Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:17
Nou, dat is makkelijk dan. Je moet tegenwoordig ook nergens meer moeite voor doen.vrouwjagersma schreef: ↑09-02-2018 19:10Als je meer tatoeages hebt, dan schijnt dat vanzelf te gebeuren.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:22
Zo'n tattoo doet anders best zeer hoor. Maar ja, je moet er wat voor over hebben.doornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 19:17Nou, dat is makkelijk dan. Je moet tegenwoordig ook nergens meer moeite voor doen.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:23
Als ik je zo lees doe je een ernstige toegeving: Afscheid van chocola! Heb trouwens vorige week een hele lekkere gehad met noten en vruchten er in. Puur natuurlijk. Was op het werk, ik kijk maandag even op de wikkel, want echt aanrader!doornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 19:07Ja, doen! Kan je de hele dag series kijken met een zak chips in een fleece en op crocs!![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 februari 2018 om 19:24
vrijdag 9 februari 2018 om 19:26
Ook dat houdt vanzelf een keer op.Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:24Jij bent hier zeker nog niet zo lang? Ik loop hier met sommigen al gelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 februari 2018 om 19:36
Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:24Jij bent hier zeker nog niet zo lang? Ik loop hier met sommigen al gelijk.
Wel lang, maar niet te veel
vrijdag 9 februari 2018 om 19:38
Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:27Bij mij niet. Ik vrees dat ik op mijn honderdste uitbundig menstruerend sterf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:39
Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:27Bij mij niet. Ik vrees dat ik op mijn honderdste uitbundig menstruerend sterf.
vrijdag 9 februari 2018 om 20:11
Chinees. Echt. Of Russisch misschien.
Mevrouw Voldemord, zou je dit voor mij kunnen ontabracadabraën?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 februari 2018 om 20:12
Ja, maar eentje heet LAgirl.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:00
Ik zal de pek en veren vast klaarzetten. Want het is februari en nog hartstikke winter en de kerstboom net opgeruimd enzo.vrouwjagersma schreef: ↑09-02-2018 20:55Goed, ik zal dadelijk een oud topic nieuw leven in blazen. Want ik heb ze, de paaseitjes met discodip én die met tompoucevulling. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:13
Ha Nous, goed dat ik je spreek.
Jij houdt toch de agenda bij? Van wanneer het tijd is voor welk onderwerp?
Is er nog ruimte voor een nieuwe?
Ik zag dat Ikea alweer tuinstoelen verkoopt. In februari. Dat vind ik wel een topic waard.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 februari 2018 om 21:15
vrouwjagersma schreef: ↑09-02-2018 20:55Goed, ik zal dadelijk een oud topic nieuw leven in blazen. Want ik heb ze, de paaseitjes met discodip én die met tompoucevulling. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ho. Wacht.
Waar?