Textueel bedrogen
maandag 12 februari 2018 om 16:03
Hallo,
Sinds alles is uitgekomen ben ik al met allerlei gevoelens geconfronteerd geweest. Gekwetst, jaloers, kwaad, radeloos, gefrustreerd, bang, verdrietig, onzelfzeker, achterdochtig, wantrouwig tot zelfs suicidaal.
Maar wat mij nog het meeste ongelukkig maakt is het feit dat ze nog steeds contact hebben en dat er berichten worden gewist zodat ik ze niet kan lezen, ge moet u is inbeelden als dat bij u zou gebeuren en dat je weet dat je man of vrouw dingen verbergt, verwijderd. Ik heb al dikwijls gedacht om een mail of bericht te sturen naar zijn vrouw want hij verdient dat om ook zo af te zien zoals ik. Hij heeft mijn vrouw verleid en wou er zelfs mee afspreken, ik ben blij dat het zo snel is uitgekomen en dat die afspraak er nooit van gekomen is. Ik heb zoveel zin om die zijn leven ook kapot te maken, ik ben daar zo kwaad op en langs de andere kant is hij zo'n loser want hij heeft misbruik gemaakt van een vrouw die op dat moment down was, iets miste in haar leven. In plaats van haar dan goede raad te geven nee, kzal der is van profiteren se en ze proberen in men bed te krijgen. De sukkel! Echt hatelijke gast en hij ziet er dan nog niet uit ook niet! Ik zal wel in therapie gaan en slaappillen nemen om mijn leven wat aangenamer te kunnen maken terwijl hij daar rustig kan verder doen met zijn vrouw, die van niks weet, en zijn kindjes. De paljas! Kan er iemand mij raad geven over wat ik best wel en niet doe?
Sinds alles is uitgekomen ben ik al met allerlei gevoelens geconfronteerd geweest. Gekwetst, jaloers, kwaad, radeloos, gefrustreerd, bang, verdrietig, onzelfzeker, achterdochtig, wantrouwig tot zelfs suicidaal.
Maar wat mij nog het meeste ongelukkig maakt is het feit dat ze nog steeds contact hebben en dat er berichten worden gewist zodat ik ze niet kan lezen, ge moet u is inbeelden als dat bij u zou gebeuren en dat je weet dat je man of vrouw dingen verbergt, verwijderd. Ik heb al dikwijls gedacht om een mail of bericht te sturen naar zijn vrouw want hij verdient dat om ook zo af te zien zoals ik. Hij heeft mijn vrouw verleid en wou er zelfs mee afspreken, ik ben blij dat het zo snel is uitgekomen en dat die afspraak er nooit van gekomen is. Ik heb zoveel zin om die zijn leven ook kapot te maken, ik ben daar zo kwaad op en langs de andere kant is hij zo'n loser want hij heeft misbruik gemaakt van een vrouw die op dat moment down was, iets miste in haar leven. In plaats van haar dan goede raad te geven nee, kzal der is van profiteren se en ze proberen in men bed te krijgen. De sukkel! Echt hatelijke gast en hij ziet er dan nog niet uit ook niet! Ik zal wel in therapie gaan en slaappillen nemen om mijn leven wat aangenamer te kunnen maken terwijl hij daar rustig kan verder doen met zijn vrouw, die van niks weet, en zijn kindjes. De paljas! Kan er iemand mij raad geven over wat ik best wel en niet doe?
maandag 12 februari 2018 om 16:07
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Je vrouw eerst eens tot de orde roepen; je bent geen speelbal. Geen contact meer tussen haar en die man.
Wat ontbreekt er volgens jouw vrouw in jullie relatie? Ga het daar over hebben en kijk wat er aan te veranderen is. Vraag eventueel hulp bij een relatietherapeut.
maandag 12 februari 2018 om 16:28
Bedankt voor al jullie reacties. We zijn al jaren in therapie aan het gaan maar hebben de indruk dat het niet veel helpt. We zien elkaar enorm graag en er is geen haar op ons hoofd dat eraan denk om uit elkaar te gaan. Maar na 7jaar samen is de passie weg uit onze relatie. We hebben weinig sex en we missen dat allebei. 2 jaar geleden heb ik zelf ook op datingsites gezeten maar er is nooit een afspraak uit voort gekomen. Omdat mijn vrouw mij betrapt had. Ik weet ook niet of het ooit tot sex zou gekomen zijn maar het was me vooral te doen om de spanning. En dat is wat zij nu ook heeft gehad. Maar het doet gvd zeer. En we willen beide dat we er beter uit geraken. Het is alleen de vraag hoe?
maandag 12 februari 2018 om 16:37
Zou je dan niet eens stoppen met je tijd, energie en geld te verspillen aan die therapie? Haalt niks uit, dat snap je toch wel? Jullie missen beide sex, maar gaan niet wippen?!Gobby schreef: ↑12-02-2018 16:28Bedankt voor al jullie reacties. We zijn al jaren in therapie aan het gaan maar hebben de indruk dat het niet veel helpt. We zien elkaar enorm graag en er is geen haar op ons hoofd dat eraan denk om uit elkaar te gaan. Maar na 7jaar samen is de passie weg uit onze relatie. We hebben weinig sex en we missen dat allebei. 2 jaar geleden heb ik zelf ook op datingsites gezeten maar er is nooit een afspraak uit voort gekomen. Omdat mijn vrouw mij betrapt had. Ik weet ook niet of het ooit tot sex zou gekomen zijn maar het was me vooral te doen om de spanning. En dat is wat zij nu ook heeft gehad. Maar het doet gvd zeer. En we willen beide dat we er beter uit geraken. Het is alleen de vraag hoe?
Kansloos dit.
Enige manier om deze voorstelling door te laten gaan is dat jullie beide de sloerie uithangen en buitenshuis wippen. Een open relatie dus. Maar dat wil je niet dus einde verhaal.
maandag 12 februari 2018 om 16:38
Jullie halen in de relatie dus echt het beste in elkaar naar bovenGobby schreef: ↑12-02-2018 16:28Bedankt voor al jullie reacties. We zijn al jaren in therapie aan het gaan maar hebben de indruk dat het niet veel helpt. We zien elkaar enorm graag en er is geen haar op ons hoofd dat eraan denk om uit elkaar te gaan. Maar na 7jaar samen is de passie weg uit onze relatie. We hebben weinig sex en we missen dat allebei. 2 jaar geleden heb ik zelf ook op datingsites gezeten maar er is nooit een afspraak uit voort gekomen. Omdat mijn vrouw mij betrapt had. Ik weet ook niet of het ooit tot sex zou gekomen zijn maar het was me vooral te doen om de spanning. En dat is wat zij nu ook heeft gehad. Maar het doet gvd zeer. En we willen beide dat we er beter uit geraken. Het is alleen de vraag hoe?
Zij gaat bijna vreemd en daar kom jij achter
Jij gaat bijna vreemd en daar komt zij achter
En jullie wijten het allemaal aan iets anders dan....jullie zelf
Als jaren therapie geen oplossing biedt, heb je of een slechte therapeut, of jullie willen je relatie niet redden, of, en dat denk ik....het is gewoon op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 februari 2018 om 16:48
maandag 12 februari 2018 om 16:49
maandag 12 februari 2018 om 16:51
We staan inderdaad quitte. Ik weet hoeveel pijn ik haar gedaan heb 2 jaar geleden en heb daar zoveel spijt van gehad en gezworen het nooit meer te doen. Ik zie die echt zo graag dat ik niet wil dat nog zoveel verdriet heeft. Nu heeft ze bij mij hetzelfde gedaan en weet ik zelf hoeveel pijn het doet. Ik zeg wel dat ik die zijn vrouw ga inlichten maar ik doe dat niet omdat het dan mijn eigen relatie misschien nog slechter gaat maken. Maar dat wil niet zeggen dat in niet over mijn gevoelens mag praten en die dingen waar ik mee zit.
maandag 12 februari 2018 om 17:03
Als ze van je hield zou ze opgehouden zijn om contact te hebben met die man.
Ik zou dit met haar bespreken als ze dat niet vanzelf doet. Zeg erbij: nog één keer het bewijs hebben dat ze contact heeft en het is over tussen jullie twee.
Dat moet je dan natuurlijk ook doen, maar iets zegt me dat jij wel blaft maar verder niets doet uit angst het vrouwtje te verliezen.
Ik zou dit met haar bespreken als ze dat niet vanzelf doet. Zeg erbij: nog één keer het bewijs hebben dat ze contact heeft en het is over tussen jullie twee.
Dat moet je dan natuurlijk ook doen, maar iets zegt me dat jij wel blaft maar verder niets doet uit angst het vrouwtje te verliezen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 12 februari 2018 om 17:26
De pot verwijt de ketel. Je hebt het zelf dus ook haar geflikt een paar jaar terug? Nou dan heb je nu beiden je spanning gehad. En nu weer richten op elkaar. Maak het romantisch, koop lingerie voor haar, massage olie. Seks is zo oud als de mensheid. Als jullie dat beiden willen moet het toch wel lukken? Anders is jullie relatie echt op vrees ik.
maandag 12 februari 2018 om 17:27
Pas 7 jaar samen en al zoveel problemen. Al jaren in therapie en allebei de behoefte aan vreemdgaan.Gobby schreef: ↑12-02-2018 16:28Bedankt voor al jullie reacties. We zijn al jaren in therapie aan het gaan maar hebben de indruk dat het niet veel helpt. We zien elkaar enorm graag en er is geen haar op ons hoofd dat eraan denk om uit elkaar te gaan. Maar na 7jaar samen is de passie weg uit onze relatie. We hebben weinig sex en we missen dat allebei. 2 jaar geleden heb ik zelf ook op datingsites gezeten maar er is nooit een afspraak uit voort gekomen. Omdat mijn vrouw mij betrapt had. Ik weet ook niet of het ooit tot sex zou gekomen zijn maar het was me vooral te doen om de spanning. En dat is wat zij nu ook heeft gehad. Maar het doet gvd zeer. En we willen beide dat we er beter uit geraken. Het is alleen de vraag hoe?
Ga lekker uit elkaar zou ik zeggen.
maandag 12 februari 2018 om 17:31