Perfecte penis
zaterdag 27 januari 2018 om 15:58

zaterdag 27 januari 2018 om 19:16
Nou he, wat zijn die dingen lelijk!! Vagina's blinken ook niet uit in schoonheid, maar piemels zijn zulke gekke apparaten! Een beetje komisch haast.
Als er een erg leuke man aan vastzit gedoog je als vrouw natuurlijk zo'n piemel gewoon. Je kunt 'm zelfs schattig gaan vinden.
Erg grote apparaten vind ik allejezus eng. Een gewone maat vind ik het beste. Maar mooi...nee!

zaterdag 27 januari 2018 om 19:54
Ik dacht eerst weer zo'n non topic maar allejezus eng? En lelijkfrancieneke schreef: ↑27-01-2018 19:16Nou he, wat zijn die dingen lelijk!! Vagina's blinken ook niet uit in schoonheid, maar piemels zijn zulke gekke apparaten! Een beetje komisch haast.
Als er een erg leuke man aan vastzit gedoog je als vrouw natuurlijk zo'n piemel gewoon. Je kunt 'm zelfs schattig gaan vinden.
Erg grote apparaten vind ik allejezus eng. Een gewone maat vind ik het beste. Maar mooi...nee!

zaterdag 27 januari 2018 om 19:59
ooitverlegen schreef: ↑27-01-2018 19:54Ik dacht eerst weer zo'n non topic maar allejezus eng? En lelijk![]()
Nee, alleen die enorme vind ik eng! En ja....ik vind piemels echt niet mooi! Net als voeten.
zaterdag 27 januari 2018 om 20:06
Dat verzacht het een beetje behalve voor BeerVanEenVent. Nooit dus? Tussen de piemels die ik in films heb gezien zie ik van alles tussen mooi en lelijk. Gelukkig vind ik die van mijzelf mooi. Maar je hebt het dus met meer lichaamsdelen?francieneke schreef: ↑27-01-2018 19:59Nee, alleen die enorme vind ik eng! En ja....ik vind piemels echt niet mooi! Net als voeten.