Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 24 februari 2009 @ 16:25:

[...]

Kwartje is gevallen Hoorde je `m?
Om Eow dus

en kielhalen

En dat van die minnaar of minnares, dat gelooft natuurlijk nieeeeeeemand
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik moet ook om je lachen dus dan is het niet triest meer
Ach... gereformeerden zijn altijd hypocriet, dus op zich klinkt het heel logisch toch?

Eowman en Eow en minnaar voor altijd, wordt het dan?
Zoiets ja. Abraham had ook meerdere vrouwen...
Ja, maar jij bent een vrouw, Eow. Dus Eowman mag meerdere vrouwen, maar jij niet meerdere mannen? Zuigt he? in Atheïsme mag alles Als Eowman nou leuke vrouwen uitkiest kun je dat minaressenidee natuurlijk wel uitvoeren
Dat laatste was ook mijn punt
Ik blijf het toch oneerlijk vinden

Ik ga lekker naar huis, hmmm.

Mijn Flamencomeisje (verkleedfeest op kdv) ophalen en dan lekker door de zon naar huis. Eten is al klaar dus ik ga lekker lui en moe op de bank hangen

Zon? Lucky you, hier hele dag al bewolkt!

Ik ga ook Wuppekind halen, het enige kind van het hele kdv wat niet verkleed was Ciao!
quote:Kess schreef op 24 februari 2009 @ 10:43:

Op wat voor vacatures ben je aal het solliciteren, Pep?

Dier! Wilde net kaartje gaan schrijven voor Nesta, zie ik dat ik alleen nog "hoera 1 jaar!" en "hoera 2 jaar!" en "oeps, verjaardag vergeten" heb. Welke wil je? Oh, die laatste valt af, die moet nog naar Inad! Morgen even nieuwe voorraad kaartjes kopen.Ik denk dat hoera 2 jaar wel van toepassing is toch ?
Hartje klopte woehoe! Het was even zoeken want beeb zat ver onderin de buik (al ingedaald ?) maar weer goed om tehoren.

Grapje Eow was ijzersterk, sowieso gelachen om jullie hysterische verhaal ook al is het om te huilen!
goehoed Dier!
quote:Dierewier schreef op 24 februari 2009 @ 17:39:

[...]

Ik denk dat hoera 2 jaar wel van toepassing is toch ?

O, nou heb ik het er wel heel debiel opstaan! Ik had dus alleen 1 jaar, 3 jaar of te laat. Maar na film zijn Tony en ik nog kaartje gaan kopen, dus ligt morgen toch op tijd op de mat!

Film was trouwens mwah. Leeftijdskeuring AL klopte echt voor geen meter. Had beter vanaf 6 en meekijken gewenst kunnen zijn. Ten eerste kwamen er best wat spannende scenes in voor (maar dat kan Tony wel hebben, die is niet zo snel bang) en ten tweede was het verhaal best ingewikkeld, dus voor kleintjes echt niet goed te volgen. Maar verder wel leuke middag gehad, want de bioscoop op zich en voorfilmpje van Takel waren fantastisch!

Dier, leuk dat hartje mooi klopte!

Ster, fijn, weer een mooie echo!
Loretta is De Mol. Punt.
En ook voor Dier met eveneens dierbare inhoud!! Gaat goed hier met alle zwangeren!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zeg kan iemand die carnavalsfoto uit de OP halen? Ik heb advertenties voor themakleding hieronder
En om even door te zagen op Eow grap (ik vond 'm écht leuk):

Da's pech,

Kiel weg

Da's balen

Nieuwe kielhalen

Zo, en nu word ik echt te flauw dus ga ff met chocola (butterscotch) en koppie thee op de bank hangen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Sinterklaas is al geweest heur
Over sinterklaas gesproken: wat doen jullie met Pasen? Hebben jullie (familie)tradities met dat feest? Of zijn het gewoon lekker vrije dagen?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 24 februari 2009 @ 18:40:

Zeg kan iemand die carnavalsfoto uit de OP halen? Ik heb advertenties voor themakleding hieronder We vervroegen Nesta's verjaardag gewoon een dagje!
Heel fijn

Pasen niets bijzonders, gewoon paasontbijt. Toen mijn oma nog leefde wilde ze wel eens gaan brunchen, maar ook niet ieder jaar.
Wij hebben tot nu toe wel ieder jaar paaseitjes gezocht met de kinderen in de tuin. Was erg leuk. Eén keer met vrienden, één keer met mijn ouders en dit jaar waarschijnlijk met de overburen. Daarna lekker brunchen ofzo. Ik kijk al uit naar de PaasAllerhande. Dat zou ik vorig jaar nooit gezegd hebben.
Loretta is De Mol. Punt.
Shit, ik bedenk me nu.... zou dat door het TBM'en komen?

Nee toch? En als ik dreig zo'n hele erge te worden (vacatures liggen nu helaas niet voor het oprapen, kan dus best nog tijdje duren) willen jullie mij dan op tijd waarschuwen? Zodat ik weer gauw normaal kan gaan doen? Please?
Loretta is De Mol. Punt.
Jullie zijn grappig

Ik leef nog en heb al m'n tanden en kiezen nog . Tandarts is lief en heeft me geen pijn gedaan. Wel met als gevolg dat ik nu nog pijn heb . Maar goed... ze heeft vulling beetje bijgedingest zodat ie minder uitsteekt (want teveel druk erop) én foto's gemaakt en niets schokkends te zien. heb m'n eigen tanden op de rontgenfoto gezien en heb koele lange wortels, wauw . Conclusie: zenuwen lijken nog geïrriteerd door bijholteonsteking (want veel druk, gevolg: meer druk op zenuwen). Zou binnen een weekje over moeten zijn, anders weer terugkomen

Kielhalen

Olijf

(dank nog voor kappertip, zal ik volgende keer proberen)

Eow vanwege Plan

voor Star en Dier en inhoud
Peas on earth!
Jij kunt OP ook aanpassen toch Star?

voor Dier met ingedaalde beeb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven