Mode & Beauty alle pijlers

Broekidee?

28-01-2018 13:03 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben.

Ik heb 'down there' een immuunziekte, dat betekent dat mijn huid bij mijn vagina extreem gevoelig is. Heel vervelend :cry:

Qua type ben ik een erg sportief tiepje, met zeer brede schouders, kleine borsten, smalle taille en (gelukkig) vrouwelijke heupen, maat 34.

Nu zoek ik dus naar ideeën wat ik als broek kan aantrekken, wat dus niet schuurt of in iedergeval geen harde stof heeft. Ik zou natuurlijk rokjes aan kunnen trekken, maar dat staat mij dus echt niet :facepalm: ik lijk dan eerder op een tennisspeelster of zwemster met een rokje aan.

Van spijkerbroeken krijg ik helaas last, tenzij ik een baggy broek aandoe, maar ik zoek een beetje naar nette ideeën. Leggings staan mij goed en zitten lekker, maar weet dat dit niet echt een goed idee is :devil: en het is natuurlijk niet iets wat ik naar kantoor of zo aan zou kunnen doen (ik werk in de sportwereld, dus heb niet vaak dit dilemma, maar af en toe moet ik ook een beetje netjes voor de dag komen :whoops: )
Soms heb ik een stofbroek met wijde pijpen aan, met strakke colltrui en dat staat leuk, maar nu in de winter lijk ik dan door vest en winterjas een blokje op benen...

Natuurlijk bedenk ik mij dit topic net voor ik zo naar mijn werk ga, dus het kan zijn dat ik wat langzamer reageer, sorry! :whistle:

Alvast bedankt voor jullie input! B-)
Thanks iedereen, ik ga morgen met jullie voorstellen de stad in!

En nu eerst even geld verdienen 😁
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 14:08
Thanks iedereen, ik ga morgen met jullie voorstellen de stad in!

En nu eerst even geld verdienen 😁
Succes!
Puur uit nieuwsgierigheid, is je huid alleen op die plek dan zo gevoelig?
@ Promethium: nou, hm, hoe leg ik dit uit... een 'flatterding' staat wel, maar dan moet ik niet teveel vergeten dat ik een rok aan heb en ik ben een beetje een tomboy. Maar mss moet ik het gewoon maar eens een tijde proberen? Lijkt me ook een beetje koud nu.

[/quote]

Daar zijn panty’s voor uitgevonden
Ff tussen werk door: Lucky: ja, het heet Lichen Sclerosis, alleen down there... soms gaat het beter, soms heb ik 'aanvallen' en kan ik niet eens een onderbroek aan daarbeneden.
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 13:24
Bianca, naar die leatherlook leggings heb ik eigenlijk nog nooit gekeken! Dat ga ik morgen eens doen!
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Afbeelding
Afbeelding
Ochtendjas15 schreef:
28-01-2018 14:52
Ff tussen werk door: Lucky: ja, het heet Lichen Sclerosis, alleen down there... soms gaat het beter, soms heb ik 'aanvallen' en kan ik niet eens een onderbroek aan daarbeneden.
Jeetje wat vervelend!
Bekend met je aandoening, en heb zelf al een flink aantal oplossingen. Spijkerbroeken van wat dunnere stof kun je de naden in het kruis plat van (laten) stikken nadat de harde stukken eruit geknipt zijn, dan heb je er echt meteen minder last van. Met de juiste kleur garen en steek valt het echt nauwelijks op. En een dame zit niet wijdbeens, toch? (al zou je dat met deze aandoening het liefst de hele dag doen).
Ondergoed met een wat steviger kruis beschermd ook tegen het bewegen van de stof tegen het kruis. Treggings zijn vaak van dunnere stof en daarom een stuk prettiger te dragen. Juist een lager kruis geeft eerder problemen doordat het opkruipt en dan gaat schuren.
Maar ikzelf ben helemaal op jurken en rokken over. Bij elk figuur is echt wel een jurk of rok te vinden die staat, en door de enorme verscheidenheid van stoffen lijkt, ondanks de gelijkende modellen, geen enkele jurk op de andere. Voor mij echt geen broeken meer (en daardoor veel minder klachten, op omdat het minder warm is en dus minder gaat broeien=eerder stuk :-( )
TO, ik zag vorige week bij Vanilia de nieuwe collectie. Daar zaten een paar zachte broeken bij die ook netjes zijn. Onlin kun je ze ook bekijken, maar je zal natuurlijk moeten voelen en passen.

Bij Fabienne Chapot zag ik wat wijdere broeken bij de nieuwe collectie. Wellicht zitten deze ook fijn. Ze zien er in iedergeval ook mooi uit.
Thanks Bianca voor de plaatjes.

Aah SpiritusLoco, jij begrijpt me helemaal!! Ehmmm, ik zit wel vaak wijdbeens :whistle: maar vooral inderdaad omdat ik kapot van de jeuk/pijn ga. Heel erg bedankt voor de tips, ik ga daar zeker wat mee doen.
Oke oke, ik kijk morgen wel naar rokjes... :biggrin:

Sinnombre, thanks voor de tip!!!
Ik ben ook regelmatig een (wo)manspreader, hoor :rofl: Kan soms niet eens anders omdat alleen al het huidcontact van schaamlippen tegen elkaar ondraaglijk is. Neem aan dat je al dermovate gebruikt; voor de hele pijnlijke momenten heb ik van mijn arts lidocainecreme gekregen. Erg fijn als je een keer echt normaal moet zitten en het niet gaat door de pijn.
Bij mij is het trouwens een heel stuk rustiger nu ik geen suiker meer gebruik. Misschien helpt het jou ook!
Ow, en KATOENEN panties of maillots. Stayups zijn ook fijn, maar wen eerst maar aan het dragen van rokken en jurken.

Dan vertel ik daarna wel dat panties met open kruis en een gewone katoenen oma-onderbroek het allerfijnst zijn.

;-D

Wilde je vast weten ;-D
SpiritusLoco.

Ik woon in het buitenland en krijg cortnisonzalf als het erg is, ook gebruik ik gebruik een soort vaginale creme waardoor alles heel glibberig wordt (haha, soort glijmiddel vind ik) als dagverzorging (hoewel ik dat niet altijd even zorgvuldig als ik geen last heb..)

Ik heb ooit gek genoeg van de gyno acclivor gekregen (tegen herpes) omdat ze het even ook niet meer wist en ik echt mezelf tot bloedens toe openkrapte en ik dus echt alleen maar naakt wijdbeens kon lopen en zitten. Gek genoeg hielp het wel, volgens mij omdat het je immuunsysteem een boost geeft.
Maar ik zal haar eens naar die andere dingen vragen.

Ik heb vooral een aanval als ik het extreem druk heb of ik een extreme druk op mij heb liggen (in mijn werk is dat ook wel erg vaak). Dus ik denk dat het bij mij vooral een immuun-ding is.

Suiker eet ik heel weinig, ben geen snoepert, geen lactose (allergisch), geen varkensvlees (allergisch), veel groenten, pasta, rijst, kip, af en toe een biefstukje enzo.

Ik moet dus echt aan de rokjes, aaaaaaaah
Haha SpiritusLoco!! Heerlijk, omaonderbroeken en opengeknipte kruizen (hoewel ik dat een keer uit frustratie een keer gedaan heb, dat openknippen!)
De laatste jaren komen er wel meer mogelijkheden voor LS op de markt, zo zijn er speciale slipjes en kun je stamceltransplantatie ondergaan in Italië ( is in Nederland nog niet toegestaan) en dan blijft het (voorlopig) weg na een aantal behandelingen. Voor meer informatie kun je terecht op de website van de Stichting Lichen Sclerosus.

Dermasilk® bracht recentelijk een speciaal zijden en bacterieremmend ondergoed op de markt die deze klachten kunnen helpen verminderen. De aanbeveling om dit ondergoed te gebruiken berust op de resultaten van een studie die alweer dateert uit 2011. In deze studie werden 42 vrouwen met lichen sclerosus, waarvan vele al behandeld werden met een corticosteroïd, willekeurig verdeeld over 2 groepen van 21. De gemiddelde leeftijd was 51,5 jaar. Na een periode van 2 weken zonder enige behandeling, werden beide groepen dagelijks behandeld met clobetasol propionaat crème 0,05%. De onderzoeksgroep gebruikte Dermasilk® verbandondergoed en de controlegroep katoenen ondergoed. Klachten zoals jeuk, branden, pijn, pijn bij vrijen en klinische symptomen zoals roodheid, kloofjes en erosies werden gemeten bij de start, na 1 maand, en na 6 maanden. In de onderzoeksgroep met Dermasilk® namen de klachten aanzienlijk af ten opzichte van de controlegroep. Ook klinisch trad in de Dermasilk® groep een significante verbetering op. De auteurs concludeerden dat Dermasilk® een zinvolle aanvulling is bij de behandeling van genitale lichen sclerosus bij vrouwen.

https://www.huidarts.com/nieuws/verband ... sclerosus/
http://www.dermasilk.nl/

https://www.huidarts.com/huidbehandelin ... ndkleding/
Klinkt goed, BGB, maar wat een bedrag voor een slip, zeg O_O
Wow, Bianca! Meesteres des Googles!!!
Wel duur inderdaad, maar als het echt helpt...
oke. Genoteerd:

Oma onderbroeken, rokjes, (nep)leren leggings, panties met uitgesneden kruis...

Weeeehhh, klinkt echt helemaaaal niet naar mij, hahahha!
Maar ik ga het eens proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven