Gezondheid alle pijlers

Niet ongesteld

09-02-2018 20:21 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag duurt m’n cyclus al 48 dagen, 18 januari had ik ongesteld moeten worden. Normaal gesproken zit m’n cyclus tussen de 20 en 34 dagen. Een zwangerschap is uitgesloten en voor de overgang lijkt het me nog wat vroeg, ik ben 41. Verder heb ik wel al sinds 18 januari het voor mij bekende ‘het komt er aan’ symptoom, een licht zeurende pijn in m’n onderbuik en rug, maar er gebeurt helemaal niets. Verder heb ik soms het gevoel ongesteld te zijn geworden, dan is het net of ik het ‘voel lopen’ (heb ik normaal als ik ongesteld ben ook) maar als ik dan naar het toilet ga is er niets aan de hand.

Als ik half januari wel ongesteld had geworden dan zou ik het begin volgende week weer worden maar ik heb er een hard hoofd in. Ik maak me ontzettend veel zorgen en zou graag ervaringen horen van vrouwen die ook opeens niet meer ongesteld werden.
Als je je zorgen maakt even een belletje naar de huisarts doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zwangerschapstestje?
The attitude of others towards you is the reflection of their state of mind.
41jaar kan best overgang zijn.
Of heb je momenteel veel last van ztress, z?
Hoe dan ook, bel je dokter.
Placide schreef:
09-02-2018 20:24
Zwangerschapstestje?
Ja hoe uitgesloten is een zwangerschap?
Mocht ik volgende week weer niet ongesteld worden dan ga ik naar de huisarts. Ben niet zo naar de dokter loperig, zeker niet nadat ik vorig jaar, achteraf gezien helemaal voor niets, in het ziekenhuis belandde na een bezoekje aan de huisarts. Ze sturen je hier nogal snel door.
Zwangerschap is 100% uitgesloten.

De enige stress die ik op het moment heb is de stress van het uitblijven van m’n menstruatie.
Misschien toch wel de start van de overgang.
Ben je toevallig begonnen aan koolhydraatarm eten?
Nee, m’n eetpatroon is hetzelfde als altijd.
Je kan wel eens een maandje overslaan. Ik zou nog even aankijken, maar je kunt ook naar de huisarts gaan.
Ik vind 41 niet gek voor start overgang. Hier idem dito.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:53
Reden: privacy
99.44% gewijzigd
Net eindelijk ongesteld geworden!
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:53
Reden: privacy
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven