Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 februari 2018 om 17:58
redbulletje schreef: ↑09-02-2018 17:32#metoo
#neveragain!!!
ik ben van het baarmoederverwijderpromotieteam!![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 februari 2018 om 18:29

vrijdag 9 februari 2018 om 18:57
Oh?

vrijdag 9 februari 2018 om 19:00
De ander is n00r met een oogje of zo.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:01
vrijdag 9 februari 2018 om 19:03
Zo voel ik mij vandaag. Dus ik denk dat de overgang net zo zal gaan. Is een familiekwaal. Maar wie weet ga ik mij dan wel zo voelen

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 februari 2018 om 19:05
Ik heb altijd veel last gehad van mijn menstruaties, zowel fysiek als mentaal. Hield mijn hart vast voor de overgang, maar wat een verademing zeg.charlottew88 schreef: ↑09-02-2018 19:03Zo voel ik mij vandaag. Dus ik denk dat de overgang net zo zal gaan. Is een familiekwaal. Maar wie weet ga ik mij dan wel zo voelen![]()
![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 februari 2018 om 19:07
Ja, doen! Kan je de hele dag series kijken met een zak chips in een fleece en op crocs!Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:04En oh ja, ik ga nog een paar tattoos laten zetten. Kan ik lekker de bijstand in.

Life is short. Eat dessert first.

Nu blijkt dat je alleen tokkie kunt zijn met een tattoo, ben ik op zoek naar een waardige opvolgster. Jij lijkt me een uitstekende nieuwe forumtokkinees.Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2018 19:04En oh ja, ik ga nog een paar tattoos laten zetten. Kan ik lekker de bijstand in.
vrijdag 9 februari 2018 om 19:09
Maar ze zit nog niet in de bijstand. Is dat niet een vereiste?vrouwjagersma schreef: ↑09-02-2018 19:07Nu blijkt dat je alleen tokkie kunt zijn met een tattoo, ben ik op zoek naar een waardige opvolgster. Jij lijkt me een uitstekende nieuwe forumtokkinees.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 9 februari 2018 om 19:10
Ja, net zoals ikdoornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 19:07Ja, doen! Kan je de hele dag series kijken met een zak chips in een fleece en op crocs!![]()

vrijdag 9 februari 2018 om 19:10
Als je meer tatoeages hebt, dan schijnt dat vanzelf te gebeuren.doornroosje9 schreef: ↑09-02-2018 19:09Maar ze zit nog niet in de bijstand. Is dat niet een vereiste?