Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben zo ontzettend blij met mijn adblocker! :proud: Hoewel ik blijkbaar wel heel wat handige tips mis, zoals auto's kopen en naar Friesland verhuizen om te gaan studeren :whistle:
charlottew88 schreef:
11-02-2018 11:16
Over een paar weken is de baby opeens 14 jaar hoogbegaafd, universitaire opleiding afgerond en klaar om het stokje van onze MP over te nemen.
Als ik het goed gezien heb, is kind dubbele transgender. Van zoon naar dochter naar zoon.

Ik ben wel jaloers op hoe optimistisch ze in het leven staat. Abortus achter de rug, bi, maar overtuigd dat ze genoeg heeft aan haar man. In 3 jaar omscholen en carriere maken en kind erbij. Ook nog drugs gedaan en op hoog niveau gesport. Weekenden met baby alleen doen.
De echtgenoot komt alleen nogal kleurloos over.
shifty schreef:
11-02-2018 11:36
Viva vind het schijnbaar nodig om jouw reactie hier te illustreren met een volkswagenadvertentie. Geen idee waarom.
Wil jij voor deliveroo gaan werken?
Joostisandersgeaard2 schreef:
11-02-2018 12:55
Als ik het goed gezien heb, is kind dubbele transgender. Van zoon naar dochter naar zoon.

Ik ben wel jaloers op hoe optimistisch ze in het leven staat. Abortus achter de rug, bi, maar overtuigd dat ze genoeg heeft aan haar man. In 3 jaar omscholen en carriere maken en kind erbij. Ook nog drugs gedaan en op hoog niveau gesport. Weekenden met baby alleen doen.
Dus in totaal 3x zwanger ( geweest) maar ze kijkt wel neer op grote gezinnen ( iets met konijnen..)
Ana_Isabel2 schreef:
11-02-2018 12:59
Dus in totaal 3x zwanger ( geweest) maar ze kijkt wel neer op grote gezinnen ( iets met konijnen..)
Ik zie je onderschrift. Hoeveel heb jij er?

Shit zeg, ben ik even een saaie, kleurloze doos :sigh:
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 13:15
Gelukkig heb ik nog een scheiding en depressie achter de rug. Helemaal de andere kant op, maar minder saai dan jou :sun:
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 13:15
:there: Ooit, ooit wordt jij ook een kip. Hou moed!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
11-02-2018 13:18
Gelukkig heb ik nog een scheiding en depressie achter de rug. Helemaal de andere kant op, maar minder saai dan jou :sun:
Geen scheiding en depressie idd, wel een hersenvliesontsteking als uk, een paar jaar geleden kanker en nog wat onbenulligheden. Doet dat nog wat voor die saaiheid denk je, want aan bi zijn en studeren/carrierejacht kan ik echt niet tippen.
Oudblond schreef:
11-02-2018 13:29
:there: Ooit, ooit wordt jij ook een kip. Hou moed!
Hè, wat fijn! Dat geeft een kuiken moed :kiss:

Wauw haar leven is net GTST.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
11-02-2018 13:09
Ik zie je onderschrift. Hoeveel heb jij er?
4 :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
11-02-2018 13:38
4 :proud:
Dan ben je een fokzeug :) zei een familielid terwijl mijn moeder er 4 heeft.

Had jij eerst een andere nick en even weggeweest?
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 13:33
Geen scheiding en depressie idd, wel een hersenvliesontsteking als uk, een paar jaar geleden kanker en nog wat onbenulligheden. Doet dat nog wat voor die saaiheid denk je, want aan bi zijn en studeren/carrierejacht kan ik echt niet tippen.
Tja. Ook de andere kant van de medaille ipv op en top. Kun je niet een keer vreemdgaan? Alsnog een proefschrift schrijven? Vrijwilligerswerk?
.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 13:47
99.31% gewijzigd
Ana_Isabel2 schreef:
11-02-2018 13:46
Dat kan wel, ja. Had verschillende, maar deze past toch het beste bij mij.

Fokzeug.. doe dan maar konijn :)
11-02-2018 13:45
Tja. Ook de andere kant van de medaille ipv op en top. Kun je niet een keer vreemdgaan? Alsnog een proefschrift schrijven? Vrijwilligerswerk?

Nah....ik blijf wel saai en kleurloos voorlopig.
Ik ook hoor. Saai, kleurloos en kneuterig. Vind het helemaal prima.
En konijnen zijn best leuk :proud: Het konijn van mijn zusje ging op zijn oude dag, toen zij ging studeren en teveel weg was om er goed voor te zorgen, naar onze neef voor zijn dochtertjes. Waar hij vervolgens voor kleine konijntjes zorgde. Ze hebben het er nog over. Als saaie, kneuterige sufkip vind ik het geweldig.
schattigmeisje schreef:
11-02-2018 13:58
Ik ook hoor. Saai, kleurloos en kneuterig. Vind het helemaal prima.
En konijnen zijn best leuk :proud: Het konijn van mijn zusje ging op zijn oude dag, toen zij ging studeren en teveel weg was om er goed voor te zorgen, naar onze neef voor zijn dochtertjes. Waar hij vervolgens voor kleine konijntjes zorgde. Ze hebben het er nog over. Als saaie, kneuterige sufkip vind ik het geweldig.
:HA:
:yawnee: Wat is het saai op het forum, iedereen aan het hossen en hijsen?
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 15:00

Hell no.
Star² schreef:
11-02-2018 15:02
Hell no.
Hell to the no also. :nope:
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 15:00
Nee hier in NH gelukkig geen carnaval.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
schattigmeisje schreef:
11-02-2018 12:51
Ik ben zo ontzettend blij met mijn adblocker! :proud: Hoewel ik blijkbaar wel heel wat handige tips mis, zoals auto's kopen en naar Friesland verhuizen om te gaan studeren :whistle:
Dank voor de tip. Ik heb een nieuwe laptop en had nog geen adblocker geïnstalleerd (en eerlijk gezegd ook nog niet gemist tot ik op viva binnen huppelde) .
Een vraag over de advertenties IN het reactieblok is weer eens off topic. Ik krijg gewoon zin om al die marketeers een mailtje te sturen met hoe Viva er voor zorgt dat hun product als reteirritant bevonden wordt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven