Valentijnsdag
maandag 12 februari 2018 om 12:41
maandag 12 februari 2018 om 12:42
Wat leuk!Het-groepje schreef: ↑12-02-2018 12:39. De kinderen knutselen iets en ik geef een kaart met een leuke tekst en dit jaar een playstation spel. De kinderen ook iets kleins. Ik krijg meestal iets in de trant van een geurkaars. De kaarten uitwisselen is het leukste.
Collect moments, not things...❤
maandag 12 februari 2018 om 12:52
Dit.
Toch kocht ik hartvormige snoepjes voor de kinderen. Voor bij het ontbijt of in hun tien-uurtje.
maandag 12 februari 2018 om 13:15
maandag 12 februari 2018 om 13:18
Veel sterkte dan op deze dag...
Collect moments, not things...❤
maandag 12 februari 2018 om 13:26
Jawel en ook heel lief maar daar houden we het bij, geen parfum etc.
maandag 12 februari 2018 om 13:29
Ik vind het echt knap hoe de commercie het voor elkaar krijgt om die dag hier ook steeds meer in te laten burgeren.
En niet alleen om je geheime liefde te laten weten dat je verliefd bent op hem/haar, maar je moet nu ook aan alle andere mensen om je heen laten weten dat je van ze houdt.
Ik hou niet van zulke geforceerde dagen, heb ook een hekel aan Moederdag, dus laat het graag aan me voorbij gaan.
En niet alleen om je geheime liefde te laten weten dat je verliefd bent op hem/haar, maar je moet nu ook aan alle andere mensen om je heen laten weten dat je van ze houdt.
Ik hou niet van zulke geforceerde dagen, heb ook een hekel aan Moederdag, dus laat het graag aan me voorbij gaan.
maandag 12 februari 2018 om 14:12
Oh, misschien ligt het aan mijn omgeving dan. Maar ik kan me toch al herinneren dat wij dit 25 jaar geleden ook al deden. En mijn vader kocht dan iets moois voor mijn moeder en een kleinigheidje voor ons.Kwartel123 schreef: ↑12-02-2018 13:29Ik vind het echt knap hoe de commercie het voor elkaar krijgt om die dag hier ook steeds meer in te laten burgeren.
Ik vind het wel mooi, een extra dag naast mijn trouwdag eigenlijk. En sla mijn kinderen ook niet over.
maandag 12 februari 2018 om 15:14
maandag 12 februari 2018 om 21:23
Ik vind valentijnsdag wel leuk maar krijg eigenlijk niks. Ooit een keer een lelijk bosje bloemen van de supermarkt gekregen. Klinkt ondankbaar maar was echt een lelijke bos haha. Maar ik deed alsof ik het mooi vond xD. Vorige week zei hij we kunnen wel uit eten gaan. Naja doen we dat maar hé. Er is altijd een excuus om wat leuks te doen.