Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 februari 2018 om 21:21
+1!doornroosje9 schreef: ↑10-02-2018 21:17Als ik obees zou zijn, zou ik heel veel moeite hebben met afvallen. Ik denk zelfs dat ik dat niet zou kunnen. Geen verzadigingsgevoel en ik kan blijven dooreten. Vooral als ik alleen ben. Dat lukt me niet om te veranderen. Ik zeg niet dat ik ontzettend slim ben, maar ook niet dom iig.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 10-02-2018 21:23
0.94% gewijzigd
zaterdag 10 februari 2018 om 21:23
Zeker in jouw contreien niet.vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 21:19Maar ik vind Hildegard wel echt een schitterende naam. En het betekent grof gezegd "Ik strijd voor mijn huis" en dat is gezien de recente situatie op de woningmarkt niet eens zo heel mal.
Ik heb ook een stille liefde voor Jildou en Lidewij, dat is m ook niet geworden.
Hoest met de poedel?
zaterdag 10 februari 2018 om 21:25
Mijn excuses. Ik wilde alleen maar laten weten dat mensen ontzettend domme opmerkingen maken. Omdat ik de opmerking tegen jouw moeder dat ze beter op jouw anorexia had moeten letten ook enorm dom vind.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 februari 2018 om 21:40
We hebben Lady Diana helaas moeten laten inslapen. Het is een zwaar verlies.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑10-02-2018 21:23Zeker in jouw contreien niet.
Ik heb ook een stille liefde voor Jildou en Lidewij, dat is m ook niet geworden.
Hoest met de poedel?
zaterdag 10 februari 2018 om 21:58
vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 21:40We hebben Lady Diana helaas moeten laten inslapen. Het is een zwaar verlies.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 10 februari 2018 om 22:06
Ik vind het ook zo opvallend dat mensen zich dan geroepen voelen om advies te geven.doornroosje9 schreef: ↑10-02-2018 21:17Als ik obees zou zijn, zou ik heel veel moeite hebben met afvallen. Ik denk zelfs dat ik dat niet zou kunnen. Geen verzadigingsgevoel en ik kan blijven dooreten. Vooral als ik alleen ben. Dat lukt me niet om te veranderen. Ik zeg niet dat ik ontzettend slim ben, maar ook niet dom iig.
De dikke mensen die ik ken kennen alle eetadviezen van buiten, die hoef je echt helemaal niets te vertellen, dat hebben ze allemaal al geprobeerd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 februari 2018 om 22:08
vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 21:40We hebben Lady Diana helaas moeten laten inslapen. Het is een zwaar verlies.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:12
Serieus. Ik weet alles. Ik kan zo van die boeken gaan schrijven, maar ik zou zo gek op de foto staan op de cover.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:15
Fotosjoppen joh.vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 22:12Serieus. Ik weet alles. Ik kan zo van die boeken gaan schrijven, maar ik zou zo gek op de foto staan op de cover.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:18
Ik wilde zeggen: zullen we samen dat boek schrijven.vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 22:12Serieus. Ik weet alles. Ik kan zo van die boeken gaan schrijven, maar ik zou zo gek op de foto staan op de cover.
Maar moet wel een lijvig boek worden willen wij samen op de cover passen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 februari 2018 om 22:18
Ja, maar dan kan ik geen leuk promopraatje doen bij Omroep Max.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:27
Dan zeg je dat het door de camera komt. Iedereen ziet er voller uit op tv.vrouwjagersma schreef: ↑10-02-2018 22:18Ja, maar dan kan ik geen leuk promopraatje doen bij Omroep Max.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:39
Lady*Voldemort schreef: ↑10-02-2018 22:30Ik ben helemaal gelukkig. Zoon heeft een nieuw bluetooth boxje en daar is ie helemaal verguld mee dus hij draait verzoekjes. Dus ik Sebastian verzoeken natuurlijk, en nou kon ik die eindelijk eens voluit meebleren. Wat een feest.
En het is niet eens Top 2000!
zaterdag 10 februari 2018 om 22:41
Sebastian?Lady*Voldemort schreef: ↑10-02-2018 22:30Ik ben helemaal gelukkig. Zoon heeft een nieuw bluetooth boxje en daar is ie helemaal verguld mee dus hij draait verzoekjes. Dus ik Sebastian verzoeken natuurlijk, en nou kon ik die eindelijk eens voluit meebleren. Wat een feest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 februari 2018 om 22:42
En zo onbaatzuchtig ook van zoon, want hij vindt er echt geen reet aan, aan die ouwelullenmuziek. Hij heeft net zelfs Lady Jane opgezet voor me, van de Stones
zaterdag 10 februari 2018 om 22:43
zaterdag 10 februari 2018 om 22:48
Dank je. Net geluisterd en besloten dat het niet mijn smaak is
zaterdag 10 februari 2018 om 23:10
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 februari 2018 om 23:13
Geweldig nummer.