Vader dochter dagje

01-02-2018 14:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,
Eind vd maand is er weer voorjaarsvakantie. Mijn vader die in het onderwijs werkt is vrij. En ik heb die week vakantie opgenomen. Mijn vader had het idee om die dag iets leuks te gaan doen. Natuurlijk vind ik dit super leuk. Maar ik heb geen idee wat leuk is om te doen met je vader.

Belangrijk om te weten. Mijn vader is voor meer dan 15 jaar uit mijn leven geweest. Inmiddels spreken we elkaar een jaar maar het is nog vrij vers allemaal. Hierdoor heb ik ook geen idee wat leuk is om te doen met je vader. Tot nu toe gingen we ergens heen om wat te drinken. Maar deze keer willen we een dagje uit ervan maken.

Dus als iemand een leuke tip heeft om met je vader te doen.
Wij zijn in de 20 en in de 50.
Wij zouden naar een voetbalwedstrijd, concert of bierproeverij gaan. En sowieso uiteten :-D Maar is volledig afhankelijk van jullie interesses.
zoetjerminder schreef:
01-02-2018 14:54
De ballenbak van de IKEA
Wil de moeder van zoetje haar zoon uit de ballenbak halen hij gedraagt zich nogal ..........
you go girl
Ik maak met mijn vader stadswandelingen waarbij ik af en toe een bijzondere winkel inschiet. Dan lekker altijd ergens een bakkie met wat lekkers en vaak ook ergens in de middag borrelen met iets te snacken.
you go girl
lilalinda schreef:
01-02-2018 14:39
wat voor types zijn jullie?
Je krijgt mij en mijn vader de Efteling niet in. Maar wel het Kroller Muller

Ik zou iets doen, waar je beetje bij praten kunt: Dus wel museum, niet bioscoop
en vooral eindigen met eten ergens.
Dit’!
Wij wonen in de Efteling en het Kroller Müller schuift steeds naar voren op het lijstje ;)

Space Expo en dan uitwaaien op het strand? Welke regio wonen jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven