Gezondheid alle pijlers

Bloeden na seks?

05-02-2018 13:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik heb nu al ongeveer een jaar een implanol implantaat en ik word over het algemeen niet ongesteld.
Behalve zo nu en dan na seks, dan word ik opeens toch ongesteld en dit houd dan tussen de 3 dagen en de 2 weken aan.
Als ik geen seks heb word ik echter niet ongesteld.
Ik heb inentingen gehad tegen baarmoederhals kanker en ben een half jaar geleden nog gecontroleerd op soa's, sinds die tijd ben ik alleen maar met dezelfde jongen geweest (die ook getest is) dus we zijn allebei 'clean'.
Ik vind dit een beetje verontrustend en de situatie tussen hem en mij is te complex om dit met mijn moeder te bespreken.

Weet iemand hoe dit misschien kan of waardoor?
Wellicht langs je huisarts...
Er is een reden dat het gebeurt.

En ik neem aan dat je implanon bedoelt?
vraag het je huisarts
Huisarts.

En dat je de inentingen hebt gehad, wilt nog niet zeggen dat je het niet kan krijgen.
yourlocalhero schreef:
05-02-2018 13:55
Wellicht langs je huisarts...
Er is een reden dat het gebeurt.

En ik neem aan dat je implanon bedoelt?
Ja sorry implanon, stomme auto correct... Maar goed... Dan ga ik wel even bellen..
emmkuh schreef:
05-02-2018 14:03
Ja sorry implanon, stomme auto correct... Maar goed... Dan ga ik wel even bellen..
Desnoods een dvw naar de gyn.
Huisarts lijkt me een logische stap. Bij mij bleek overigens een schimmelinfectie de veroorzaker van de contactbloedingen.
uggs schreef:
05-02-2018 14:15
Huisarts lijkt me een logische stap. Bij mij bleek overigens een schimmelinfectie de veroorzaker van de contactbloedingen.
Ja dat was ook mijn eerste gedachten, dus daar heb ik toen medicatie voor gehaald, het heeft echter niks geholpen
Laat iid de huisarts er even naar kijken.
Find people who will make you better (M. Obama)
uitstrijkje laten maken. Het mhk vaccin is uiteraard nooit 100% waterdicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven