zoudenjullie boos zijn?

25-02-2009 20:26 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
genoeg
wat moet jij verder een geweldig leven hebben dat je je hier druk om kunt maken,

ik ben jaloers
Ik zie in mijn glazen bol een nieuw cabaretduo Nederland veroveren; Moondancer en de vriend van TO.
quote:lobelia schreef op 25 februari 2009 @ 20:45:

wat moet jij verder een geweldig leven hebben dat je je hier druk om kunt maken,

ik ben jaloersHee! Nu je het zegt..Ik ook.
quote:koliej schreef op 25 februari 2009 @ 20:36:

oke bedankt voor de serieuze reacties,de overige reacties praat ik niet eens over.

ik ben 21 (lijkt me niet relevant maar goed) Och, een 21 jarige zal anders reageren dan een 40 jarige

ik weet zelf ook wel dat hij die ma niet geneukt heeft!! Dus ?

punt is dat ik het een ontfatsoenlijk grapje vind Dan zou nog eerder zijn collega boos "mogen"zijn, het ging immers om haar moeder, niet om jouw moeder ? ,en wanneer ik zo iets zou zeggen hij ook pissed zou zijn Als dat zo is heeft hij nu geen reden om boos op jou te zijn. Maar goed, ik vind ook dat jij geen reden tot boos zijn hebt. ( Mijn vriend en ik maken ook vaak zulke grapjes trouwens. Vriend komt thuis : "hey lekker ding" Zeg ik: "Klopt, dat zee je vader ook vanmorgen" enz enz, dat heeft niets met fatsoen te maken maar met humor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
heb je het nou al goed gemaakt?
ja, dat zei me vrouw vannacht ook!
ik vind het een briljante grap!

oke bedankt voor de serieuze reacties,de overige reacties praat ik niet eens over.

ik ben 21 (lijkt me niet relevant maar goed)

ik weet zelf ook wel dat hij die ma niet geneukt heeft!!

punt is dat ik het een ontfatsoenlijk grapje vind,en wanneer ik zo iets zou zeggen hij ook pissed zou zijnmeid, ga je eens druk maken om dingen waar het echt om gaat in het leven. Niet om een grapje die mannen onder elkaar maken. Is het je nu werkelijk een verpeste avond waard?
maar wát zei die moeder van die vriend nou vannacht ???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dattattie vent waarmee ze ut dee dattie zen vriendin nie zo moes zeiken
quote:Heyjij wrote on 25 February 2009 @ 20:49:

ik vind het een briljante grap!Briljant? Het is zo uitgekauwd als maar wat, hoor...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2009 @ 20:49:

maar wát zei die moeder van die vriend nou vannacht ??? "hey lekker ding. Neuken ? " of " hey jij daar, lekkere kanjer van me, zin in een avondje humorvolle seks ? " of " zo dan, maar die is groot " of " goh... "
Heb je trouwens speciaal een profiel aangemaakt om dit wereldschokkende nieuws met ons te delen? Wat een eer!

Persoonlijk zou ik het meteen uitmaken met mijn vriend als hij zoiets zou zeggen. De gedachte alleen al dat hij met de moeder van zijn collega geneukt heeft, zeg. Tsss. Groot gelijk dat je beledigd bent. Het doet volgens mij ook niet ter zake dat je ongesteld bent, want dit is een Schande, met of zonder menstruatie!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2009 @ 20:54:

Heb je trouwens speciaal een profiel aangemaakt om dit wereldschokkende nieuws met ons te delen? Wat een eer!

Persoonlijk zou ik het meteen uitmaken met mijn vriend als hij zoiets zou zeggen. De gedachte alleen al dat hij met de moeder van zijn collega geneukt heeft, zeg. Tsss. Groot gelijk dat je beledigd bent. Het doet volgens mij ook niet ter zake dat je ongesteld bent, want dit is een Schande, met of zonder menstruatie! Emmertje pek met veren nodig pode ?

Moeders-van is hardstikke hip , om die te gaan liggen douwen ; ze worden MILF's genoemd : Moms I Like to Fuck .

Valt j vriend altijd op oudere vrouwen ? Ben jij zijn eerste jonge blom ? Vindt hij jouw moeder ook leuk ? En je oma ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

punt is dat ik het een ontfatsoenlijk grapje vind,en wanneer ik zo iets zou zeggen hij ook pissed zou zijnDan moet je hem maar eens heel boos aankijken en zeggen dat hij die grapjes de volgende keer achter je rug om moet maken, en ze niet achteraf aan jou vertellen. En dan moet jij hier een topic komen openen dat je hem niet vertrouwd, dat je het vermoeden hebt dat hij achter je rug om brutale grapjes maakt. Potverdikkeme, wat denkt hij wel niet.
quote:borodini schreef op 25 februari 2009 @ 20:55:

[...]

Emmertje pek met veren nodig pode ?

[afbeelding]

Ik voel waarschijnlijk een ongewildebewuste verwantschap, omdat ik ook ongesteld moet worden
Peas on earth!

punt is dat ik het een ontfatsoenlijk grapje vind,en wanneer ik zo iets zou zeggen hij ook pissed zou zijn

Heeft jouw vriend ook permanente pms?

Nee?

Dan is ie gewoon een huilie. Net als jij.
quote:WishfulThinking schreef op 25 februari 2009 @ 20:46:

Ik zie in mijn glazen bol een nieuw cabaretduo Nederland veroveren; Moondancer en de vriend van TO.

Dat ik dan 'zaad erover' zeg en dat de vriend van TO dan een bak eigen merk over het publiek uitstort

Wordt een hit!
Hoe weet je eigenlijk dat je vriend ook pissed zou zijn? Heeft hij wel eens gezegd 'dat zei je pa vannacht ook'?
Peas on earth!
Oh oh.

Als vriendlief zegt dat ik een kuthoer ben, zeg ik altijd: je moeder zal je bedoelen.

ff checke of ie dat niet erg vindt.
Dat soort opmerkingen maakte mijn vriend nou ook altijd als ik ongesteld was. Nou, ik ken de moeder van mijn collega en die is dus echt niet zo lekker als ik. Maar ja, dat vond mijn vriend dus wel. Toen ben ik boos geworden ja kom op zeg, twaalf keer per jaar die grapjes da's gewoon niet leuk meer. Toen istie weggelopen. Met die moeder.

Stomme ongesteldheid ook!
Shit, nou hebben jullie haar weggejaagd. ( weet iemand nog een leuk topic? I'm bored )
* schatje, ik zit nu al de hele avond achter de pc, we spreken de hele avond al niet tegen elkaar, dus ik probeer via deze weg te communiceren. Laten we erover praten... de moeder van Pascal is niet eens lekker, niet zo lekker als jij... Weet je... soms grappen mannen wat onder elkaar. Ik zei vorige week nog tegen een collega dat zijn oma nog lekker straks is. Gewoon geinen. Kom schatje, praat tegen me. *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven