Entertainment alle pijlers

Het programma Spoorloos

27-01-2018 20:48 20 berichten
Als groot fan van het programma spoorloos ben ik erg teleurgesteld. Ze hebben het format compleet aangepast lijkt het. Geen reisverslagen meer (welke ik juist het leukst vond met het commentaar van Derk erbij) en dat mens van de Rijdende Rechter doet nu ook ineens mee. Het is nu enkel achtergrondverslagen en hoe gaat de ontmoeting. Ik vind dat zo vreselijk jammer!

Ik zal toch niet de enige zijn die dit vind? Meer mensen hier die mijn mening delen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook geen vooruitgang. Ik vind de reisverslagen en de zoektochten van Derek ook altijd het leukst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik deel dezelfde mening!!
Laatst ineens wel weer een heel verslag toen ze die chinese vader zochten in Engeland.
Ik vond precies hetzelfde. Ik vind haar er ook echt niet leuk bij.
Oef ... toch nog iemand.

Zo droog en sec geworden.
En om één of andere past zij niet in 't plaatje voor mij.

Is Derk aan 't uitbollen richting pensioen?
Of heeft hij geen zin meer om nog es ontvoerd te worden?
Geen idee of hij aan zijn pensioen aan het denken is. Een baan zoals de zijne moet wel een echte roeping zijn, anders hou je al dat reizen niet zoveel jaren vol lijkt me. Ik ben dol op Derk en de manier waarop hij het doet. Mocht hij ooit stoppen dan zal een waardige vervanger vinden een ontzettend moeilijke opgave zijn. Die vrouw zie ik dat in elk geval niet doen. Die heeft die hele drive niet, spreekt niet zoveel talen, is lang niet zo leuk..
Kan iemand overigens de NPO es inseinen, voor ze al hun kijkers kwijt zijn?

(Ik kijk de laatste jaren altijd online vanuit het buitenland.)
Ik kijk ook alleen voor de zoektochten.
En dan die waarbij ze van het ene dorpje naar het andere straatje, naar een nog kleiner gehuchtje worden gestuurd. Om dat uiteindelijk via een oom van een tante en daar weer de buurman van bij een hutje in de rimboe uit te komen.
De "nieuwe" versie doet mij overigens een beetje denken aan de Engelse versie.
"Long Lost Family"

Daar zie je ook nooit echte zoektochten.
Hoogstens beelden van dat ze in registers aan 't zoeken zijn.

Alleen leggen de presentatoren er daar tenminste meer gevoel in dan die Jetske.
Derek schijnt een bloedziekte te hebben....
Twalingmutske schreef:
27-01-2018 22:13
Derek schijnt een bloedziekte te hebben....
Klopt, over welke doet hij mysterieus.. https://www.nu.nl/media/4996856/derk-bo ... jking.html
Tornacense schreef:
27-01-2018 21:44

Best een goed idee eigenlijk, als kijken mogen we toch ook zeker onze voorkeuren kenbaar maken.
Ik vind het ook wat minder nu.
Jammer zeg
Ik dacht al wat mis ik aan het vernieuwde programma, maar inderdaad de zoektochten zijn een stuk verminderd / worden niet uitgezonden. Als kijker wordt je daardoor veel minder meegenomen in het verhaal. Ik vind het ook veel minder leuk nu, en de nieuwe presentatrice past er ook niet echt bij. Het lijkt haar te ontbreken aan oprechte interesse en gedrevenheid. Zeer spijtig!
Tornacense schreef:
27-01-2018 21:44

Ga je gang : http://help.npo.nl/

Ik dacht dat Derk diabetes heeft.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 13:03
Reden: aanvulling Derk
6.55% gewijzigd
Heeft er iemand die aflevering van vanvond gezien? Ik kreeg zo'n jeuk van dat eerste item!
PoasAaier schreef:
29-01-2018 23:59
Heeft er iemand die aflevering van vanvond gezien? Ik kreeg zo'n jeuk van dat eerste item!
Ik ook daarom ben ik ook naar een andere zender gaan kijken.
Afstandbediening schreef:
27-01-2018 22:02
Ik kijk ook alleen voor de zoektochten.
En dan die waarbij ze van het ene dorpje naar het andere straatje, naar een nog kleiner gehuchtje worden gestuurd. Om dat uiteindelijk via een oom van een tante en daar weer de buurman van bij een hutje in de rimboe uit te komen.
Precies dit. Derk al slenterend en kon de meeste talen goed spreken.

Wanneer komt ie terug??
Ik denk dat Derek meer bij zijn gezin wil zijn. Hij reist al heel wat jaren rond dus misschien is zijn vrouw het zat.
Ik vond er niet veel aan vanavond. Die meid die op zoek was naar haar moeder vond ik zo'n verwend nest.
Mis de speurtochten van Derek. Ben evengoed wel blij dat sommigen hun fanilie vin den maar deze aflevering liet ik geen traan.
Derek is al jaren gescheiden en heeft twee volwassen kinderen. Hij omschrijft zichzelf als een einzelganger en zit vaak alleen in zijn woning in Spanje

Zal even de bron zoeken

Gevonden (leuk interview)

https://www.ncrvgids.nl/interview/derk-bolt-spoorloos/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven