Liefde is niet ...

01-02-2018 21:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2018 23:12
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.45% gewijzigd
Wat kan jou het boeien wat hij in de keuken doet?
Wanneer ga je het uitmaken TO?
Als het namelijk geen liefde is, is er geen enkele reden om bij elkaar te blijven, buiten natuurlijk elkaar afz***en.
anoniem_294103 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 21:21
Reden: Nagekomen ingeving
66.29% gewijzigd
Waarom noem je hem in godsnaam 'vriendlief'?
viva la vida!
Waarom haal je je OP weg?

Er staat alleen maar in dat je je aan je vriend ergert als hij kookt. En dat jullie niet samen kunnen koken zonder ruzie en dat jullie vooral overtuigd zijn van jullie eigen gelijk.
20062016 schreef:
01-02-2018 21:19
Wanneer ga je het uitmaken TO?
Als het namelijk geen liefde is, is er geen enkele reden om bij elkaar te blijven, buiten natuurlijk elkaar afz***en.
Afzuigen?
Moiren’ schreef:
01-02-2018 21:23
Afzuigen?
ijzersterke opmerking. Afzuigen doe je inderdaad in de keuken. Ik bedoelde afzeik**, maar dat doe je inderdaad niet op het toilet.

Ik had nog een mogelijke oplossing om het gas van het gasfornuis op oneigenlijke manier te gebruiken, maar ja, die had ik nog in the pocket.
Oke heb ik wat gemist?
yourlocalhero schreef:
01-02-2018 21:27
Oke heb ik wat gemist?
Even terug lezen en je weet echt alles.
yourlocalhero schreef:
01-02-2018 21:27
Oke heb ik wat gemist?
Het was een nogal minimalistisch stukje, iets over koken en ergernissen.
En de vraag wie dat herkende. Toen kreeg ze echter de deksel op de neus lijkt het en bij de eerste post was de openingspost alweer verdwenen.
Wachten op een psyche topic lijkt me zo :popcorn:
TO, waarom kaap je eigenlijk een nick?
Moiren’ schreef:
01-02-2018 21:36
Ja, vraag ik mij ook af
Frankly my dear, I don"t give a damn
die komt denk ik niet meer terug. Zal vriendlief of manlief wel met de deegroller de keuken uit hebben gewerkt, omdat ze de keuken voor zichzelf wil hebben.
20062016 schreef:
01-02-2018 21:55
die komt denk ik niet meer terug. Zal vriendlief of manlief wel met de deegroller de keuken uit hebben gewerkt, omdat ze de keuken voor zichzelf wil hebben.
Afbeelding
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Een record !
Welgeteld zes minuten heeft de OP er gestaan.
Zou verboden moeten worden :popcorn:
Moiren’ schreef:
01-02-2018 21:23
Waarom haal je je OP weg?

Er staat alleen maar in dat je je aan je vriend ergert als hij kookt. En dat jullie niet samen kunnen koken zonder ruzie en dat jullie vooral overtuigd zijn van jullie eigen gelijk.
Dank je! Ik haat het als ik moet raden wat er stond (maar kan het niet laten, dwangmatig trekje van me; geheel onschuldig verder en alleen vervelend voor mezelf).

Tsja samen koken.. moeilijk moeilijk moeilijk! Niestte hij boven de pruttelende pannetjes? Doet hij je aan de Zweedse kok van de Muppet Show denken op zulke momenten? Of juist op de kok van de afhaalchinees in je woonplaats. Gek dat dat zo'n invloed kan hebben op je relatie, dat snap ik wel.

Maar kwam hij zojuist net binnen met een zelfgebakken taart waar je U tegen zegt, schaamde je je opeens voor wat je hier had gezegd over zijn kookkunsten?
Dan snap ik het leeghalen van je Op wel. Nou maar hopen dat je geen kies breekt op een keiharde amandel of gewoon een stukje tegel of een kiezel van buiten. Dat heb je vaak met mensen die niet kunnen koken: ze doen dingen waarvan je denkt: hoe krijg je het voor elkaar?

Eet smakelijk en kauw niet te hard just in case... ;)
Ik moet ook geen meekokende man.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Moiren’ schreef:
01-02-2018 21:36
Oh is dit een andere? Ken deze nick wel maar dat leek me geen OPverwijderaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven