Liefde is niet ...
donderdag 1 februari 2018 om 21:19
donderdag 1 februari 2018 om 21:26
ijzersterke opmerking. Afzuigen doe je inderdaad in de keuken. Ik bedoelde afzeik**, maar dat doe je inderdaad niet op het toilet.
Ik had nog een mogelijke oplossing om het gas van het gasfornuis op oneigenlijke manier te gebruiken, maar ja, die had ik nog in the pocket.
donderdag 1 februari 2018 om 21:30
Even terug lezen en je weet echt alles.
donderdag 1 februari 2018 om 21:34
Het was een nogal minimalistisch stukje, iets over koken en ergernissen.
En de vraag wie dat herkende. Toen kreeg ze echter de deksel op de neus lijkt het en bij de eerste post was de openingspost alweer verdwenen.
Wachten op een psyche topic lijkt me zo
donderdag 1 februari 2018 om 21:59
donderdag 1 februari 2018 om 22:24
Dank je! Ik haat het als ik moet raden wat er stond (maar kan het niet laten, dwangmatig trekje van me; geheel onschuldig verder en alleen vervelend voor mezelf).
Tsja samen koken.. moeilijk moeilijk moeilijk! Niestte hij boven de pruttelende pannetjes? Doet hij je aan de Zweedse kok van de Muppet Show denken op zulke momenten? Of juist op de kok van de afhaalchinees in je woonplaats. Gek dat dat zo'n invloed kan hebben op je relatie, dat snap ik wel.
Maar kwam hij zojuist net binnen met een zelfgebakken taart waar je U tegen zegt, schaamde je je opeens voor wat je hier had gezegd over zijn kookkunsten?
Dan snap ik het leeghalen van je Op wel. Nou maar hopen dat je geen kies breekt op een keiharde amandel of gewoon een stukje tegel of een kiezel van buiten. Dat heb je vaak met mensen die niet kunnen koken: ze doen dingen waarvan je denkt: hoe krijg je het voor elkaar?
Eet smakelijk en kauw niet te hard just in case...