Relatie breuk

28-01-2018 16:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 4 maanden geleden een geweldig leuke meid leren kennen.
Er was een enorme klik tussen ons vanaf het moment dat we elkaar voor het eerst zagen. Het is dan ook tussen ons heel gemakkelijk gegaan. Voor mij zeg maar de manier om iemand te leren kennen.

Zij was enorm verliefd en heeft dat ook meerdere keren dat zo tegen mij gezegd. Ik ben een wat langzamere dieselmotor, maar ook ik heb enorme gevoelens voor haar gekregen. Het klikte heel leuk en er was een chemie tussen ons die ik al jaren niet meer bij een vrouw heb gevoeld.

Zo'n 2 maanden geleden 'officieel' het label relatie er aan vast geplakt, na een romantisch weekend weg. Echter sinds die tijd gaat het berg afwaards tussen ons.

Ik merk dat ze tegen haar max aan loopt. In het afgelopen half jaar is er veel gebeurd in haar leven en ze lijkt nu even op een punt te zitten waarbij de emmer overloopt en zit niet lekker in haar vel. Dat ze niet lekker in haar vel zit is ook merkbaar voor haar kleine kindertjes. En ook dat heeft een weerslag hoe ze zich voelt. (de circel is weer rond).

Gisteren heeft ze aangeven de relatie te willen stoppen. Ze geeft aan niet de energie te hebben om aan een relatie te kunnen werken en mij te kunnen geven wat ik nodig heb.. Ze wil komende tijd op zich zelf en haar kleine kindertjes focussen en zich niet belemmert voelen door onze relatie.

Ik heb verdriet :( Ik ben het type man dat wil zorgen voor zijn meisje als ze het moeilijk heeft. Ze staat dit helaas niet toe en wilt zelf dealen met haar problemen en komende tijd alle prioriteit bij haar kindertjes leggen (wat ik uiteraard volledig begrijp)

Ondanks dat ze de relatie verbreekt merk ik dat er nog veel gevoel bij haar zit. Dat viel te merken aan haar woordkeuze (zo zegt ze bijvoorbeeld dat ze haar gevoelens op dit moment als het ware blokkeert voor me) en haar lichaamstaal.

Bij ons afscheid hebben we nog ruim enkele minuten in elkaars armen staan snikken en huilen. Ik weiger te geloven dat zij niets meer voor me voelt en dat ik nog meer dan genoeg voor haar beteken. Echter het op haar tenen lopen van de afgelopen weken zorgt ervoor dat ze die gevoelens niet meer voelt.

Ik vind het moeilijk haar los te laten uit mijn leven. Ik wil niet gaan pushen, omdat ik haar daarmee steeds verder van me af zal duwen.

Wat kan ik het beste doen in deze situatie? We hebben beide gevoels voor elkaar, maar het is de situatie waardoor ze deze keuze voor mijn gevoel heeft moeten maken.

Ik ga haar denk ik even de afstand geven die ze vraagt aangezien ik begrijp hoe ze zich voelt. Daarmee In de hoop dat ze me in de komende weken gaat missen. Hebben jullie nog andere suggesties?

Graag alleen serieuze relaties ajb.
Ik denk dat je haar keuze moet respecteren.
Die keuze heb ik ook gerespecteerd en naar haar uitgesproken.
Ik ga haar komende tijd wat meer ruimte geven, hopelijk komt ze tot inkering.
Sorry, maar je klinkt een beetje obsessief. Geef haar gewoon de ruimte die ze van jou verlangt. Jouw afwezigheid zal jou of aantrekkelijk maken of haar jou doen vergeten. Het was nog maar 4 maanden hé.
:( sorry, ik ben alles behalve obsessief...
Ik vind het moeilijk haar te moeten laten gaan, omdat ik weet hoe goed het zat voordat de probleempjes begonnen.

Ik kan het beste haar keuze respecteren en de afstand geven die ze wil hebben.
Geen contact meer zoeken, elkaar deleten op social media en je zinnen op iets anders zetten. Meer opties zijn er niet.
Loslaten..je hebt geen andere keuze.

Het is haar duidelijk allemaal teveel en ze moet aan haarzelf en haar kinderen denken. Als het gevoel echt zo goed is, dan zal ze weer contact met je opnemen als ze weer beter in haar vel zit. En zolang als jij respecteert wat ze nu aangeeft en nodig heeft {hoe moeilijk ook} zal ze het goede gevoel voor en bij jou onthouden.
Dobbel123 schreef:
28-01-2018 17:17
Loslaten..je hebt geen andere keuze.

Het is haar duidelijk allemaal teveel en ze moet aan haarzelf en haar kinderen denken. Als het gevoel echt zo goed is, dan zal ze weer contact met je opnemen als ze weer beter in haar vel zit. En zolang als jij respecteert wat ze nu aangeeft en nodig heeft {hoe moeilijk ook} zal ze het goede gevoel voor en bij jou onthouden.
ik ga ook loslaten. Pushen heeft inderdaad geen enkele zin en zal haar steeds verder van me af duwen.
Fijn dat je verwoord zoals ik er over denk
Ze vindt jou waarschijnlijk toch niet zo leuk als ze dacht in eerste instantie.
Houd de tijd die je hebt gehad met haar als fijne herinnering en sluit het ook voor jezelf af.
Wie weet spreek je haar ooit nog eens, maar ga er niet op wachten.
Neem in iedergeval geen contact meer met haar op.
Tja ik snap dat mooi zo goed.
Een relatie uitmaken omdat je het moeilijk hebt.

Ik zou denken dan is het extra fijn om een relatie te hebben.
Je hebt dan iemand die je tot steun kan zijn.

Blijkbaar voelt zij toch minder voor jou dan jij voor haar.

En / of ben je toch te claimend in plaats van steunend.

Of wil je te veel voor haar doen en ervaart ze dat als betuttelend.
vrouwen willen mensen niet kwetsen daarom maken ze het mooier dan het is. feit is dat ze je niet meer wil
Ik denk dat er echt niets anders op zit dan haar de ruimte geven waar ze momenteel om vraagt. En gewoon af te wachten wat er gebeurd en of ze je uiteindelijk terug wil.
Ook zou ik me in de tussentijd dan gaan bedenken wat JIJ echt wilt. Ik snap heel goed dat je gek op haar bent en dat je hier verdriet van hebt, maar 4 maanden een relatie is natuurlijk nog niet echt lang, en dan nu al zulke problemen... Is dat echt wat JIJ wilt? (Waarmee ik zeker niet zeg dat je het niet moet willen, maar ik vind het wel iets om serieus over na te denken.)
[b schreef:Dreamer_[/b] post_id=28083826 time=1517203922 user_id=363446]
Ik denk dat er echt niets anders op zit dan haar de ruimte geven waar ze momenteel om vraagt. En gewoon af te wachten wat er gebeurd en of ze je uiteindelijk terug wil.
Ook zou ik me in de tussentijd dan gaan bedenken wat JIJ echt wilt. Ik snap heel goed dat je gek op haar bent en dat je hier verdriet van hebt, maar 4 maanden een relatie is natuurlijk nog niet echt lang, en dan nu al zulke problemen... Is dat echt wat JIJ wilt? (Waarmee ik zeker niet zeg dat je het niet moet willen, maar ik vind het wel iets om serieus over na te denken.)
Huh? Waarom heb jij een nickname genomen die bijna exact gelijk is aan die van iemand die hier al langer forumt? Verwarrend :nope:
S-Meds schreef:
28-01-2018 21:02
vrouwen willen mensen niet kwetsen daarom maken ze het mooier dan het is. feit is dat ze je niet meer wil
Het zijn net mannen soms.
Volgens mij zit het echt niet goed wanneer iemand aangeeft dat de relatie haar leven belemmert. Ik weet niet wat er tussen jullie is gebeurd of hoeveel druk je op haar hebt gezet dan wel hoe snel het allemaal is gegaan ....daar je haar nog maar 4 maanden kent en zij ook kleine kinderen heeft.....denk ik dat er dealbreakers zijn waardoor de relatie met jou niet is te combineren met de rest van haar leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe dikwijls per week zagen jullie elkaar ?
Want ik zou me kunnen inbeelden dat ze het gevoel kreeg onvoldoende tijd te kunnen besteden aan haar kinderen en/of te weinig tijd voor haar huishouden.

Heb jij kinderen ?
eva-luna schreef:
29-01-2018 06:37
Huh? Waarom heb jij een nickname genomen die bijna exact gelijk is aan die van iemand die hier al langer forumt? Verwarrend :nope:
Hoe kon ik nu weten dat er al iemand actief forumt onder die naam? Bedankt voor je warme welkom. :roll:
Dreamer_ schreef:
29-01-2018 12:02
Hoe kon ik nu weten dat er al iemand actief forumt onder die naam? Bedankt voor je warme welkom. :roll:
Niks van aantrekken. Welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven