Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 20:47
Bizar zeg dat de hema-shampoo ineens blijkbaar bijna overal uitverkocht is!
Het is inderdaad een fijne natuurlijk shampoo voor weinig geld met een lekkere geur. Geen wereld van verschil in mijn geval, maar gewoon fijn, zeker voor dat geld.
Heeft iemand trouwens ervaring met deze natuurlijke droogshampoo van SMPL?
https://smplskin.com/nl/product/verfris ... ogshampoo/
Het is inderdaad een fijne natuurlijk shampoo voor weinig geld met een lekkere geur. Geen wereld van verschil in mijn geval, maar gewoon fijn, zeker voor dat geld.
Heeft iemand trouwens ervaring met deze natuurlijke droogshampoo van SMPL?
https://smplskin.com/nl/product/verfris ... ogshampoo/

maandag 5 februari 2018 om 20:54
Klinkt goed. Ik had al een screenshot gemaakt! Hij is wel aan de prijs. Nou heb ik in het verleden (lees, tot pakweg een maand geleden) wel vaker dure shampoos gehad, als no4 en Rahua (gaat je haar van krullen). Tot nu toe vond ik Wella Elements had fijnst. Morgen is de volume shampoo van de Hema aan de beurt.Frietmetmayo schreef: ↑05-02-2018 20:15Misschien dat l’anza shampoo iets voor je haar kan betekenen.
Sinds ik hier mee was is mijn fijne futloze haar veranderd in wen vollere dikke volumineuze bos!

maandag 5 februari 2018 om 20:59
Ik heb de mijne op yesstyle gekocht want daar was het op dat moment goedkoper dan ebay: https://www.yesstyle.com/en/list.html?q ... yun&bpt=48Gayacat schreef: ↑05-02-2018 19:14Waar bestellen jullie deze en hoeveel is het? Ik heb hem namelijk uit Japan meegenomen en daar was het omgerekend 6 euro. Maar als 'ie net zo goed is als de hieronder beschreven essence dan zou ik zelfs het dubbele er nog wel voor overhebben.
Ik gebruik nu nog de Namerakahonpo Sana essence en die vind ik heel goed. Was daar ook net zo goedkoop, namelijk zo'n 6 euro. Dat flesje heb ik sinds april vorig jaar in gebruik en gaat vanavond op. Morgen ga ik de Hada Labo aanbreken.

maandag 5 februari 2018 om 21:29
Wat goed, op deze site staan veel producten die ik al had uitgeprobeerd afgelopen jaar. Mocht ik niet meer in Japan komen dan is dit een betaalbaar alternatief om producten aan te schaffen.closednote schreef: ↑05-02-2018 20:59Ik heb de mijne op yesstyle gekocht want daar was het op dat moment goedkoper dan ebay: https://www.yesstyle.com/en/list.html?q ... yun&bpt=48
Een overzichtje van mijn uitprobeersels die ik zo 1-2-3 bij de bestsellers zie staan:
- Kose eye masks; deze werkt goed tegen wallen. Ik ga opnieuw een pakje aanschaffen.
- DHC face oil; ook een topper die ik steeds opnieuw aanschaf. Is nu verkrijgbaar bij ICI Paris voor een hele redelijke prijs. Vind het beter dan die van de Bodyshop.
- Isehan Kiss me heroin mascara; geeft krul die blijft. Fijn als je rechte Aziatische wimpers hebt. Niet veel volume maar maakt wel langer. Er zijn meerdere goede mascara's dus geen must.
- Cure lotion; enorme bestseller in Japan. Dit is een soort gel die je over je gezicht smeert. Daarna rult het en spoel je het van je gezicht af. Voelt erna brandschoon aan. Niet slecht maar op een een of andere manier vergeet ik steeds dat ik het heb.
- Lululun sheet masks; vele pakjes van ingeslagen. Goede prijs kwaliteit verhouding (is in Japan 6 stuks voor 2,50 euro). Echt idioot dat het in Nederland zo duur is.
- Biore sunscreen spf 50; geweldig spul. Je voelt het niet zitten. Wel zit er alcohol in. De sunscreen mermaid gel van Canmake schijnt net zo goed te zijn, zonder alcohol dus die wil ik uitproberen als het op is. Ook op deze site verkrijgbaar
- DHL lipbalm; die roze stick. Ik vond het niet bijzonder. Liever Rosebud salve of EOS
- Senka perfect whip facewash; is onderdeel van Shiseido. Het voelt vooral grappig aan als scheerschuim maar ik vind hem nog te agressief. Rosette is fijner en die van Biore schijnt milder te zijn.
Ik zie ook Sana oogcreme op de site staan, die is nog onaangebroken in mijn voorraad. De essence en creme van Sana vind ik top voor een lage prijs.
In Japan hadden ze 60 seconden sheet masks van Saborino. 30 stuks voor 15 euro. Die vond ik echt lekker, hydraterend en verfrissend voor in de ochtend. Nog niet goed verkrijgbaar.

dinsdag 6 februari 2018 om 11:36
Leuk! Nog meer tips...Gayacat schreef: ↑05-02-2018 21:29Wat goed, op deze site staan veel producten die ik al had uitgeprobeerd afgelopen jaar. Mocht ik niet meer in Japan komen dan is dit een betaalbaar alternatief om producten aan te schaffen.
Een overzichtje van mijn uitprobeersels die ik zo 1-2-3 bij de bestsellers zie staan:
- Kose eye masks; deze werkt goed tegen wallen. Ik ga opnieuw een pakje aanschaffen.
- DHC face oil; ook een topper die ik steeds opnieuw aanschaf. Is nu verkrijgbaar bij ICI Paris voor een hele redelijke prijs. Vind het beter dan die van de Bodyshop.
- Isehan Kiss me heroin mascara; geeft krul die blijft. Fijn als je rechte Aziatische wimpers hebt. Niet veel volume maar maakt wel langer. Er zijn meerdere goede mascara's dus geen must.
- Cure lotion; enorme bestseller in Japan. Dit is een soort gel die je over je gezicht smeert. Daarna rult het en spoel je het van je gezicht af. Voelt erna brandschoon aan. Niet slecht maar op een een of andere manier vergeet ik steeds dat ik het heb.
- Lululun sheet masks; vele pakjes van ingeslagen. Goede prijs kwaliteit verhouding (is in Japan 6 stuks voor 2,50 euro). Echt idioot dat het in Nederland zo duur is.
- Biore sunscreen spf 50; geweldig spul. Je voelt het niet zitten. Wel zit er alcohol in. De sunscreen mermaid gel van Canmake schijnt net zo goed te zijn, zonder alcohol dus die wil ik uitproberen als het op is. Ook op deze site verkrijgbaar
- DHL lipbalm; die roze stick. Ik vond het niet bijzonder. Liever Rosebud salve of EOS
- Senka perfect whip facewash; is onderdeel van Shiseido. Het voelt vooral grappig aan als scheerschuim maar ik vind hem nog te agressief. Rosette is fijner en die van Biore schijnt milder te zijn.
Ik zie ook Sana oogcreme op de site staan, die is nog onaangebroken in mijn voorraad. De essence en creme van Sana vind ik top voor een lage prijs.
In Japan hadden ze 60 seconden sheet masks van Saborino. 30 stuks voor 15 euro. Die vond ik echt lekker, hydraterend en verfrissend voor in de ochtend. Nog niet goed verkrijgbaar.
Ik heb die habo trouwens bij Amazone gekocht. was rond de 12 euro incl. bezorgen.
dinsdag 6 februari 2018 om 12:00
Ik gebruik nu ook al bijna een jaar de cleanser en exfoliant van PC en ben daar heel erg tevreden over. Ongeveer 3 maanden geleden besloten om ook de dagcreme te gaan gebruiken, aangezien degene die ik had bijna op was. Wat een ramp, mijn huid werd extreem droog en zag heel de dag rood. Na bijna 3 weken toch maar weer overgegaan naar mijn vorige dagcreme en mijn huid zag er al vrij snel weer 'normaal' uit. Maar ook ik ben zwanger en dacht misschien ligt het wel aan het weer. Na de bevalling ga ik de dagcreme van PC toch maar weer proberen

dinsdag 6 februari 2018 om 19:50
Ik gebruik de dagelijkse en de wekelijkse AHA van PC en dat bevalt heel heel goed. Maar, de dagcrèmes van haar? Die werken allemaal niet voor mij en ik ben niet zwangeregeltje10 schreef: ↑06-02-2018 12:00Ik gebruik nu ook al bijna een jaar de cleanser en exfoliant van PC en ben daar heel erg tevreden over. Ongeveer 3 maanden geleden besloten om ook de dagcreme te gaan gebruiken, aangezien degene die ik had bijna op was. Wat een ramp, mijn huid werd extreem droog en zag heel de dag rood. Na bijna 3 weken toch maar weer overgegaan naar mijn vorige dagcreme en mijn huid zag er al vrij snel weer 'normaal' uit. Maar ook ik ben zwanger en dacht misschien ligt het wel aan het weer. Na de bevalling ga ik de dagcreme van PC toch maar weer proberen![]()

dinsdag 6 februari 2018 om 21:06
woensdag 7 februari 2018 om 08:33
Ik gebruik dagelijks de BHA voor mijn gemengde vettige huid.Ik gebruik de dagelijkse en de wekelijkse AHA van PC en dat bevalt heel heel goed. Maar, de dagcrèmes van haar? Die werken allemaal niet voor mij en ik ben niet zwanger. Heb er drie geprobeerd, maar m'n huid vindt 't niets, bultjes, rood, trekkerig. Hoe gek ook, de sensitive dagcrème van Kruidvat is gewoon de allerbeste voor een gevoelige huid. Kost weinig en doet z'n werk als 'n malle. Met spf 30.
En ben nu dus weer terug bij de hydro dagcreme van de kruidvat, werkt ook perfect voor mij. Goed om te horen dat ik niet de enige ben waarbij de pc dagcremes niet werken en Kruidvat wel :p
woensdag 7 februari 2018 om 08:35
woensdag 7 februari 2018 om 09:27
Na lang twijfelen toch maar account aangemaakt..
Lang gezocht naar een fijne shampoo (de shampoo die ik altijd had wordt niet meer verkocht). Veel merken kan ik niet tegen helaas..
Nu de hask shampoo (met keratine) en conditioner gekocht. Primark maar ook bij bepaalde drogisterijketens wordt dit verkocht. Lekkere geur, parabenen / siliconen /en zo uit mn hoofd slsvrij. Haar wordt niet verzwaard en heb meer slag / krul.
(En in ander topic zag ik tips over haarproducten voornhaar met slag / krul; ik zweer vij de etos curl lijn. Huismerk, goedkoop en effectief voor mij).
Lang gezocht naar een fijne shampoo (de shampoo die ik altijd had wordt niet meer verkocht). Veel merken kan ik niet tegen helaas..
Nu de hask shampoo (met keratine) en conditioner gekocht. Primark maar ook bij bepaalde drogisterijketens wordt dit verkocht. Lekkere geur, parabenen / siliconen /en zo uit mn hoofd slsvrij. Haar wordt niet verzwaard en heb meer slag / krul.
(En in ander topic zag ik tips over haarproducten voornhaar met slag / krul; ik zweer vij de etos curl lijn. Huismerk, goedkoop en effectief voor mij).
woensdag 7 februari 2018 om 09:56
woensdag 7 februari 2018 om 10:39
Ongeveer 5/6 weken nu.
Ben alleen bang dat het zo ongelijk blijft....ze hoeven niet langer nu namelijk

woensdag 7 februari 2018 om 17:18
Heeft iemand een tip tegen geribbelde nagels? Ik heb al jaren horizontale ribbels op mijn duimen en wijsvinger. Echt lelijk met nagellak enz. Heb weleens een ridgefiller gebruikt maar dat hielp niet echt.
Verder heb ik ook de shampoo van de Hema gekocht, wel de volume variant. Die test ik morgen, ben benieuwd!
Verder heb ik ook de shampoo van de Hema gekocht, wel de volume variant. Die test ik morgen, ben benieuwd!

woensdag 7 februari 2018 om 20:37
Dat is het. Je wimpers zullen iets voller worden, maar vooral langer. Je hebt immers maar een bepaald aantal wimpers. De jonge, korte haartjes hebben meer tijd nodig, die moeten hun lengte nog halen.
Ik blijf het serum gebruiken, mijn wimpers zijn nog nooit zo mooi geweest!