Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
wattis TBM en wanneer is het in de lieve vrede pasen?! Dat duurt toch nog heel lang?
Peas on earth!
Hoeveel uur per dag zijn jullie kinderen op kdv? Ik breng Wup nu om 7.30 en kan `m vaak pas weer rond 17.30 halen en dat dus 4 dagen per week. Hij is zó intens moe, humeurig, huilerig en hangerig de laatste tijd. Komt ook niet meer bijgeslapen in het weekend, vind het zo zielig! Maar hoe gaat dat bij jullie dus?
Thuis Blijf Moeder

Fijn dat er niets aan de hand is Erwt, die drukpijn is erg vervelend en kan nog wel paar dagen duren voor het weg is! Koele wortels roelen
Huh? Ik had een hele leuke Smurf in de OP gezet, maar zie hem nu niet meer. Jullie wel?

Erwt, heb ik ook gehad en na een weekje (of eigenlijk al na een paar dagen) werd de pijn echt minder. Komt goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zie een mooie smurfenbanner Kess
Nieuwe smurf!
Ik ziet um!
voor buikinhoud van Dier en Star.

voor Erwt met pijn.

Kess, je bent gewoon aan het verthuisblijfmoederen.

Paastradities... paasontbijt hier (wat al 3 jaar niet is zoals ik het me op voorhand bedenk met dank aan baby (jaar 1) / peuter en 2 babies (jaar 2) /psychobuurman (jaar 3).

Dit jaar zie ik wel wat het wordt. Tuurlijk hier ook eieren zoeken op 2 vierkante meter achtertuin. Tssk.

Dan naar schoonouders eieren zoeken en paasmaandag bij mijn ouders eieren zoeken (en friet eten, jawel).

Pep, werk lijkt me wel wat voor jou.

Absoluut niks voor mij want heb telefoonfobie. Ik haat bellen en gebeld worden, vooral zakelijk. Ben erg blij met email en sms. :-)

Over KDV: jongens gaan 2 dagen van half 8 tot half 5. Ze zijn na die 2 dagen ook helemaal 'op'. Moeten dan 's morgens ook opstaan om half 7.

Vind dit zelf hele lange dagen voor zo'n kleintjes.

Kan me voorstellen dat dat idd bijdraagt aan humeur van Wup.

Eow, scenario klinkt als kaskraker. Zet maar op papier en stuur naar Hollywood.

Geef je ons Theedames wel een bijrolletje?

Met Ben gaat het hier stilaan de goede kant op. Is wel heel snel moe, maar ziet er al een stuk beter uit en doet tenminste weer wat.

Blijft wel in mijn hoofd spoken wat het dan wel zou kunnen zijn. Zal dan ook blij zijn als het 13 maart is en we hopelijk meer weten.

Raketje en Jerry snotteren en hoesten vrolijk verder, maar hebben er weinig last van.

Nachten zijn wel flut met steeds 3 wakkere jongetjes. Slaap zo'n uur per nacht. Niet bevorderlijk voor humeur van moeder de vrouw.

Gisteren naar carnavalsoptocht geweest. O horror.

Blij dat carnaval er weer opzit.
Wat fijn dat het met Ben weer wat beter gaat! Kan me voorstellen dat 13 maart toch een beetje als zwaard van Damocles boven je hangt. Geen idee wat de uitslagen zullen zijn... dus het kan álles zijn.

Maar, dit jaar wordt vast een leukere Pasen. Doe je me met vertrutten en zoek je mee naar leuke receptjes? Zolang je gewoon mooie, hippe pumps draagt mág en kán dat best heur!

Ik vind die kdv-dagen ook erg lang. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb één keer een kdv van binnen gezien en heb er verder dus helemaal geen ervaring mee. kan er dus weinig relevants van zeggen.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat het ietsiepietsie beter met Ben gaat!

13 maart lijkt me inderdaad een spannend moment.

Kess, das geruststellend dat jij dat ook had, die kiespijn/holtetoestand enzo én dat 't over ging!

Pasen, euhm... paasontbijtje denk ik, meer niet. Hmmm... misschien kunnen we wel een paasbrunch organiseren

*grijpt altijd alle mogelijkheden aan om mensen voor iets leuks uit te nodigen en dan gezellig iets te kunnen kokkerellen*

Verder gaat het Niet Goed met Gezond Doen... in het weekend echt veel gevroten, gisteren ook en nu ook chocolaaaaaa gegeten. Zucht. Kan iemand mij even schoppen... anders durf ik zaterdag niet op de weegschaal....
Peas on earth!
Godezijdank wist ik niet wat TBM betekende
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 februari 2009 @ 21:12:

Godezijdank wist ik niet wat TBM betekende Dat worden later, als ze groot zijn, vaak de ergsten.
Tssskkkk
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 24 februari 2009 @ 21:01:

Maar, dit jaar wordt vast een leukere Pasen. Doe je me met vertrutten en zoek je mee naar leuke receptjes? Zolang je gewoon mooie, hippe pumps draagt mág en kán dat best heur!

O, ik zie ons al helemaal kittig op onze hippe pumps en met ultrastrak jurkje bij het aanrecht staan...

Beetje in ketel roeren en mooi staan wezen. Het ultieme Paasgevoel...
Luun fijn dat het beetje beter gaat en hoop op het allerbeste op 13 maart

Erwt, fijn van tandarts. Nu hopen dat pijn ook snel weggaat.

voor Dier

Kess, TBM

Verder helemaal vergeten wat ik wilde zeggen, tijd voor bed dus

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oja, Pasen. Hier altijd brunch bij mijn moeder en daar dan ook eieren zoeken en zo voor alle kleinkinderen.
quote:Laluna schreef op 24 februari 2009 @ 21:21:

[...]

O, ik zie ons al helemaal kittig op onze hippe pumps en met ultrastrak jurkje bij het aanrecht staan...

Beetje in ketel roeren en mooi staan wezen. Het ultieme Paasgevoel... Mijn idee!
Loretta is De Mol. Punt.
Pasen is hier gewoon lekker ontbijten, verder helemaal níets.

Pep, zijn lange dagen ja. Hier gaan ze van 8.00 tot 16.30 ongeveer, 3 dagen per week en dan zijn ze op dag 3 bekaf. Juna tenminste, want Juno slaapt op KDV ook heel erg goed, Juna zit daar net in een wel/niet slapenfase. Maar als het niet anders is, is het niet anders. Is er een mogelijkheid dat het korter wordt? Anders zou ik me niet teveel zorgen maken. Als je er niets aan kunt doen zou ik de tijd thuis gewoon zo rustig mogelijk houden.

Erwtje, gelukkig dat de tandarts lief was. Was jij ook lief voor de tandarts?

En Luun gewoon maar weer een omdat je er al wel 100 nodig heb gehad dit jaar. Fijn dat het beter gaat, maar snap rondspoken van wat het wel is ook. Hoop dat het gewoon goed en klaar is straks.
Gelukkig dat tandenhorror meeviel Erwt. Toen ik zo'n last van mijn ene kies had (ergens in de herfst) toen was dat ook door een bijholteontsteking die ik had nadat die kies nog niet zo lang gevuld was. Kennelijk dus een meer voorkomend iets. Maar ik weet dus, net als Kess, hoe zeer het doet! Voor mij was het de eerste keer dat ik een vulling had gekregen dus ik moet zeggen dat het me erg goed bevallen is (not). Kies blijft trouwens een beetje een probleemgevalletje omdat verstandskies erachter aan het doorkomen is (tenminste TA zei de laatste keer dat 'ie er aan komt - het lijkt Snieklaas wel) dus ik vrees dat bij de volgende controle er gezegd gaat worden dat 'ie eruit moet. Brrr. Ik heb trouwens ooit gehoord dat het vèr-standskiezen zijn omdat ze zo ver achterin staan.

Tot zover mijn tandenpraatje.

Luun, fijn dat het beter gaat met je jongetjes en ben ook erg benieuwd naar de uitslag op 13 maart.

Ik kan me trouwens voorstellen dat kleine kindjes helemaal op zijn na zulke lange dagen hoor. Ik vind het voor mijn neefje helemaal barbaars: hij is nét 3 en gaat sinds september al 5 dagen naar school van half 9 tot half 3. Zo gaat dat in België..
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Eowynn_ schreef op 24 februari 2009 @ 22:24:

Erwtje, gelukkig dat de tandarts lief was. Was jij ook lief voor de tandarts?

Ik heb, heeeel lang geleden, mijn tandarts eens in zijn vinger gebeten (per ongeluk hoor ) dat kwam omdat mijn kaak zo lam was van het lange openhouden en hij floepte zo dicht.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nesta, Dier en Beest,

Gefeliciteerd!!

Hmm, ik google op Nesta en dat blijkt een hele vieze, gladde, zij het niet geheel onappetijtelijke voetballer
Muy tranquillo aqui

Ik heb een deet met Zwieber. Ga haar zo tijdens lunchpauze ontmoeten. Voel me net Erwtje, op deet met een nog onbekende, alleen van schrijven bekende, forummer

Lieve Nesta, gefeliciteerd! Een hele fijne dag samen met Dier en Beest!
Loretta is De Mol. Punt.
Gefeliciteerd Nesta!

Ik weet lekker wél hoe Zwieber eruit ziet
Dat zei ze ja

Deet was leuk, Zwieb is leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven