De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 28 januari 2018 om 22:05
Ja he! hier worden ook wel eens uitspraken uit context verrukt of helemaal verdraaid of en passant vergeten naar welke aanleiding iets gezegd is.
zondag 28 januari 2018 om 22:16
Ik vond het weer leuk, mijn favoriete van vanavond:
"ik zal de kanjer petjes er wel weer even bijpakken..."
‘Waar is je peddel Ank?’ ‘Meepeddelen, niet altijd tegen de stroom in!
"Weet je wel hoe moeilijk het voor mij is om jou de schuld te geven?!
"'We doen hier niet aan etnisch profiteren!’
''de bal, de bal, denk om de bal''
"ik zal de kanjer petjes er wel weer even bijpakken..."
‘Waar is je peddel Ank?’ ‘Meepeddelen, niet altijd tegen de stroom in!
"Weet je wel hoe moeilijk het voor mij is om jou de schuld te geven?!
"'We doen hier niet aan etnisch profiteren!’
''de bal, de bal, denk om de bal''
Karma, en alles komt goed
zondag 28 januari 2018 om 22:31
zondag 28 januari 2018 om 22:37
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑28-01-2018 22:31De thuisblijfmoeder die venijnige opmerkingen maakt als iemand wel aan het werkis.
zondag 28 januari 2018 om 22:42
Gewoon doen! Wedden dat ze gelijk mee gaan zingen?Gatinmijnsok schreef: ↑28-01-2018 22:39Ik krijg gewoon zo'n zin om morgen te starten met Hallo allemaal..........
zondag 28 januari 2018 om 22:45
zondag 28 januari 2018 om 22:50
Mij ontgaat de humor een beetje, ik kijk wel graag naar de serie dat wel.pamelacourson schreef: ↑28-01-2018 22:24Ik vond het weer leuk, maar die hele hype snap ik niet. Sommige van mijn Facebookvrienden posten steeds van alles over de serie, zo geweldig vinden ze hem. Ik kan er best om lachen, maar begrijp niet dat zóveel mensen het zó leuk vinden.
zondag 28 januari 2018 om 23:02
Ik denk dat het met de conciërge allemaal wel meevalt. Ik denk dat die mevrouw die hem begeleidt de directeur al langer kent dan vandaag en hem gewoon loopt te sarren.francieneke schreef: ↑28-01-2018 18:49Ja, de conciërge! Ontroerend, maar.....zou zijn PTSS nog gaan opspelen?
Ik vind het ook een beetje jammer dat Hannah kinderpsychologe is. Maar goed, misschien heeft het nog een functie, dat zullen we dan wel zien.
Maar ik verwacht nog wel een hilarische uitval naar de directeur, als grap.
zondag 28 januari 2018 om 23:07
Heb de aflevering van vanavond nog niet gezien, maar precies dat snap ik ook niet zo goed. Het begint naar een soort massahysterie te neigen inderdaad.pamelacourson schreef: ↑28-01-2018 22:24Ik vond het weer leuk, maar die hele hype snap ik niet. Sommige van mijn Facebookvrienden posten steeds van alles over de serie, zo geweldig vinden ze hem. Ik kan er best om lachen, maar begrijp niet dat zóveel mensen het zó leuk vinden.
Nothing happens for a reason
zondag 28 januari 2018 om 23:56
Dochter zit netop school. Al een info avond gehad en mij op gegeven als luizenouder. Ik doe er gewoon aan mee.
Deze aflevering was weer mooi. Die juf Ank is onderhand de minst gestoorde van t stel. Wat mooi geacteerd allemaal. Die directeur die alles zo zalvend zegt maar eigenlijk manipuleert.
En dat van die kanjer petjes
Deze aflevering was weer mooi. Die juf Ank is onderhand de minst gestoorde van t stel. Wat mooi geacteerd allemaal. Die directeur die alles zo zalvend zegt maar eigenlijk manipuleert.
En dat van die kanjer petjes
maandag 29 januari 2018 om 00:07
maandag 29 januari 2018 om 06:32
Ja, het was bijna genant. De directeur wordt steeds onsympathieker en narcistischer. Ik moet er wel heel erg om lachen.
maandag 29 januari 2018 om 06:37
jazekerenof schreef: ↑28-01-2018 23:02Ik denk dat het met de conciërge allemaal wel meevalt. Ik denk dat die mevrouw die hem begeleidt de directeur al langer kent dan vandaag en hem gewoon loopt te sarren.
Maar ik verwacht nog wel een hilarische uitval naar de directeur, als grap.
Ik verheug me er al op. Jammer dat we weer een volle week moeten wachten.
Zoon wilde eigenlijk liever naar Wegmisbruikers kijken, maar we hebben naar Luizenmoeder gekeken. Hij is nu ook om!
Het leuke is ook dat je de karakters meteen in je opneemt, je vergeet ze niet meer.
Ik ga straks ook maar eens beginnen met "Hallo allemaal"!
maandag 29 januari 2018 om 07:42
Dit.pamelacourson schreef: ↑28-01-2018 22:24Ik vond het weer leuk, maar die hele hype snap ik niet. Sommige van mijn Facebookvrienden posten steeds van alles over de serie, zo geweldig vinden ze hem. Ik kan er best om lachen, maar begrijp niet dat zóveel mensen het zó leuk vinden.
maandag 29 januari 2018 om 09:31
Echt he, daar irriteer ik me al vanaf het begin aanHasseSimonsdochter schreef: ↑28-01-2018 21:38Wat ik er wat minder aan vond, was die ontzettend stupide continue verbaasde blik van Hannah. Alsof ze uit een ei komt.