Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nadia, waarom gebruik je twee lagen concealer?
Ik stip met een concealerkwast de paar rode vlekjes en pigmentvlekken aan met concealerpoeder en dan zie je er al niets meer van.
Meestal één en soms twee dunne laagjes original poeder van Bare Minerals of Bisque van Mintenz en mijn huid ziet er echt heel mooi uit.
Dan nog een beetje bronzer en klaar. Zo gebeurd en je ziet het echt niet zitten.

Ik doe ook een eeuwigheid met de poeders.
Met zo’n Mintenz proefzakje doe ik een paar weken.

Ik denk echt dat je veel te veel gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
09-01-2021 19:13
Nadia, waarom gebruik je twee lagen concealer?
Ik stip met een concealerkwast de paar rode vlekjes en pigmentvlekken aan met concealerpoeder en dan zie je er al niets meer van.
Meestal één en soms twee dunne laagjes original poeder van Bare Minerals of Bisque van Mintenz en mijn huid ziet er echt heel mooi uit.
Dan nog een beetje bronzer en klaar. Zo gebeurd en je ziet het echt niet zitten.



Ik doe ook een eeuwigheid met de poeders.
Met zo’n Mintenz proefzakje doe ik een paar weken.

Ik denk echt dat je veel te veel gebruikt.
Ik heb helaas heel donkere kringen, net een wasbeer :D 1 laagje poeder gaat deze echt niet dekken. Ik gebruik nu de concealer van essence en die zorgt er na één laagje al voor dat de kringen al veel minder zichtbaar zijn. Als ik er dan nog foundation over doet zie je er amper nog iets van. Helemaal onzichtbaar krijg ik ze nooit en dat is ook niet mijn doel. Maar 1 laagje poeder doet het voor mij dus zeker niet.
Ik zal mij er dan maar bij neerleggen dat de minerale poeders niet voor mij zijn weggelegd. :D
Alle reacties Link kopieren
Iemand toevallig de elektrische wimperkruller van de Kruidvat al getest?
Alle reacties Link kopieren
Is er een topic over Mintenz? De zoekfunctie werkt niet.

Ik heb poosje geleden wat producten van Creative Cosmetics gekocht. Werkt op zich wel, maar ik zie mijn rode wangen nog steeds. Als ik de filmpjes van de eigenaresse zie, zou het goed moeten dekken. Maar dat vind ik bij mezelf wat tegenvallen.

Zou Mintenz beter zijn?
Ik zag op Youtube, dat een paar van de “medewerksters” ook over zijn naar Mintenz.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook minerale concealerpoeders. Ik heb die van Bare Escentuals (Bare Minerals). Beetje over de rode plekjes/pigmentvlekjes en je ziet er niets meer van. En daarna de mineral foundationpoeder er overheen.

En Mintenz heeft ook een concealer toch? Gewoon in de kleur van je huid.
emma95 wijzigde dit bericht op 10-03-2021 11:57
14.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een groene concealer (en een roze). Maar nog vind ik het niet dekkend genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon concealer in de kleur van je huid. Werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
Deze denk ik (ik ken ze zelf niet).
Ik gebruik Bisque en Summer Bisque van Bare Minerals.

https://www.mintenz.nl/product-category ... concealer/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven