Hoe lang van tevoren voorweeen?

25-12-2017 22:15 36 berichten
Ik ben bijna 35 weken en heb last van pijnlijke voorweeen. Vooral in de avond en nacht veel last, ik wordt er in de nacht ook wakker van. Baarmoedermond is al wel verweekt maar nog geen ontsluiting.

Meer mensen die dit al vroeg hadden? Hoe lang heb je dit gehad?
Liefst wil ik dat de kleine nog minstens 2 weken blijft zitten natuurlijk.
Maar heb elke avond wel het idee van dit kan niet lang meer duren..!
:) :) ik laat t weten!
Ruim 38 weken en nog niks! Soms zit ik snachts om 4u onder de douche vanwege de pijnlijke voorweeën. Ze komen dan een aantal uren heel regelmatig maar nemen niet toe qua pijn, daarom weet ik dat t voorweeën zijn.

Nou heerlijk toch, een 38+ weken kindje... Ze schijnen het toch het beste te doen na de 39 weken hè dus ik vind t best hoor, blijf nog maar even zitten :)
Pfffffft inmiddels 3 dagen overtijd, lol!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 3 dagen overtijd. Wat wordt je geduld dan op de proef gesteld zeg. Ik wil gewoon bevallen!
Aaarg erg hè @lawtwist.
Ik wil ook zo graag dat het begint! Wel hilarisch dat we hier nu weer op de meest vreemde tijdstippen zitten te forummen haha, leuk hè hoogzwanger zijn die nachten.

Ik hier dus weer voorweeën aan het wegzuchten en heb ook rugpijn.. of zou t echte werk zijn? Hoop het maar durf het na 100 x een valse start niet te hopen..

Succes!
Nooit last van gehad. Tot 42 weken niet. En toen ineens een hele lange ellendige bevalling. Hoop dat je dat bespaard blijft!
Ik heb ook wekenlang voorweeen gehad. Zoon werd geboren met 41:4, toen liep ik al een tijd met 4cm ontsluiting. Bevalling was door al die voorweeen een eitje, twee keer persen en hij was er. Sterkte! :)
Oh dat is dan wel een voordeel inderdaad... Een fijne snelle bevalling! Het enige nadeel vind ik dat het me weken onzeker heeft gemaakt, vooral na de ziekenhuisopname door de verkorte baarmoederhals.
Ben ergens dus blij dat t nog zo lang duurt, geeft vertrouwen in m'n lichaam weer terug!! Ook voor als ik nog eens zwanger zou worden.

Nouja vannacht véél krampen en lage rugpijn. Uren wakker. weer in slaap gevallen tot 10 uur en nu is alles is weer afgezakt,grrrrrrr.
Uiteindelijk bevallen met 40+5 van een prachtig meisje...!
Gefeliciteerd !! :cheer2:
Wat fijn dat ze er is! Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven