Mode & Beauty alle pijlers

Kledingbox

11-02-2018 10:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn tegenwoordig online op een aantal plekken kledingboxen te bestellen. Dus dat een styliste een outfit voor je uitzoekt en dat voor je bezorgt. Zoals zalon van Zalando en B-dressed.

Dit lijkt me superhandig, maar ik ben, voordat ik eraan begin, nieuwsgierig naar reviews. Goede of slechte ervaringen? Service? Kosten? Snappen de stylisten je stijl?
Ik heb er ervaring mee. Zalon van Zalando. Het gaat als volgt: je vinkt aan welke haarkleur, oogkleur enz. je hebt. Hoe je je stijl zou omschrijven. Wat je zou willen. Wat je maximale budget is voor bijv. een jurk, een paar schoenen, een blouse enz. Dan vink je aan wat je absoluut niet draagt (ik: polo's en culottes) .Vervolgens kies je op basis van stijlbeschrijving een styliste. Deze kan jou op verzoek nog bellen om wat door te spreken. Daarna krijg je een overzicht van een eerste voorstel: een keur aan kledingstukken waarvan je aangeeft of je ze mooi of lelijk vindt, en eventueel waarom. Nog een dag of twee daarna komt de uiteindelijke box. Een megadoos met combinatievoorstellen van de styliste. Je past alles door, kiest wat je houdt en stuurt de rest terug. Je betaalt alleen wat je houdt. De uiteindelijke factuur komt een paar weken later.
Ik vond het te gek om een keer gedaante hebben. Heb ook echt wel wat leuke dingen gehouden, die ik niet zelf zou hebben gekozen, maar wel verrassend waren. Laat je weten wat je gaat doen?
Ik heb zelf de zalonbox geprobeerd. Was er zeer tevreden over. Je maakt een heel profiel aan en op basis daarvan gaat een stylist die je zelf uitzoekt voor je aan de slag. Je krijgt dan op de mail een eerste selectie met kleding waar je commentaar op kunt geven. Wat je niet mooi vindt wordt vervangen door iets anders. Ik heb van mijn box 1 vd 2 setjes gehouden. Was er blij mee. Had het zelf nooit uitgezocht maar vond het heel tof. De hele service is gratis, net zo als verzenden en retourneren.
maaike_92 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 10:50
0.20% gewijzigd
Hoeveel betaal je dan voor die service?

edit: mosterd :)
Zalon box. Erg leuk om te doen en verrassende combinaties die ik zelf nooit bedacht zou hebben.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Precies wat Jufjoke zegt. Via Zalando me laten verrassen door de styliste. Best veel terug gestuurd maar 2 outfits gehouden die ik zelf nooit uit het rek zou halen maar waar ik wel heel erg blij mee ben.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Er is hier een topic over! Geen idee of dat nog een beetje loopt, maar wie weet heb je er nog iets aan.
mode-beauty/online-mode-advies-kleding- ... #p27583423
The past may be in tatters
But today is all that matters
Haha die bedoelde ik dus ;)
In heb een keer een box laten komen van Zalon en van Maison 365
Die van Zalon vond ik tegen vallen. In de eerste selectie zaten alleen maar items die ik niet mooi vond.
Ik kreeg een alternatief toegestuurd en eigenlijk was alles groter dan de maat wat ik aangegeven had.
Maison 365 was super, mooie merken en een aantal items die ook goed pasten. Het werkt ook fijn. Je krijgt je box thuis gestuurd, je past en je box wordt weer gehaald.
Ik heb die vragenlijst ingevuld van Zalon, ben benieuwd wat ik thuisgestuurd krijg.
Ik heb echt nieuwe kleren nodig maar ik kan niks leuks vinden, ben ook niet zo thuis in wat wel en niet staat enz dus dit lijkt me ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven