Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alixane schreef:
11-02-2018 18:20
Onterechte ban neem ik aan?
Geen idee of ik dat mag vermelden, dat moet ik eerst even in de huisregels opzoeken.
Zit nu aan de rode wijn trouwens, zo zelfgemaakte soep
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 18:24
Geen idee of ik dat mag vermelden, dat moet ik eerst even in de huisregels opzoeken.
Je mag over je eigen ban gewoon vertellen, hoor.
RikM schreef:
11-02-2018 16:43
Ik zal wel een zeur zijn maar ik snap niet zo goed dat jullie dat topic toch maar steeds blijven bestoken met vragen. Er staat toch duidelijk dat het niet bedoeld is voor vragen over het beleid, maar dat ze het willen vrijhouden voor verzoeken aan de moderators? Waarom je dan steeds opwinden over dat gegum?
Sommige mensen hebben wat opwinding nodig in hun leven
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Star² schreef:
11-02-2018 18:14
Hier niet. Ik heb jou al meerdere malen in topics van haar zien reageren.. Zie dat ze gewist zijn die opmerkingen, dus hou je niet zo van de domme.
Klopt. Ygg kan geen topic openen of Bethweter is er als de kippen bij om te gaan lopen zeiken. Heel vermoeiend.
JollyRider schreef:
11-02-2018 18:48
Nou ja zeg nou zelf, heel veel is er hier ook niet te beleven de laatste tijd.
RikM schreef:
11-02-2018 17:53
Maar het is toch eigenlijk heel eenvoudig?

Verzoek tot handelen door een moderator? → Centraal Moderatortopic
Melden van een bug? → Bugtopic
Al het overige → E-mail

Het staat heel duidelijk uitgelegd in het CM-topic. Vind ik dan.
Eens. En je weet dat je bijna nooit antwoord krijgt, klaar. Take it or leave it.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
JollyRider schreef:
11-02-2018 18:48
Het is zooooo saai anders.
Lady*Voldemort schreef:
11-02-2018 18:51
Nou ja zeg nou zelf, heel veel is er hier ook niet te beleven de laatste tijd.
Heerlijk. Ik ban alle opwinding uit mijn leven.
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
11-02-2018 18:51
Het is zooooo saai anders.
Hoe saaier hoe fraaier
(Dead Kennedys)
yasmijn schreef:
11-02-2018 18:12
Och jee. Er is weer een nieuwe buitenechtelijke zoon van Bernhard uit de kast gekomen.

Beenhammetje uit de oven, gebakken krieltjes met mayo en doperwtjes.

We zijn een serie aan het bingen.
Ja ik las het net. Men kan van Bernhard niet zeggen dat hij niet van vrouwen hield.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
11-02-2018 18:45
Je mag over je eigen ban gewoon vertellen, hoor.

Nou in dat geval: ik heb een ban van 24 uur gekregen (voor trollhinten) op basis van een eerdere waarschuwing van drie maanden terug (voor nickhinten).
Bij nadere inspectie bleek deze laatste echter uit 2016 te stammen.

that's it.
JollyRider schreef:
11-02-2018 18:52
Hoe saaier hoe fraaier
Hoe dooier hoe mooier
Lady*Voldemort schreef:
11-02-2018 18:49
Klopt. Ygg kan geen topic openen of Bethweter is er als de kippen bij om te gaan lopen zeiken. Heel vermoeiend.
In twee topics heb ik meegepraat. Maar gaan jullie hier vooral lekker verder. Ik spreek dan liever iemand er zelf op aan.

Wannneer gaan jullie het hier weer over NOor hebben?
Lady*Voldemort schreef:
11-02-2018 18:49
In twee topics heb ik meegepraat. Maar gaan jullie hier vooral lekker verder. Ik spreek dan liever iemand er zelf op aan. En als je nou zou zeggen dat ik er als de kippen bij ben om MarkSD tegen te spreken, heb je een punt.

Wannneer gaan jullie het hier weer over NOor hebben?
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 09:58
Gewoon af en toe een andere Nick nemen? Kan je ook je kinderen inwisselen naar behoefte enzo :thumbsup: (hoewel, het voelt wel een klein beetje als afscheid nemen van jezelf ofzo :'( )

De vorige (en de enige) keer had iedereen binnen vijf posts door wie ik was.
Sjompige broodjes hamburger, want laat thuis uit de sauna. Zal wel geen welness zijn, maar een kaiserbroodje met een runderhamburger, kaas, gebakken uien en van die uitjes uit zo'n pot, sambasaus, mayonaise en curry, wat kikkert een mens daar van op.
vrouwjagersma schreef:
11-02-2018 19:25
Stiekem hoop ik dat sommige mensen dan toch weten wie ik was. Dat ik niet echt weg ben. Aan de andere kant, dan had Mn nickwissel ook geen zin natuurlijk. Hoewel dat sowieso geen zin had, want je bent alsnog te achterhalen begreep ik 🤔. ‘ k Zou alleeen niet weten hoe, ben mezelf nog niet tegengekomen
anoniem_364076 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 19:32
3.65% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
Sjompige broodjes hamburger, want laat thuis uit de sauna. Zal wel geen welness zijn, maar een kaiserbroodje met een runderhamburger, kaas, gebakken uien en van die uitjes uit zo'n pot, sambasaus, mayonaise en curry, wat kikkert een mens daar van op.
Lekker :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
Hier ongeveer hetzelfde maar dan op Turks brood. Noodoplossing nadat de kat met zijn poten in de maaltijdsoep ging staan slobberen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 19:30
Stiekem hoop ik dat sommige mensen dan toch weten wie ik was. Dat ik niet echt weg ben. Aan de andere kant, dan had Mn nickwissel ook geen zin natuurlijk. Hoewel dat sowieso geen zin had, want je bent alsnog te achterhalen begreep ik 🤔. ‘ k Zou alleeen niet weten hoe, ben mezelf nog niet tegengekomen
Wil je graag dat ik ga raden :D
vrouwjagersma schreef:
11-02-2018 19:41
Wil je graag dat ik ga raden :D
Jaaa :cheer2: . Nee mag niet van de mods.. krijg je straks een ban, doe maar niet. Miss open ik over een tijdje wel mijn oude Nick weer. Op een mooie datum. Daar hou ik van :heart:
Vol ongeloof tattoo topic gelezen.
Met een tosti en champignonsoep.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 19:43
Jaaa :cheer2: . Nee mag niet van de mods.. krijg je straks een ban, doe maar niet. Miss open ik over een tijdje wel mijn oude Nick weer. Op een mooie datum. Daar hou ik van :heart:
Zelfde beginletter? Dan weet ik het. Anders, geen flauw idee.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
11-02-2018 19:57
Zelfde beginletter? Dan weet ik het. Anders, geen flauw idee.
Ja B)
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 19:58
Ja B)
:cheers:

;-D
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven