Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:23
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:25
Ruim je die kwijl wel even zelf op? Dadelijk glijden er nog mensen over uit.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:32
Ze verkopen vast ook vuurkorven. Pffft.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:33
Winterbarbecue, heerlijk!
vrijdag 9 februari 2018 om 21:35
Ik hou van vuur. Ik ben ook goed in vuur maken.
Helaas kan een houtkachel n huis niet en een vuurkorf in de tuin ook niet
vrijdag 9 februari 2018 om 21:42
Ik ben de agenda kwijt maar 'tuinstoelen in februari' klinkt als een geweldig topic!! Dan trek je het iets breder dan alleen Ikea zeg maar. Lastig voor je, snap ik, maar doe toch maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 9 februari 2018 om 21:46
vrijdag 9 februari 2018 om 22:20
Bij Yas in Thailand zekerdoornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 22:13Ik las ergens dat het dinsdag 30 graden wordt, dan kan je mokka ijs eten.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 9 februari 2018 om 22:26
Da’s alleen in zuidelijke tijdzones he. Hier is het gewoon -2*doornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 22:13Ik las ergens dat het dinsdag 30 graden wordt, dan kan je mokka ijs eten.![]()
vrijdag 9 februari 2018 om 22:27
Volgens de nieuwe zone-indeling?Lavalampje* schreef: ↑09-02-2018 22:26Da’s alleen in zuidelijke tijdzones he. Hier is het gewoon -2*
vrijdag 9 februari 2018 om 22:35
vrijdag 9 februari 2018 om 22:41
Als ik de aarde was stopte ik terstond met draaien.Lavalampje* schreef: ↑09-02-2018 22:35Ja klopt, met gekantelde aarde enzo![]()
Ik zag trouwens bij een docu op Discovery dat we allemaal doodgaan als de aarde zou stoppen met draaien. Dan schuiven alle werelddelen naar de evenaar en leggen we allemaal het lootje![]()
What have we done....
vrijdag 9 februari 2018 om 22:42
Wel lekker warm.Lavalampje* schreef: ↑09-02-2018 22:35Ja klopt, met gekantelde aarde enzo![]()
Ik zag trouwens bij een docu op Discovery dat we allemaal doodgaan als de aarde zou stoppen met draaien. Dan schuiven alle werelddelen naar de evenaar en leggen we allemaal het lootje![]()
vrijdag 9 februari 2018 om 22:44
We gaan een tombola houden?Lavalampje* schreef: ↑09-02-2018 22:35Ja klopt, met gekantelde aarde enzo![]()
vrijdag 9 februari 2018 om 22:45
Lavalampje* schreef: ↑09-02-2018 22:35Ja klopt, met gekantelde aarde enzo![]()
Niet alleen dat; een groot deel van de planeet gaat het ook heel koud krijgen.
vrijdag 9 februari 2018 om 22:45
Hoppa, allemaal in een Serengeti-tent met airco!