omgangsregeling gezeik
maandag 12 februari 2018 om 08:05
Wacht even, je kan de spelregels wel erg goed hierzo.Wickedwoman schreef: ↑12-02-2018 07:39Nogmaals.. je kent de feiten niet. En trekt conclusies op basis van een paar zinnen die je fout interpreteert. En áls je denk dat dat je de feiten wel kent of zelfs beter dan ik maak jezelf dan ook bekend. Ipv quoten uit een ander topic wat niet toegestaan is hier.
Nieuwe nick aangemaakt?
maandag 12 februari 2018 om 08:12
Je maakt jezelf toch ook niet bekend. Je hebt al diverse verschillende nicks gehad inmiddels.. Blijf wel eerlijk zeg ik je. Je haalt je ex onderuit in een éénzijdig verhaal wat gewoon niet juist is, en niet eerlijk. Dat weet je zelf ook. En dit doe je al sinds hij ervoor koos om niet langer verder te gaan met je.Wickedwoman schreef: ↑12-02-2018 07:39Nogmaals.. je kent de feiten niet. En trekt conclusies op basis van een paar zinnen die je fout interpreteert. En áls je denk dat dat je de feiten wel kent of zelfs beter dan ik maak jezelf dan ook bekend. Ipv quoten uit een ander topic wat niet toegestaan is hier.
maandag 12 februari 2018 om 08:58
Als jij de ex van TO bent, dan snap ik waarom ze het buiten de deur heeft gezocht.hoezoos schreef: ↑12-02-2018 08:12Je maakt jezelf toch ook niet bekend. Je hebt al diverse verschillende nicks gehad inmiddels.. Blijf wel eerlijk zeg ik je. Je haalt je ex onderuit in een éénzijdig verhaal wat gewoon niet juist is, en niet eerlijk. Dat weet je zelf ook. En dit doe je al sinds hij ervoor koos om niet langer verder te gaan met je.
maandag 12 februari 2018 om 09:41
Omdat niet iedereen klakkeloos meegaat in de klaagzang over ex wordt hij uit de wind gehouden? Al is het de grootst flapdrol ;ik ben er nooit van om iemand die klaagt over de vader van haar kinderen bij te vallen. Ze heeft keuzes gemaakt en daar moet ze de consequenties van dragen. Als je willens en wetens met zo'n lamlul kinderen krijgt, dan moet ze maar een manier vinden om ermee te dealen.keukenstoel schreef: ↑11-02-2018 15:58Ik vind dat ex wel erg uit de wind word gehouden hier.
Het is een lamlul die het maar draait hoe het uitkomt.
Als moeder heb je ook een leven en dat word wel gestagneert door gedoe ex.
Ja wat moet je ermee.
Ik snap je frustratie maar vrees dat je niet veel kan als iemand zich zo opsteld.
Tuurlijk weer hij wel hoe het kunstje werkt.
Hij maakt er alleen een ander kunstje van en gek genoeg is het ws altijd een kunstje wat hem uitkomt en werkt bij jou.
Als jij veranderd , moet hij wel meeveranderen.
Als hij niet weet waar zijn kinderen zijn om op te halen laat je het gewoon gebeuren dat een juf hem belt.
Niets voor hem oplossen.
Wat wiet betreft zou ik wel melden ergens.
Veilig thuis ofzo.
Laten ze maar bij hem meekijken.
Zelf zou ik wel aankloppen bij maatschappelijk werk bv voor steun en sparren zodat je niet alleen staat en weet dat je goed handelt.
maandag 12 februari 2018 om 10:09
Ik merk bij jou veel woede over hoe de omgangsregeling gaat. Ik snap je wel, uiteindelijk zijn de kinderen hier de dupe van. Dat hier eindeloos wordt gediscussieerd over hoe de relatie uit elkaar ging, is mijns inziens niet relevant. Dat is het verleden, daar kun je niets meer aan doen. Wat je wel kunt doen is proberen de omgangsregeling goed te laten verlopen. Van ex krijg je het verwijt dat je zeikt en moeilijk doet etc. En jij verwijt ex dat hij zijn verantwoordelijkheden niet neemt.
Kunnen jullie niet proberen om op de een of andere manier dichter bij elkaar te komen naar een oplossing, in het belang van de kinderen. Dat jij wat minder star hem controleert (zwemles o.i.d. vergeten, kan gebeuren, verder geen drama over maken). En dat hij juist meer wordt gestimuleerd in de dingen die hij wel goed doet (dat belonen werkt bij kleuters ook, o wat goed dat je de kinderen op tijd hebt opgehaald, dat waardeer ik o.i.d.).
Zo ontstaat er voor alle partijen, zowel je ex, je kinderen en voor jou minder stress. Probeer te accepteren dat hij niet verandert, laat het los, waardeer de momenten die niet goed gaan en probeer de slechtere momenten te relativeren.
Kunnen jullie niet proberen om op de een of andere manier dichter bij elkaar te komen naar een oplossing, in het belang van de kinderen. Dat jij wat minder star hem controleert (zwemles o.i.d. vergeten, kan gebeuren, verder geen drama over maken). En dat hij juist meer wordt gestimuleerd in de dingen die hij wel goed doet (dat belonen werkt bij kleuters ook, o wat goed dat je de kinderen op tijd hebt opgehaald, dat waardeer ik o.i.d.).
Zo ontstaat er voor alle partijen, zowel je ex, je kinderen en voor jou minder stress. Probeer te accepteren dat hij niet verandert, laat het los, waardeer de momenten die niet goed gaan en probeer de slechtere momenten te relativeren.
maandag 12 februari 2018 om 10:47
Nou, dan ga je lekker verder met klagen en zwelgen in je ellende en schoppen tegen de grote boze buitenwereld.Wickedwoman schreef: ↑12-02-2018 08:12Debora dat ik op het ene moment geen rijd hrb en op het andere moment wel is niet heel vreemd toch?
Dat ik bovendien dr situatie van andere mensen, een opa, een minnaar, niet wil bespreken is mijn keuze. Maar concludeer lekker verder dames
Succes met je klote voelen!
Occam's razor
maandag 12 februari 2018 om 10:54
Ik zou mijn poot stijf houden, wel zou ik hem helpen herinneren wanneer wat is (misschien een agenda die de kinderen bij zich dragen als ze switchen).
Jullie zijn zo lang in dit patroon gegroeid dat het lastig is, voor hem om zich eraan te houden, want dat heeft hij nooit moeten doen en voor jou omdat jij nu eindelijk lucht hebt.
Afspraken zijn leuk maar wat doe je als de kinderen eronder lijden. Erg lastig hoor, in sommige gevallen zou ik echt mijn poot stijf houden want jij buigt wel.
Pick your battles.
Jullie zijn zo lang in dit patroon gegroeid dat het lastig is, voor hem om zich eraan te houden, want dat heeft hij nooit moeten doen en voor jou omdat jij nu eindelijk lucht hebt.
Afspraken zijn leuk maar wat doe je als de kinderen eronder lijden. Erg lastig hoor, in sommige gevallen zou ik echt mijn poot stijf houden want jij buigt wel.
Pick your battles.
maandag 12 februari 2018 om 11:47
[...]Koffielepel schreef: ↑12-02-2018 08:58Als jij de ex van TO bent, dan snap ik waarom ze het buiten de deur heeft gezocht.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-02-2018 13:42
Reden: Op de man
Reden: Op de man
73.03% gewijzigd
maandag 12 februari 2018 om 12:14
Wat heeft het voor zin om zolang te hangen in het verleden en modder te gooien naar elkaar? Volgens mij zijn er in dit verhaal twee veel te grote ego's die het belang van hun kinderen ondergeschikt vinden. Zielig voor de kinderen. Jullie schieten er niks mee op. Behalve de kinderen een kutjeugd te geven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-02-2018 13:43
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
54.66% gewijzigd
maandag 12 februari 2018 om 12:31
Zeg dat. TO, gebruik de negeerknop en kijk naar/reageer op de andere reacties. Dat brengt je veel meer. Van blijven hangen in iets waar je niks verder mee komt is niemand ooit beter geworden. Of dat nou in je relatie is, of in een topic op het vivaforum.
maandag 12 februari 2018 om 12:41
Dit is toch niet normaal?! Schokkender dan zijn gedrag en wiet.Wickedwoman schreef: ↑12-02-2018 07:21Ik lieg niet. Ik schreef inderdaad dat zijn huwelijk op de klippen is. Dat dat bij hem door vreemdgaan of door een affaire is is je eigen conclusie.
Ik gooi ook niet alles op een steeds groter wordende wietverslaving. Ik zei dat je een niet onbelangrijk detail vergat.
Mijn man heeft de stekker eruit getrokken omdat hij niet kon leven met mijn bdsmdates. Ik kon niet meer leven met zijn gedrag en verslaving. Het was van 2 kanten klaar.
maandag 12 februari 2018 om 12:44
Kan me voorstellen dat jouw bizarre gedrag hier wel (deels) oorzaak van is. Je bent er nog goed vanaf gekomen. Een andere vent had je direct de deur uit geschopt (al dan niet bont en blauw)Wickedwoman schreef: ↑12-02-2018 12:31En nou moet je echt kappen met je kutleugens, want ik heb mijn man niet jarenlang bedrogen, ik ben nooit nachtenlang weggeweest en man en kinderen alleen gelaten en mij de schuld geven van iemands wietgebruik is al helemaal belachelijk. Ik heb ook nooit financiele uitspattingen gehad die veel geld kosten, je lult uit je nek.
maandag 12 februari 2018 om 13:01
Ahum.
Als mijn man bdsm dates zou blijken te hebben, mag ik dus sportclubjes vergeten, hoef ik mijn kinderen niet te zien maar mag ze naar familie brengen, en carnaval boven mijn kinderen stellen?
Of wacht, mogen alleen mannen met vrouwen met een afwijkend sexleven dat?
En ook weer geleerd dat je de moeder van je kind bont en blauw mag schoppen als ze vreemdgaat (al ben je zelf verslaafd) en dat als je eenmaal kinderen hebt en je partner gedraagt zich als een dweil je maar je mond moet houden en puin moet ruimen.
To, laat je niet uit je tent lokken.
Ik zou dit alles nog even aankijken, je telefoon strategisch negeren bepaalde momenten. Over een tijdje zit ex ook in stramien clubjes ophalen etc, geef hem even tijd. Zet desnoods afspraken in zijn outlook via je telefoon ofzo.
Als mijn man bdsm dates zou blijken te hebben, mag ik dus sportclubjes vergeten, hoef ik mijn kinderen niet te zien maar mag ze naar familie brengen, en carnaval boven mijn kinderen stellen?
Of wacht, mogen alleen mannen met vrouwen met een afwijkend sexleven dat?
En ook weer geleerd dat je de moeder van je kind bont en blauw mag schoppen als ze vreemdgaat (al ben je zelf verslaafd) en dat als je eenmaal kinderen hebt en je partner gedraagt zich als een dweil je maar je mond moet houden en puin moet ruimen.
To, laat je niet uit je tent lokken.
Ik zou dit alles nog even aankijken, je telefoon strategisch negeren bepaalde momenten. Over een tijdje zit ex ook in stramien clubjes ophalen etc, geef hem even tijd. Zet desnoods afspraken in zijn outlook via je telefoon ofzo.
maandag 12 februari 2018 om 13:21
Wat een gezeur hier zeg, lekker kinderachtig om de TO zo aan te vallen op een duidelijke privésituatie. Ik heb ook zo'n ex, daar blijf je last van hebben.
Ik weet ook geen oplossing. Ik ben ook van mening dat je kinderen van die leeftijd niet alleen laat lopen vanaf de bso. Hij vindt dat niet, dus daar ga jij weer, om je kinderen te beschermen. En als je ex ze niet komt ophalen, dan word jij gebeld door de bso - je kunt ze moeilijk daar laten staan.
Hulde voor wat je allemaal doet. Werken, kinderen, huishouden en dan op de achtergrond nog een vechtscheiding en een ex die je continu probeert onderuit te halen. Zo te horen gaat die situatie nog heel lang voortduren, dus zorg vooral goed voor jezelf.
Ik weet ook geen oplossing. Ik ben ook van mening dat je kinderen van die leeftijd niet alleen laat lopen vanaf de bso. Hij vindt dat niet, dus daar ga jij weer, om je kinderen te beschermen. En als je ex ze niet komt ophalen, dan word jij gebeld door de bso - je kunt ze moeilijk daar laten staan.
Hulde voor wat je allemaal doet. Werken, kinderen, huishouden en dan op de achtergrond nog een vechtscheiding en een ex die je continu probeert onderuit te halen. Zo te horen gaat die situatie nog heel lang voortduren, dus zorg vooral goed voor jezelf.