wel spannend te vinden...

En vanmorgen nog op het cb geweest, we mogen over 2 maanden weer terugkomen. Daan trok zijn mond niet open, in tegenstelling tot nu, in zijn bed staat zijn mond niet stil Daan is nu overigens 12.8 kilo en 97 cm, Tessel is 10.3 kilo en 79 cm. Maar dat laatste klopt niet helemaal, want qua kleding zit ze in 86... Oke, dat zit nog wel wat ruim, maar toch.

Pfff, ben hartstikke duf. Ik denk dat ik maar ga hopen dat Daan nog even gaat tukken, kan ik nog even op de bank liggen en Grey's kijken of zo.

Groetjes
Hoera voor Lars!! Nu zijn alle kindjes 3 jaar!!

Ben gisteren voor het eerst sinds heeeeeeel lang weer gaan sporten (in het kader van het lijnen, zeg maar ) en moet zeggen het viel nog mee.. Heb een les pilates meegedaan.. Zag er vanmorgen op de weegschaal nog geen resultaat van, maar we zetten door.

Nic, zal zorgen voor een verse foto...

Ook net een sollicitatie de deur uitgedaan dus daar gaan we ook weer eens vaart achter zetten.

Tieg, spannend van het huis, ben benieuwd. En bij jou geen plek, is dat bij Lau of waar je nu woont? Hier hebben we M al ingescheven voor basisschool en Levi gaat 9 april voor het eerst wennen op kdv (betekent dat verlof ook bijna over is)

Lau.. hartstikke goed van het lijnen!!

Cees, Marius liep al bij de oogarts voor hij 3 was. Dus de ogentest hebben ze niet eens gedaan bij het CB. Maar in het ziekenhuis controleren ze het wel (nog nooit de onderste rege, hoor) en dat si altijd wel goed. In april gaan we weer druppelen en testen.

Oh, er gaat er 1 huilen....
Hieperdepiep voor Lars!!!

(helemaal kaart vergeten, sorry sorry)

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
wat goed zeg marlee, dat je weer bent gaan sporten!

en daan bijna net zo zwaar als Sil, wat errrrug... Hebben ze dus van mij, dat gewicht.

weinig klusjes gedaan vandaag.. ja het bedje van S naar boven, dus die slaapt vandaag voor t eerst op zijn EIGEN slaapkamer. ging vanmiddag goed, ben benieuwd hoe de nacht gaat. maar erg fijn hoor, eindelijk zijn eigen kamer! moet vh zomer nog wel kozijn + raam geplaatst worden, maar daar zit nu een plaat voor. wel sneu dat zijn kamer 4x5 is en er alleen maar een ledikantje staat!

en vanmiddag nog naar ballorig geweest, was weer geweldig. stagiaire was mee en t was heerlijk rustig. ikj heb mijn beweging vandaag ook weer gehad met klimmen en klauteren. (zag er vast uit als een walrus in een paar netten.. hihi)

nu slapen, nog 1 dagje en dan heerlijk weeeeeekend!

veel plezier met de bezichtiging morgen Tieg.
Ja hoor Tieg, kom maar langs! Weet je al hoe laat ongeveer? BSO is ook lastig hier, maar wij kunnen toch gewoon elkaars kinderen opvangen!

Cees, bij Nina is de ogentest ook al bij de oogarts gedaan. Ze kon met haar 'goede' oog alles zien bij de oogarts, ook onderste regel dacht ik. Met haar slechte oog zag ze de eerste regel niet eens.

Marlee, wat goed, pilates. Geen spierpijn nu? Ik wil ook weer pilates gaan doen, en wilde woensdagavond gaan zwemmen maar kinders werkten niet mee. Toen die uiteindelijk gingen slapen was het eigenlijk al te laat om te gaan. Maar lijnen gaat nu nogsteeds goed.
Lau, we hebben om half 12 bezichtiging, we zijn er denk ik tussen 12 en half 1. Kan dat?

Duh, dat lees ik straks natuurlijk niet meer. Naja, ik sms je straks ook wel even

En hier een kleine doorbraak: Daan klom vanmorgen van zijn stoel af, trok zijn pyjamabroek uit en rende naar het potje: meneer moest plassen. En hij had inderdaad een natte luier, en geen druppel in het potje :-D Maar toch wel een sticker verdiend.

Gut, moet er bijna van huilen
Hey wat goed van Daan!! Dat is toch ook iets om trots op te zijn Tieg!!!

Cees, volgens mij gaat S Nemo ook nog wel inhalen qua gewicht

Nemo is zooo aan het treuzelen de laatste tijd blleeegghhh.
Wacht maar Vis, wordt nog veel erger Is mijn ervaring tenminste als oud-kleuterstagiair met 20 dromerige kleuters... Die luisteren alleen als ze hun eigen naam horen...

Lau, was gezellig, jammer dat Daan niet mee was Is Nina nog gaan slapen?

Huis zijn we nog niet over uit, man vindt de zolder te laag, dat je daar geen echte slaapkamer van kan maken. Plafond is 1.90 hoog, deuropening zit alleen op 1m70 of zo, ik kan er net niet rechtop doorheen en ik ben 1.78. Dus man vindt dat je daar niet kan slapen, ik vind dat Daan daar bijvoorbeeld prima kan slapen. En er moet wel heel veel aan gebeuren. Maar goed, nog maar even verder kijken wat er mogelijk is in het dorp.

Nu gauw spullen pakken, straks wedstrijd... Oma is nog even met Daan naar buiten, man is al druk aan het koken.
Veel sterkte morgen, dikke knuffel voor Nemo (en jou natuurlijk, supermom)
Thnx Cees, ik ga nu maar proberen om beetje te slapen.
Waarschijnlijk lees je het niet meer maar sterkte morgen Vish. Hopelijk is het snel voorbij voor jou en Nemo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven