Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Even kort (ik moet slapen zeg!)

@Dwaallicht, ik heb daar lang en veel over nagedacht (en gelezen) en is inderdaad te serieus (en te persoonlijk) om hier op in te gaan. Ik weet gewoon dat het zo is, kan het wel gaan ontkennen maar hoe lang? Je hebt mensen die willen een monogame realtie, je hebt mensen die willen dat niet, daar hoef je niet persé een reden/excuus voor te hebben.

@DMJN, ook daar heb ik aan gedacht, alleen blijven, maar weet je leeuwtje, ik ben net een mens en heb er soms ook behoefte aan om gewoon tegen iemand vertrouwds aan te hangen. (om het even kort door de bocht uit te leggen)
quote:stewardess schreef op 23 februari 2009 @ 23:59:

@ DZN, wat leuk dat je je hier weer even meldt. Het gaat dus nog steeds goed lees ik?

Het gaat nog steeds prima, zodra er maar regelmatig contact is ben ik tevreden, maar ik merk wel dat ik af en toe er wat over kwijt wil en dat kan natuurlijk niet in de grote wijde wereld, dan maar anoniem!

Hoe is het met jou?
Hey DZN, met mij gaat het supergoed op het sv-gebied, dankje.

Leuk om af en toe nog wat te lezen van de mensen van de 'oude garde'.
quote:toytje schreef op 24 februari 2009 @ 05:00:

Even kort (ik moet slapen zeg!)

@Dwaallicht, ik heb daar lang en veel over nagedacht (en gelezen) en is inderdaad te serieus (en te persoonlijk) om hier op in te gaan. Ik weet gewoon dat het zo is, kan het wel gaan ontkennen maar hoe lang? Je hebt mensen die willen een monogame realtie, je hebt mensen die willen dat niet, daar hoef je niet persé een reden/excuus voor te hebben.

@DMJN, ook daar heb ik aan gedacht, alleen blijven, maar weet je leeuwtje, ik ben net een mens en heb er soms ook behoefte aan om gewoon tegen iemand vertrouwds aan te hangen. (om het even kort door de bocht uit te leggen)

in dat geval ( eigenlijk speciaal in jouw geval ) heb ik weereens de oplossing gevonden voor je Toytje.........................neem een hond!!

het leven is vaak zooooooooo simpel.

en voor geweldige sex neem mij
@DMJN, dat ik daar nooit aan gedacht heb zeg!

Wat zijt gij toch geweldig
quote:Kortjakje schreef op 23 februari 2009 @ 22:16:

@ MdR, ja, helemaal zo het is. Komt het vreemd over? Beetje wel hé?

Helemaal niet hoor. Het hebben van een sv leidt toch best vaak tot een mix van tegenstrijdige gevoelens. Zeker als je niet zo zeker weet hoe je sv precies over de relatie denkt.

@Stew: Hoe was je date?
Hi Stew,

Lang niet gesproken.... Hoe gaat het met je?
Wat is het hier stil zeg. Is iedereen bij zijn of haar sv?

Zonde zeg, dat de 10000e reactie op mijn favoriete topic, bovenstaande verzuchting is dat er hier niemand is.
Gefeliciteerd MDR dat je het duizendste berichtje hier hebt geplaatst.
tienduizendste he!
MdR; gefeliciteerd!!...

Nog spannende ontwikkelingen?

Hier gaat het wel oke, voel me nog steeds sterk.

Hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het geweldig, zucht....
Ben ook sinds een tijdje weer terug hiero, nog leuk ontwikkelingen lately? Wil zo nog een beetje gaan teruglezen
Nou, ik heb de leukste, lekkerste sv ever. Nu jij weer Dadude!
Zo... eh ja, daar heb ik effe niet van terug. Behalve dan dat ik aanneem dat een vent is, en die mag je houden Ik hoop voor je dat je nog lang van hem kan genieten.

Als hij zo'n klassevent is neem ik gemakshalve aan dat jij dat ook in hem losmaakt. Dat is althans altijd mijn ervaring. It takes two to tango!
Volgens mij zijn jullie gewoon elkaars sv!
Wist je dat niet, Marjo?
Mis ik iets hier (tis tenslotte nog vroeg)? Zien we elkaar dan snel weer stew?
Zeg jij maar wanneer....I'm yours.
Goedemorgen...

@Stew, ik word helemaal blij van jou...je bent erg happy geloof ik?

@DaDude, hoi!!

Ik had gisteren een discussie met een vriendin over hotelletjes boeken, Zij zegt dat je je altijd moet legitimeren, ik meende (hier) wel eens gelezen te hebben dat je ook gewoon kan inboeken, dan direct betaald en geen adres hoeft op te geven.

Wie heeft gelijk?
Spat het van het scherm af, Kortjakje? Ja, ik heb een lach op mijn gezicht die er niet meer af gaat.

Volgens mij moet je je altijd legitimeren bij een hotel, je kunt misschien wel een vals adres opgeven.
Heerlijk al die vrolijke verhalen.

Morgen is mijn date... ik kan bijna niet meer wachten. De mails worden heftig en mijn twijfels van begin deze week zijn gelukkig weer verdwenen.

@KJ, ik heb je een berichtje gestuurd over het hotel verhaal.

@Stew, ik dacht al wat een glimlach op je avatar.Ben erg blij voor je. Hoe heb je deze sv eigenlijk leren kennen, woont ie in de buurt dat je hem zo vaak kan zien.

En @mdr vond het best zielig jij zo alleen met de 10000ste reactie op deze topic!! Hopelijk heb je wel een glas champagne gedronken op deze topic!! Mag ook wel gevierd worden!!
hoi allemaal,

ik herken mijzelf in jullie verhalen. ik heb sinds 5 weken een SV, we hebben elkaar via een datingsite ontmoet. ik ben 25, getrouwd, 2 kids en moslim. mijn man doet niet aan oraal sex en ik was opzoek naar iemand die mijn kleine wereld zal vergroten. Die heb ik gevonden.......wauw.....wat heb ik genoten!! beffen, likken en ik werd kei kard neuken!!

We hebben volgende week afgesproken!! I CAN'T WAIT!!

Oeps......ik ben al nat van o=onderen
Maatan waa malin tadaa
wow hana..dat klinkt al een ontdekkingsreis....enjoy!!
thnxs wout34...ik zal zeker gaan genieten.;)
Maatan waa malin tadaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven