Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hiep hiep hoera voor Nesta!

Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met 2-jarige Nesta!! (ik moet steeds aan ijsthee denken maar dat is Nestea )

Inad, que leuk que el encuentro con Zwieber estaba (?) agradable. Jaja, ooit in een ver verleden spaans gehad maar op deze zin heb ik wel een half uur moeten broeden. Wist alleen niet meer wat 'leuk' was.

Jemig, en ik moet even wat van me aftetteren hoor. Kom ik net thuis, ligt er in de bus een papier waarop staat: Bericht van Aankomst met een CJIB-nummer. Brief kon ik ophalen op postkantoor. Ik met de bibbers naar het postkantoor, blijkt de brief nog niet te zijn afgeleverd door de postbode. Ik weer naar huis en Olief zegt: jemig, het lijkt wel iets van de rechtbank (vanwege soort papier -> Olief is niet zo'n heeeeeeeel brave puber geweest dus kent dat papier wel ) Ik schiet gelijk helemaal in de stress en besluit even op internet te gaan zoeken. Met de zoektermen kom ik gelukkig een bericht tegen op de site van Flitsservice wat over iets soortgelijks gaat. Die persoon had naar het CJIB gebeld en met dat nummer konden ze hem daar alvast vertellen wat het was. Ik heb dus even naar het CJIB gebeld en het blijkt dat ik nog een bedrag van 56 euro bij hun heb openstaan omdat mijn betaling van een parkeerboete en hun aanmaning elkaar gekruist hebben. Ik kan me niet herinneren daar ooit verder een herinnering van te hebben ontvangen. Nou ja, het gaat er dus om dat zij in die brief melden dat zij die aanmaningskosten nu gaan incasseren bij mijn bank. Best. Maar moet dat nou met zo'n eng formulier???????? Wat een poeha zeg, ik zag al half en half een arrestatiebevel boven mijn hoofd hangen (ik kan soms een béétje doorslaan )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat topic van Arc

Was er al bang voor toen ik zoveel pagina's extra zag ineens.
Nesta, gefeliciteerd
Ja.... vreselijk. Wat een verdriet...
Loretta is De Mol. Punt.
Lieve Nesta, van harte bink!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lieve Nesta, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

Even kort:

Bedankt voor enigzins geruststellende berichtjes wat betreft kdv. Ik voel me ook zo schuldig dat ie 4 dagen "moet" Maar wat Eow zegt: tis niet anders..

Moet ook nog in NS reageren geloof ik maar dat komt ander keertje. Ciao!
Hieperdepiep voor Nesta

Peas on earth!
Had topic van Arc ook al gezien . Zo naar
Peas on earth!
Akelig hè..je hart breekt gewoon als je dat leest. Het leven is soms zo oneerlijk.
Olijf, wat een lang verhaal trouwens met als clou dat je je eigenlijk een beetje druk maakt
Peas on earth!
Ik? Welnee...
Olief zag er ook de lol nog wel van in: hij ging even mee om die brief op te halen. En toen stonden er voor het postkantoor 2 politieauto's. Kijk, zegt Olief, ze staan je al op te wachten! (er was een winkeldiefstalletje bij de Wibra ofzo). LEUK, zo'n vriend! (ja, nu kan ik er ook wel om lachen maar vanmiddag had ik 'm het liefst zo'n oog gemept: )
Das goed op tijd, Pep.

Variaties in koffie maken wel veel goed natuurlijk.

Ook goedemorgen. Al is 'goede' dan weer lichtelijk niet passend na butnacht die ik (en ijsjes) weer hadden.
Butnachten zuigen (klinkt vies ) Luun

OOOOO die koffie ziet er echt goed uit!

Ik drink het nu nauwelijks. Als je maar 2 koppen op een dag mag als zwangere is t kennelijk echt niet goed, dus dan liever even helemaal niet. Heel soms een met veel melk. Smaakt me ook echt niet meer. Gek he? Vandaag sowieso nergens zin in, want heb hele gekke zoet bittere smaak in mijn mond (zelfs na paar keer tandenpoetsen) die er niet uit wil. En alles smaakt daar nu naar, zelfs kaas. Iew.

Heel erg, Arc topic

Olijf, om arrestatiebevel

En leuk is divertido, al is dat ook grappig, en kan ook agradable zijn. Beetje moeilijk te vertalen, net als zoiets als gezellig. Is niet echt een precies synoniemerig woord voor.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goedemorgen!

Hier ook enorme butnacht, dus ik sluit aan in de rij voor koffie. Véél en sterke koffie.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb dan weer wél best redelijk geslapen, dus ik schuif mijn koffie door en hou het bij optimel op dit moment

Ben drukdrukdruk, maar heb alle leuke/makkelijke/korte klusjes al gedaan, dus geen excuus meer voor irritante nare klussen

Vervelend is dan weer wél dat oog nu weer erger wordt (rood en vies) en dat ik dus morgen wééér naar de dokter moet, grmpffff

Luun, hoest in de ziekenboeg?

Eow, hoest nu met Eowman en jou en werkmisere?
Peas on earth!
Hier vannacht van mijn baas verplicht mee moeten doen aan een cocktailwedstrijd. Moest ik in een team met Koen Wauters.
quote:Star schreef op 26 februari 2009 @ 12:13:

Hier vannacht van mijn baas verplicht mee moeten doen aan een cocktailwedstrijd. Moest ik in een team met Koen Wauters.

Laatste zinnetje maakt dat het ook een butnacht was.

Zou jouw zwangere dromen toch eens laten analyseren hoor.

Cocktails shaken met K.W. is best engig.
Ik vond 'm vroeger anders hartstikke leuk.
En, kon hij er wat van?
Ziekenboeg hier gaat wel.

Ben nog niet helemaal tof. Ademt nog sneller dan normaal, wel minder hoesten. Ik houd hem in ieder geval goed in de gaten.

Andere 2 mannekes snotteren en hoesten wat.

Ikzelf heb dan wel/dan niet hoofdpijn. Zal vast ook stressgerelateerd zijn.

Oog ook but, Erwt.

Weet pas sinds vorige week hoe besmettelijk het is (alle ijsjes hadden onstoken ogen). Dan valt je pas op hoe vaak je, onbedacht, in je ogen wrijft. Hoop dat het snel beter is.

Hoe was feest van Nesta, Dier?

Wie heeft er bij jou gespookt vannacht, Kess?

Hier is vooral Raketje de weg helemaal kwijt wat slapen betreft.

Wordt na een uur of 2 gillend wakker, schreeuwt onverstaanbaar, slaat om zich heen, huilt, heeft ogen open, maar is eigenlijk niet echt wakker. Hij reageert ook niet op je. Dit gebeurt zo'n 4-5 keer per nacht. Vanaf een uur of 4 'nachts gaat hij eindelijk slapen tot een uur of 7 's morgens.

Had al even gegoogeld en kom o.a. op nachtangsten (pavor nocturnus) uit. Lijkt er in ieder geval op. Helaas geen oplossingen daar.

Gaat nu al zo'n 2 maand zo met slapen en behlave dat ik er letterlijk en figuurlijk moe van word, vind ik het ook voor hem zielig. Hij wordt 's morgens wakker en is nog doodmoe en niet te genieten. Ook andere 2 jongens worden wakker van gegil en zijn dus ook niet uitgeslapen. Gevalletje vicieuze cirkel dus.
Zielig, die Raketje met angsten! Het is een beetje de leeftijd, he? Scheiding tussen fantasie en werkelijkheid is er nog niet(helemaal) en dat werkt angsten in de hand. Tony had het toevallig vorige week een keer. Inderdaad ook met open, wegdraaiende ogen en totaal onbereikbaar en niet wakker te krijgen. Maar iedere nacht en dan zovaak is wel veel ja! Slopend!

Hier was het Vito die om 1.00 uur bedacht dat hij wel voldoende geslapen had. Helemaal hysterisch, maar waardoor? Misschien toch ook wel angsten. Tussen ons in genomen en daar heeft meneer nog tot 4.00 uur liggen stieren en viel daarna met armpjes om mijn nek in slaap. Klinkt heel lief, is het ook, was ook erg blij dát hij eindelijk sliep, maar lag niet echt heel lekker!

Star jij maakt nog eens wat mee, zo! Heb je de droom ook al aan je baas verteld?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven