Gaat hij vreemd?
zaterdag 27 januari 2018 om 19:03
zaterdag 27 januari 2018 om 19:25
Daar heb je een .
zaterdag 27 januari 2018 om 19:55
Die is oude seizoenen GoT kijken.
zaterdag 27 januari 2018 om 21:29
TO, laten we hopen dat je man vreemdgaat, dan is er nog iemand van jullie twee die een beetje een prettig leven heeft.
Als jullie niet meer zijn dan huisgenoten, al járen, dan moet je niet verbaasd zijn als je man het ergens anders zoekt.
Je wilt niets met je man, maar wilt vanwege het geld niet scheiden. Ik vind dat je dan niet moet zeuren over een eventueel rondneukende man. Dan moet jijzelf ook maar wat meer je best doen.
Als jullie niet meer zijn dan huisgenoten, al járen, dan moet je niet verbaasd zijn als je man het ergens anders zoekt.
Je wilt niets met je man, maar wilt vanwege het geld niet scheiden. Ik vind dat je dan niet moet zeuren over een eventueel rondneukende man. Dan moet jijzelf ook maar wat meer je best doen.
zondag 28 januari 2018 om 03:18
zondag 28 januari 2018 om 07:34
Zo, ik schrik toch wel even van sommige reacties hier. “Laten we hopen dat hij vreemdgaat?” Pardon? Wat een lekkere viva-zuurheid hier! Ik ben met jullie eens dat TO wat gemakzuchtig overkomt, maar dat betekent toch niet dat hij een vrijbrief heeft om vreemd te gaan? Hij is toch minstens net zo verantwoordelijk voor deze sleur?
TO, ik denk dat je je goed af moet vragen wat deze relatie nog voor jou betekent en wat je er nog van verwacht. En dan zal je met hem het gesprek aan moeten gaan met die conclusie. Laat dit niet zo voortbestaan, want voor je het weet ben je ineens alleen en dan kom je er misschien achter dat je dat nooit gewild hebt.
TO, ik denk dat je je goed af moet vragen wat deze relatie nog voor jou betekent en wat je er nog van verwacht. En dan zal je met hem het gesprek aan moeten gaan met die conclusie. Laat dit niet zo voortbestaan, want voor je het weet ben je ineens alleen en dan kom je er misschien achter dat je dat nooit gewild hebt.
zondag 28 januari 2018 om 09:22
Dubbele nick van de minnares ditHoningbij_ schreef: ↑28-01-2018 07:34Zo, ik schrik toch wel even van sommige reacties hier. “Laten we hopen dat hij vreemdgaat?” Pardon? Wat een lekkere viva-zuurheid hier! Ik ben met jullie eens dat TO wat gemakzuchtig overkomt, maar dat betekent toch niet dat hij een vrijbrief heeft om vreemd te gaan? Hij is toch minstens net zo verantwoordelijk voor deze sleur?
zondag 28 januari 2018 om 09:28
Die zure Vivavrouw ben jij juist met zo’n tuttige voorspelbare reactie. En als je hiervan schrikt, zoals je zelf zegt, dan ben je duidelijk niets gewend in het leven.Honingbij_ schreef: ↑28-01-2018 07:34Zo, ik schrik toch wel even van sommige reacties hier. “Laten we hopen dat hij vreemdgaat?” Pardon? Wat een lekkere viva-zuurheid hier! Ik ben met jullie eens dat TO wat gemakzuchtig overkomt, maar dat betekent toch niet dat hij een vrijbrief heeft om vreemd te gaan? Hij is toch minstens net zo verantwoordelijk voor deze sleur?
zondag 28 januari 2018 om 09:33
TO, hoe kun jij nou een topic openen, geschreven door de ogen van de vrouw van jouw minnaar? Hoe naief ben je? Zie je hoe iedereen zo'n huwelijk absurd vindt, hier?
De kans is groter dat jouw minnaar sex heeft met jou en ook met zijn vrouw. Zoveel vreemdgaande mannen houden dit verhaal op: 'ja, al 13 jaar geen sex en aandacht, arm ikje'. En ohja, voor jou ging hij zeker nooit vreemd, want 'hij vond het altijd wel prima'. Totdat jij hem compleet overrompelde, natuurlijk. Dat maakt hij je ook wijs?!
Het zou kunnen, sure. Maar meestal is het een manier om van twee walletjes te eten.
Kom je nog terug onder een van de twee nicks of laat je het hierbij?
De kans is groter dat jouw minnaar sex heeft met jou en ook met zijn vrouw. Zoveel vreemdgaande mannen houden dit verhaal op: 'ja, al 13 jaar geen sex en aandacht, arm ikje'. En ohja, voor jou ging hij zeker nooit vreemd, want 'hij vond het altijd wel prima'. Totdat jij hem compleet overrompelde, natuurlijk. Dat maakt hij je ook wijs?!
Het zou kunnen, sure. Maar meestal is het een manier om van twee walletjes te eten.
zondag 28 januari 2018 om 13:19
Tuttige reactie? Excuus, blijkbaar zit jij hier om mensen even lekker de grond in te boren? Makkelijke he, zo even anoniem op het internet?
zondag 28 januari 2018 om 13:31
Huh? Iets met de pot verwijt de ketel?Honingbij_ schreef: ↑28-01-2018 13:19Tuttige reactie? Excuus, blijkbaar zit jij hier om mensen even lekker de grond in te boren? Makkelijke he, zo even anoniem op het internet?
zondag 28 januari 2018 om 15:00
Ik ben echt tegen vreemdgaan.
In deze toestand is het toch zo dat er 1 gaat uitbreken?
Een mensen lust is een mensen leven.
Wat een supersaaie relatie.
Waarom elkaar niks gunnen als er toch geen intimiteit meer is.
Ik snap dit niet.
Zonder ego valt dit wel te snappen.
In deze toestand is het toch zo dat er 1 gaat uitbreken?
Een mensen lust is een mensen leven.
Wat een supersaaie relatie.
Waarom elkaar niks gunnen als er toch geen intimiteit meer is.
Ik snap dit niet.
Zonder ego valt dit wel te snappen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 28 januari 2018 om 15:04
Hoe weet je dat? Wat is haar andere Nick dan? Toen ik de OP las dacht ik direct: dit is niet serieus.Nav__ schreef: ↑28-01-2018 09:33TO, hoe kun jij nou een topic openen, geschreven door de ogen van de vrouw van jouw minnaar? Hoe naief ben je? Zie je hoe iedereen zo'n huwelijk absurd vindt, hier?
zondag 28 januari 2018 om 15:09
To vergiste zich en reageerde per ongeluk met haar andere nick.appelientjex schreef: ↑28-01-2018 15:04Hoe weet je dat? Wat is haar andere Nick dan? Toen ik de OP las dacht ik direct: dit is niet serieus.
zondag 28 januari 2018 om 15:18
Haar vorige topic heeft ze ook al leeggegooid. Toen was ze nog de minares.QueenArachnia schreef: ↑28-01-2018 15:09To vergiste zich en reageerde per ongeluk met haar andere nick.
relaties/iemand-ervaring/list_messages/400830