Valentijn
vrijdag 9 februari 2018 om 16:29
Hoi!
Het is natuurlijk binnenkort Valentijnsdag en ik ben ook nog eens een jaar samen met mijn vriend een aantal dagen daarna. Ik ben dus op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau, van zo rond de 30/40 euro. Ik mag waarschijnlijk iets van een ring gaan uitzoeken van hem, maar zelf heb ik geen idee wat ik moet geven. Ik wil het liefst iets fysieks geven en niet een dagje weg of zoiets. Ook heb ik hem met kerst al parfum gegeven, dus dat wil ik liever niet geven.
Wie heeft er tips?
Groetjes!
Het is natuurlijk binnenkort Valentijnsdag en ik ben ook nog eens een jaar samen met mijn vriend een aantal dagen daarna. Ik ben dus op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau, van zo rond de 30/40 euro. Ik mag waarschijnlijk iets van een ring gaan uitzoeken van hem, maar zelf heb ik geen idee wat ik moet geven. Ik wil het liefst iets fysieks geven en niet een dagje weg of zoiets. Ook heb ik hem met kerst al parfum gegeven, dus dat wil ik liever niet geven.
Wie heeft er tips?
Groetjes!
vrijdag 9 februari 2018 om 16:39
Dan beter een pijpbeurt.28anoniem10 schreef: ↑09-02-2018 16:35Misschien een fotoboek met allemaal foto's en tekstjes van jullie eerste jaar samen?
Of iets totaal anders: koop een mooi lingeriesetje en verras hem daarmee, is het ook nog eens een cadeautje voor jezelf haha!
vrijdag 9 februari 2018 om 16:56
En aangezien wij op Viva jouw vriend beter kennen dat jij zelf raden wij een Kadobon te besteden in het glazen straatje aan.
vrijdag 9 februari 2018 om 17:19
De Van Dale! Ook een leuk idee.handwerkfee schreef: ↑09-02-2018 16:47mooi horloge? iets van kleding?
Wat zijn ze hobby's? Iets voor zijn hobby?
vrijdag 9 februari 2018 om 17:44
En dat voor30/40 euro????Ineedyourlove schreef: ↑09-02-2018 16:55Waarom moet het een leuk persoonlijk cadeau zijn?
Ik zou gaan voor een hotelnacht vol stomende seks, lijkt me echt veel leuker en een makkelijk voort te zetten traditie de komende jaren.
TO ik zou een paar chocolaatjes geven of lekker koken, filmpje en seksen!