Tussenstop in Slovenië. Tips?

05-02-2018 10:10 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen,

Ik vroeg me af of er iemand is met de gouden tip.

In juli ga ik met mijn gezin op autoreis naar Kroatie (Trogir). Als tussenstop willen we 1 overnachting maken, het liefst in Slovenië. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die ook deze reis gemaakt hebben, dus ben ik op zoek naar een goed en leuk, niet al te duur hotelletje voor een kort verblijf.

Ik heb uiteraard al rondgekeken op diverse bookingsites, maar ik kom vooral uit op toeristische plekken. Dit is uiteraard niet verkeerd, maar dan denk ik dat ik ga balen omdat het 'maar' voor één nachtje is haha.

Affijn, alvast bedankt.. en een fijne zonnige dag verder! :)
MinkeDeWit schreef:
10-02-2018 21:35
Hoe ver is die Karawankentunnel vanaf Salzburg? Heeft het zin om bijv om 7 uur te vertrekken (op donderdag)?
Voor het aantal km's zou je even in google maps moeten kijken. donderdag is prima, zaterdag is het probleem.
AnAppleADay schreef:
11-02-2018 09:15
Goed om te weten, wij rijden er op zondag, net voor het hoogseizoen (24/6), is het dan te doen?
De terugweg rijden we vanaf Bled (wel op een zaterdag) dus dan zullen we er vroeg genoeg bij zijn...
Meestal wel. zondag is fijn ivm geen vrachtverkeer
Éven dit topic meevolgen..wij gaan ook op zomervakantie naar omgeving trogir...welke route is dan het handigst? Duitsland/Oostenrijk of via Zwitserland/Italië. Dat plaatsje graz lijkt vrij oostelijk van de aan rij route te liggen of vergis ik mij? :?: ;-D
TVP

Willen dit jaar naar Slovenië, dus kom maar op met de tips qua accomodatie (met kinderen, dus liefst chalet oid met zwembad).
Star2, wij gaan naar Therme Catez, Google maar eens, lijkt me super tof ook voor de kinderen
Wij reden vanaf Amsterdam naar Piding, op de grens met Oostenrijk, vlakbij Salzburg. Aanrader! Vlakbij de snelweg, mooie omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven