Mode & Beauty alle pijlers

Broekidee?

28-01-2018 13:03 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben.

Ik heb 'down there' een immuunziekte, dat betekent dat mijn huid bij mijn vagina extreem gevoelig is. Heel vervelend :cry:

Qua type ben ik een erg sportief tiepje, met zeer brede schouders, kleine borsten, smalle taille en (gelukkig) vrouwelijke heupen, maat 34.

Nu zoek ik dus naar ideeën wat ik als broek kan aantrekken, wat dus niet schuurt of in iedergeval geen harde stof heeft. Ik zou natuurlijk rokjes aan kunnen trekken, maar dat staat mij dus echt niet :facepalm: ik lijk dan eerder op een tennisspeelster of zwemster met een rokje aan.

Van spijkerbroeken krijg ik helaas last, tenzij ik een baggy broek aandoe, maar ik zoek een beetje naar nette ideeën. Leggings staan mij goed en zitten lekker, maar weet dat dit niet echt een goed idee is :devil: en het is natuurlijk niet iets wat ik naar kantoor of zo aan zou kunnen doen (ik werk in de sportwereld, dus heb niet vaak dit dilemma, maar af en toe moet ik ook een beetje netjes voor de dag komen :whoops: )
Soms heb ik een stofbroek met wijde pijpen aan, met strakke colltrui en dat staat leuk, maar nu in de winter lijk ik dan door vest en winterjas een blokje op benen...

Natuurlijk bedenk ik mij dit topic net voor ik zo naar mijn werk ga, dus het kan zijn dat ik wat langzamer reageer, sorry! :whistle:

Alvast bedankt voor jullie input! B-)
En zachte pantalons zitten niet lekker?
Staan rokjes je echt niet? Er zijn echt enorm veel verschillende modellen, ik kan me niet voorstellen dat geen enkel model je staat.
Zoiets?
https://www.annavantoor.nl/looks/active ... 0798-broek
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nette joggers, chino's, boyfriend jeans, dikke nepleren legging.
Sportieve jurk of rok met combat boots.
Broek met Strikceintuur?

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn, ja, zoiets heb ik dan wel vaker aan, maar zoek dus dan iets minder sportiefs.

@ Promethium: nou, hm, hoe leg ik dit uit... een 'flatterding' staat wel, maar dan moet ik niet teveel vergeten dat ik een rok aan heb en ik ben een beetje een tomboy. Maar mss moet ik het gewoon maar eens een tijde proberen? Lijkt me ook een beetje koud nu.

@ElizabethTatcher: ja, daar moet ik misschien nog een beetje beter naar kijken, ik heb heel vaak dat die naad in het midden snijdt
https://www.shoeby.nl/dames/kleding/bro ... ent=Shoeby

Hier staan leuke tussen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh Enn, ik bedoelde je eerste linkje.
Ja dat laatste van je vind ik leuk, moet ik in de winter alleen even kijken wat voor schoenen leuk staan. Dit lijkt me koud, haha
Oeh Bianca, leuk!
Maar niet te sportief voor de nette aangelegenheden?
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 13:17
Oeh Bianca, leuk!
Maar niet te sportief voor de nette aangelegenheden?
Nee : zeker niet die palazzo's en die met die bloemen.
Lillybit, ook leuke ideeen, ik kom daar dan niet op, of denk, dat het te sportief is. Vooral na alle legging-bashing hier, haha.

Maar ik trek die harde stoffen echt niet. Zal eens kijken of duurdere pantalons beter zitten

Thanks alvast voor het meedenken iedereen!!
Cropped trousers ( ik dacht dat ze zo heten maar weet het niet helemaal zeker )

Afbeelding
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 13:19
Lillybit, ook leuke ideeen, ik kom daar dan niet op, of denk, dat het te sportief is. Vooral na alle legging-bashing hier, haha.

Maar ik trek die harde stoffen echt niet. Zal eens kijken of duurdere pantalons beter zitten

Thanks alvast voor het meedenken iedereen!!
Je hebt leggings en leggings. Die 25 jaar geleden hip waren kunnen echt niet meer, maar die leatherlookachtige leggings van nu zijn heel hip.
Hah, Bobby Pin, vind ik wel heel stoer, maar in de winter met winterjas en schoenen?
Rokje of jurk met thermolegging eronder is heerlijk warm. Je hebt ze met een vilten binnenkant, zo zacht.
Bianca, naar die leatherlook leggings heb ik eigenlijk nog nooit gekeken! Dat ga ik morgen eens doen!
blijfgewoonbianca schreef:
28-01-2018 13:22
Je hebt leggings en leggings. Die 25 jaar geleden hip waren kunnen echt niet meer, maar die leatherlookachtige leggings van nu zijn heel hip.
Precies, Dus niet de versie zoals de witte legging onder het spijkerrokje maar de treggings.
Lillybit, wat kan ik dan het beste boven op het rokje dragen?, heb wel echt brede schouders en weinig (geen..) borsten
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 13:29
Lillybit, wat kan ik dan het beste boven op het rokje dragen?, heb wel echt brede schouders en weinig (geen..) borsten
Het lukt me niet om plaatjes te plakken, kijk eens op Pinterest:

Skirt combat boots outfit winter
Qua lichaam een beetje zoals haar, maar ik heb gelukkig een vrouwelijker gezicht

https://goo.gl/images/VocrdN
https://rubriek.nl/beauty-mode/kledingt ... -schouders
Disclaimer: de dame die ik postte heeft een feminien gezicht, ik heb een heel fijn gezicht
Welk figuur heb je?

https://www.fashionchick.nl/fashionnews ... /8578.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel: een zandloperfiguur, door mijn schouders, niet mijn borsten, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven